ما را در فضای مجازی دنبال کنید

برای دیدن نمونه کفش ها، کانال ما را در پیام رسان های زیر دنبال کنید:

روبیکا1روبیکاایتا1ایتاتلگرام1تلگرام

خرید چرم گاوی | فروش عمده آن

آنچه در این مقاله می خوانید...

نحوه تهیه چرم طبیعی عمدهخرید چرم گاوی عمده به قیمت کارخانه تولیدی
خرید چرم گاوی

خرید چرم گاوی توسط افراد زیادی انجام می شود. اکثر مشتریانی که به ما مراجعه می‌کنند تولیدکنندگان محصولات چرمی و چرم های دست دوز هستند. این افراد بیشتر به دنبال چرم با کیفیت بالا و قیمت ارزان هستند البته باید بدانید که چرا که قیمت ارزانی دارد ۱۰۰% کیفیت ضعیفی هم دارد. البته باید قیمت‌ چرم گاوی را سنجید و از کیفیت آنها به عنوان مثال از وکیوم بودن آن ها اطلاع داشت وگرنه شاید ضرر کنید.خرید چرم گاوی

نحوه تهیه چرم طبیعی عمده

اکثر کارخانه‌های تولیدی و کارگاه های تولیدی و افرادی که به چرم‌ دست‌ دوز مشغول هستند مطمئناً خرید چرم گاوی را به صورت عمده  انجام میدهند.  ۱۰۰ درصد این افراد با تجربه ای که دارند متوجه آن هستند که اگر به صورت عمده خرید خود را انجام دهند سود زیادی می‌کنند.

البته از لحاظ قیمتی باید در نظر داشته باشید قیمت چرم گاوی که بسیار ارزان است و ۱۰۰% کیفیت پایینی هم دارد ولی این به معنای آن نیست که اگر چرم‌ گاوی بسیار گرانقیمت باشد هم کیفیت بالایی دارد.

شما باید به مرکزی که از آن خرید خود را انجام می دهید دقت کنید. اگر این مرکز واسطه باشد شاید قیمت خرید چرم گاوی که به عنوان مثال هر فوت آن ۲۳ هزار تومان است به قیمت ۳۵۰۰۰ تومان به شما میفروشد. پس دقت کردن به این عوامل که در قیمت چرم گاوی عمده تاثیرگذار هستند بسیار مهم است شاید شما به این مسائل دقت نکنید و با خود بگویید قیمتش بالاست و حتماً کیفیت بالایی هم دارد.

بله اگر این چرم را از بازرگانی ای که به عنوان دفتر فروش کارخانه تولیدی چرم گاوی فعالیت میکند و به صورت بدون واسطه چرم را به شما به فروش می‌رساند خرید کنید ۱۰۰% چرم با کیفیتی خرید می کنید ولی اگر از واسطه خرید کنید کیفیت آن به هیچ وجه معلوم نیست که خوب یا بد است.خرید چرم گاوی

خرید چرم گاوی عمده به قیمت کارخانه تولیدی

خرید چرم گاوی عمده به قیمت کارخانه تولیدی مطمئناً برای شما سود زیادی دارد و شما باید از مراکز بازرگانی که این چرم ها را به صورت عمده و بدون واسطه به فروش می رسانند خرید کنید. چون کارخانه ها چرم های خود را به این شرکتها می سپارند که برای آنها فروش را انجام دهند ولی خرید از خود کارخانه را نخواهید توانست انجام دهید.

چون اگر به کارخانه مراجعه کنید باید سفارشات بسیار بالایی در تیراژ بالای ۱۰۰۰ بدهید. و افرادی شاید ۳۰۰ فوت یا ۵۰۰ فوت یا حتی ۱۰۰ فوت نیاز داشته باشند. این افراد به راحتی می توانند از بازرگانی هایی که در حال فعالیت هستند خرید چرم گاوی خود را انجام دهند تا علاوه بر سود زیادی که می کنند به صورت مطمئن و با خیال راحت خرید و فروش خود را تجربه کنند.

مشاور فروش: مهندس اکبرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

آرسس گام شما را به خرید عمده انواع کفش دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Call Now Buttonتماس بگیرید