ما را در فضای مجازی دنبال کنید

برای دیدن نمونه کفش ها، کانال ما را در پیام رسان های زیر دنبال کنید:

روبیکا1روبیکاایتا1ایتاتلگرام1تلگرام

خرید چرم گاوی مبلی | عرضه عمده آن

آنچه در این مقاله می خوانید...

بزرگترین فروشنده چرم گاوی مبلیقیمت جدید چرم طبیعی در بازارمرکز اصلی پخش چرم گاوی مبلی به صورت طرح دارخرید چرم گاوی مبلی بصورت عمده در بازارتولید و فروش چرم گاوی مبلیبازار صادرات این مدل چرم طبیعی
چرم گاوی مبلی

مرکز اصلی پخش عمده و بدون واسطه چرم گاوی مبلی در کشور ایران بصورت گسترده در حال پخش این چرم میباشد. به طور کلی، چرم یک ماده اولیه طبیعی می باشد که انسان ها از سالها پیش برای تولید انواع پوشاک، از چرم های طبیعی و مصنوعی استفاده می کردند. علاوه بر این که چرم در صنعت پوشاک بسیار پرکاربرد می باشد، در تولید کیف و کفش نیز از آن بهره می گیرند.

یکی از چرم های طبیعی که در کشور ما برای ساخت مبل از آن استفاده می شود، چرم ‌گاوی است. جهت تولید و ساخت مبل ها و همچنین سرویس های راحتی خانگی و اداری، از چرم استفاده می شود. امروزه فروشگاه های چرم گاوی مبلی و عرضه آنها به بازار، به صورت عمده و مستقیم وجود دارند.

چرم گاوی مبلی

بزرگترین فروشنده چرم گاوی مبلی

چرم گاوی مبلی

یکی از با کیفیت ترین موادی که جهت پوشش سطح انواع مختلف مبل ها از آن استفاده می ‌شود، چرم گاوی می ‌باشد. چرم گاوی دارای کاربردهای فراوانی است و به این دلیل که الیاف آن تراکم بالایی دارد، از مقاومت زیادی برخوردار می باشد و بادوام است. سطح آن صاف و هموار می باشد و قسمت پشت این چرم از پرزهای یکسانی تشکیل شده است.

چرم گاوی بنا به کاربردی که دارد، با ضخامت های متفاوتی توسط فروشندگان ارائه می ‌شود و برای تولید کیف، کفش، کمربند، دستکش و انواع مبلمان های خانگی و اداری از آن استفاده می کنند. شما می توانید با جستجو در اینترنت، فروشگاه های چرم گاوی طبیعی برای مبل را به راحتی پیدا کنید.

قیمت جدید چرم طبیعی در بازار

چرم گاوی مبلی

از آنجایی که چرم‌ گاوی دارای ضخامت و کیفیت متفاوت می باشد، کاربردهای مختلفی نیز دارد. آنهایی که نازکتر هستند و ضخامت کمتری دارند، برای تولید پوشاک، کیف و کفش استفاده می شوند. از چرم های ضخیم که همان چرم گاوی مبلی است نیز جهت تولید انواع مبلمان بهره می ‌گیرند.

چرم گاوی مبلی

قیمت روز چرم گاوی با کیفیت بسیار خوب در بازار، بر اساس نوسانات بازار تا حدودی افزایش یافته است.

صاحبان کسب و کار در این زمینه و همچنین استفاده کنندگان انواع چرم، جهت خرید چرم گاوی می ‌توانند هم به صورت حضوری به مراکز خرید چرم سراسر کشور مراجعه نمایند و هم از طریق سایت های مربوطه اقدام کنند و انواع چرم گاوی با کیفیت بالا و قیمت مناسب را به صورت خام و فرآوری شده خریداری نمایند.

مرکز اصلی پخش چرم گاوی مبلی به صورت طرح دار

چرم گاوی مبلی

همانطور که می ‌دانیم، از چرم گاوی، در تولید و ساخت کالاها و وسایل زیادی استفاده می ‌شود. فروش چرم گاوی نیز در فروشگاه های چرم کل کشور صورت می ‌گیرد که می توانید آن را تهیه نمایید. برای مبلمان خانگی و اداری، از چرم طبیعی مبلی که در دو نوع ساده و طرح دار می باشد، بهره می‌ گیرند.

در واقع، چرم گاوی، ضخامت خوب و دوام بالایی دارد. به همین دلیل از آن در ساخت و تولید انواع مبلمان استفاده فراوانی می ‌شود که در این صنعت، به صورت عمده آن را خریداری می نمایند.

جهت تهیه چرم گاوی مبلی طرح دار با کیفیت و قیمت مناسب نیز می‌ توانید از طریق اینترنت، طرح های مختلف را طبق سلیقه خود انتخاب و خریداری نمایید.

