ما را در فضای مجازی دنبال کنید

برای دیدن نمونه کفش ها، کانال ما را در پیام رسان های زیر دنبال کنید:

روبیکا1روبیکاایتا1ایتاتلگرام1تلگرام

خرید چرم گاوی فلوتر عسلی

آنچه در این مقاله می خوانید...

معرفی چرم گاوی فلوتر عسلیخرید عمده چرم گاوی عسلی ارزان
چرم گاوی فلوتر عسلی

شاید تا چند دهه قبل محصولات چرمی از تنوع کافی برخوردار نبودند و به محصولات ساده و کم تنوعی محدود می شدند اما پیشرفت دنیای صنعت موجب افزایش تنوع محصولات چرمی شد. در این بین چرم گاوی با آمار مصرف بالای ۶۵ درصد در حوزه مصرف محصولات چرمی پیشتاز است. علت این محبوبت را می توان به عوامل مختلفی همچون انعطاف پذیری، مقاومت بالا، دوام و …نسبت داد اما مهمترین دلیل آن تنوع بالای محصولات حاصل از آن است. چرم گاوی فلوتر عسلی نمونه ای از چرم گاوی زیبا و باکیفیت موجود در بازار است.

چرم گاوی فلوتر عسلی

معرفی چرم گاوی فلوتر عسلی

چرم گاوی فلوتر عسلی

در بین چرم های گاوی، چرم فلوتر کاربرد و استفاده فراوانی دارد. مهمترین ویژگی های این نوع از چرم انعطاف پذیری و نرمی بسیار زیاد آن است. سطح چرم فلوتر تقریبا صاف با بافت دانه ای است به همین دلیل احتمال ایجاد خراش و یا زدگی بر روی آن بسیار پایین است. در واقع چرم گاوی فلوتر همان چرم طبیعی گاو است که به وسیله ی دستگاه چاپ فلوتر بر روی آن طرح هایی ایجاد شده است. رنگ های متنوعی از چرم فلوتر در بازار یافت می شود اما محبوب ترین و پرطرفدارترین آنها چرم گاوی فلوتر عسلی است.

خرید عمده چرم گاوی عسلی ارزان

چرم گاوی فلوتر عسلی

بازار فروش چرم گاوی آنقدر پررونق است که موجب طمع ورزی افراد سودجو شده است به همین دلیل می توان به راحتی شاهد محصولات بی کیفیت و غیر اصل بود. با توجه به محبوبیت فراوان چرم گاوی فلوتر عسلی بهتر است برای پیشگیری از یک خرید بی کیفیت، خرید از یک مرکز معتبر صورت گیرد.  چرم آرسس یکی از معروفترین و معتبرترین مراکز فروش چرم گاوی است که محصولات خود را به صورت عمده و با نازلترین قیمت به بازار عرضه می کند. شما میتوانید جهت خرید بهتر از مشاوره رایگان مجموعه استفاده کنید. همچنین این شرکت بازرگانی امکان فروش اینترنتی را نیز فراهم کرده است.

مشاور فروش: مهندس اکبرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

آرسس گام شما را به خرید عمده انواع کفش دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Call Now Buttonتماس بگیرید