ما را در فضای مجازی دنبال کنید

برای دیدن نمونه کفش ها، کانال ما را در پیام رسان های زیر دنبال کنید:

روبیکا1روبیکاایتا1ایتاتلگرام1تلگرام

خرید چرم گاوی مشهد | کارخانه تولیدی آن

آنچه در این مقاله می خوانید...

چرا چرم گاوی مشهد ؟خرید مستقیم و بدون واسطه چرم گاوی
چرم گاوی مشهد

چرم یکی از فراورده های طبیعی پرطرفدار است که همواره در طول تاریخ مورد توجه قرار داشته است. چرم در واقع همان پوست حیوانات است که بعد از فرایند دباغی به محصولی قابل استفاده تبدیل می شود پس نوع حیوان و شرایط زندگی آن می تواند بر کیفیت نهایی چرم اثر بگذارد. در میان چرم های رایج در بازار چرم گاوی بیشترین کاربرد و استفاده را دارد. در ایران نیز این نوع چرم دارای محبوبیت بسیار زیادی است. شهرهای مختلفی از ایران اقدام به تولید و عرضه چرم گاوی کرده که در این بین چرم گاوی مشهد از شهرت بیشتری برخوردار  است.

چرم گاوی مشهد

چرا چرم گاوی مشهد ؟

بسیاری از محصولات چرمی موجود در بازار از چرم گاوی تولید شده است. بر کیفیت چرم گاوی عوامل مختلفی موثر است که از جمله آن می توان به شرایط آب و هوایی، نوع دباغی و … اشاره کرد. شرایط آب و هوایی علاوه بر اثر مستقیم بر روی پوست حیوانات بر نوع تغذیه آنها نیز موثر است. از طرفی هرچه فرایند دباغی حرفه ای تر صورت گیرد کیفیت چرم نیز بهتر خواهد بود. با توجه به نکات گفته شده می توان مدعی شد چرم گاوی مشهد از تمامی آزمون های مرتبط با کیفیت سربلند بیرون آمده است به گونه ای که چرم این شهر توانسته است در بین چرم های مرغوب ایرانی به یک برند و نام معتبر تبدیل شود.

چرم گاوی مشهد

خرید مستقیم و بدون واسطه چرم گاوی

بدون شک تمام  افراد علاقمند به محصولات چرمی دغدغه کیفیت و اصل بودن محصول را دارند. اگرچه برند چرم مشهد معتبر است اما لازم است که خرید این نوع از چرم نیز از یک مرکز فروش معتبر صورت گیرد. با توجه به اینکه تمایز دادن چرم اصلی از تقلبی کار مشکل و تخصصی است، به طرفدارن چرم گاوی مشهد خرید از مرکز بازرگانی چرم آرسس پیشنهاد می شود. چرم آرسس به عنوان ارائه دهنده انواع چرم های گاوی، محصولات خود را به صورت عمده و با ارزان ترین قیمت به صورت اینترنتی در اختیار مشتریان قرار می دهد.

مشاور فروش: مهندس اکبرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

آرسس گام شما را به خرید عمده انواع کفش دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Call Now Buttonتماس بگیرید