خرید چرم گاوی مبلی بصورت عمده در بازار

چرم گاوی مبلی

معمولاً تولید کنندگان چرم گاوی، تولیدات خود را مستقیماً به بازار عرضه می ‌کنند و نمایندگی های مجاز این محصول در سراسر کشور، فروش و توزیع آن را بر عهده دارند. خریدار های چرم گاوی مبلی، در هنگام خرید باید به کیفیت و قیمت آن دقت داشته باشند و چرمی را مدنظر قرار دهند که با فضای داخلی خانه یا اداره متناسب باشد.

چرم گاوی مبلی

چرم گاوی مبلی، در مدل های ساده و طرح دار می باشد. باید بدانید که کیفیت بالای چرم مبلی و ضخیم نبودن آن، باعث ماندگاری و دوام طولانی مدت مبل می ‌شود که توجه به این نکته حائز اهمیت است. زیرا از مبلمان خانه یا اداره دائما استفاده می ‌شود و اگر چرم گاوی به کار رفته در آن، مرغوب و بادوام نباشد، سریعا پاره و فرسوده می ‌شوند و دیگر کارایی لازم را ندارند.

تولید و فروش چرم گاوی مبلی

چرم گاوی مبلی

در این بخش می خواهیم شما را آشنا کنیم با بحث تولید و فروش چرم گاوی مبلی که بحث بسیار مهمی برای تولیدکنندگان مبلمان است.

هنر بسیار بزرگی است که از چرم طبیعی بتوان یک مبل بسیار زیبا و با کیفیت تولید کرد که البته این هنر را ماهرانه در این صنعت دارند و چندین سال است که کشور ایران تولید کننده قوی در بحث چرم مخصوص مبل و مبلمان چرمی می باشد. ما هم همت گذاشتیم و تلاش کردیم تا تولید این چرم را چند برابر کنیم و بتوانیم آن را به صورت گسترده در سراسر کشور ایران پخش کنیم. به خاطر همین سرمایه گذاری کلانی را بر روی پخش عمده انواع چرم مبلی کردیم.

در حال حاضر هم یکی از بزرگترین شرکت‌ هایی هستیم که به صورت گسترده اقدام به پخش انواع چرم طبیعی برای تولید مبل کرده است. البته بیشتر این چرمی که برای تولید مبل استفاده می شود چرم گاوی است که از قدیم هم از همین چرم استفاده می شده و از چرم طبیعی دیگری نمی توان برای تولید مبل استفاده کرد زیرا دیگر چرم ها را برای استفاده های دیگری هستند.

نکته آخر این است که تولید و فروش چرم گاوی مبلی توسط شرکت بازرگانی چرم آرسس چندین سال است که راه اندازی شده و در این مسیر و راه موفقیت هایی را طی کرده است. تمام هدف ما دسترسی بیشتر به تولید کنندگان مبل است که بتوانند به سادگی و به آسانی و بدون واسطه چرم را با قیمت ارزان از بازرگانی ما خریداری کنند.

بازار صادرات این مدل چرم طبیعی

مبل چرمی ایرانی مثل فرش و پسته ایرانی از جایگاه ویژه ای برخوردار است. اگر شما تولید کننده عزیز بتوانید با قیمت کمتر چرم گاوی مبلی را خریداری کنید و با آن مبل های با کیفیت مخصوص صادرات تولید کنید می توانید به توسعه صادرات غیر نفتی کمک بسیار بزرگی کنید. حمایت از صنعت تولید و صادرات مبلمان می‌شود و نتیجه آن از آوری بسیار بالا و اشتغال جوانان بیکار است.

به طور کلی مبل سود بسیار زیادی دارد، برای تولید کنندگان ما پیشنهاد ویژ ای داریم و می توانیم با قیمت عمده و به قیمت کارخانه انواع چرم مبلی را برای آنها عرضه کنیم تا بتوانند چرم هایی با قیمت رقابتی تولید کنند که در کشورهایی مثل عراق، ارمنستان، گرجستان، قزاقستان، امارات و… خریدار داشته باشد.

ما رقیب های بسیار بزرگی هم در این صنعت داریم ولی باید بدانید که خوبی کشور ما این است که کشورهای همسایه ما تولید کننده مبل نیستند و انواع مبل چرمی را از کشور ما خریداری می کنند و کشورهای همسایه ای که جدیداً وارد تولید مبلمان چرمی شده‌اند باز چرم گاوی مبلی را خریداری می‌کنند.

به طور کلی بازار بسیار خوبی این دو محصول دارد و اینکه به راحتی می توان آنها را به کشورهای همسایه که بهترین کشورها هستند صادرات کرد و ارزآوری بسیار بالایی برای کشور به وجود آورد. ما شبانه‌ روز در خدمت شما هستیم تا انواع چرم گاوی مبلی را در رنگبندی مورد نظر شما به قیمت تولید عرضه کنیم.

مشاور فروش: مهندس اکبرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

آرسس گام شما را به خرید عمده انواع کفش دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Call Now Buttonتماس بگیرید