ما را در فضای مجازی دنبال کنید

برای دیدن نمونه کفش ها، کانال ما را در پیام رسان های زیر دنبال کنید:

روبیکا1روبیکاایتا1ایتاتلگرام1تلگرام

خرید چرم گاوی | قیمت عمده آن

آنچه در این مقاله می خوانید...

تعیین قیمت عمده چرم طبیعیخرید چرم گاوی عمده به قیمت کارخانه تولید کننده
خرید چرم گاوی

خرید چرم گاوی به روش های مختلفی انجام می شود. چرم گاوی در تولید بسیاری از محصولات چرمی مورد استفاده قرار می گیرد و به همین دلیل مراکز خرید چرم گاوی در سراسر کشور، این محصول را به صورت عمده در اختیار این واحدها قرار می دهند تا بتوانند آن را با قیمت مناسب و مقرون به صرفه ای خریداری کنند.خرید چرم گاوی

تعیین قیمت عمده چرم طبیعی

کشتارگاه ها در سطح کشور، پوست گاو را جدا می کنند و سپس آن را به کارخانه های چرم سازی راهی می نمایند تا از آن چرم گاوی تولید شود. در مرحله بعد، واحدهای صنعتی با روش های خاصی پوست را تمیز می کنند و سپس اقدام به تهیه چرم می نمایند. مراکز پخش و فروش چرم گاوی، حجم زیادی از انواع مختلف این نوع چرم را از کارخانه خریداری می کنند و سپس با خرید چرم گاوی آن را در اختیار واحدهای تولید کننده محصولات چرمی قرار می دهند تا آنها بتوانند این کالا را با قیمت مناسب خریداری کنند.

گاو جزء آن دسته از حیواناتی است که از تمام قسمت های مختلف بدنش می توان استفاده کرد. چرم گاوی یکی از محصولاتی است که از این حیوان تهیه می شود. چرم گاوی انواع مختلفی دارد و از درجه کیفی بالایی برخوردار است. افرادی که در این حرفه تخصص دارند، به راحتی می توانند چرم گاوی مرغوب را تشخیص دهند. بنابراین سعی کنید هنگام خرید چرم گاوی، این محصول را از فروشگاه هایی که معتبر و مجاز هستند خریداری کنید. چرم گاوی در صنایع کیف سازی، کفش سازی و مبل سازی بسیار کاربرد دارد و همچنین در تولید لباس نیز مورد استفاده قرار می گیرد. قیمت چرم گاوی برحسب نوع و درجه کیفی آن تعیین می شود.

خرید چرم گاوی

خرید چرم گاوی عمده به قیمت کارخانه تولید کننده

چرم گاوی از الیاف متراکمی برخوردار است که باعث استقامت زیاد این محصول شده است. چرم گاوی در دو حالت نرم و خشک تهیه می شود و ضخامت این نوع چرم برحسب نوع آن متفاوت می باشد. قیمت چرم گاوی در مقایسه با چرم بزی و چرم گوسفندی کمتر است زیرا چرم گاوی نسبت به سایر چرم های دیگر در بازار بسیار فراوان می باشد. اما این نکته را هم باید به خاطر داشته باشید که چرم گاوی جزء یکی از مقاوم ترین چرم ها محسوب می شود و از استحکام زیادی برخوردار است.

مشاور فروش: مهندس اکبرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

آرسس گام شما را به خرید عمده انواع کفش دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Call Now Buttonتماس بگیرید