ما را در فضای مجازی دنبال کنید

برای دیدن نمونه کفش ها، کانال ما را در پیام رسان های زیر دنبال کنید:

روبیکا1روبیکاایتا1ایتاتلگرام1تلگرام

خرید چرم گاوی ناپا به قیمت عمده

آنچه در این مقاله می خوانید...

درباره این چرم و خرید آن بیشتر بدانیدخرید چرم گاوی ناپا عمده به قیمت تولیدی
خرید چرم گاوی ناپا

خرید چرم گاوی ناپا با روش های مختلفی انجام می شود. چرم ناپا در صنایع مختلف پوشاک، مبلمان و فضای داخلی ماشین مورد استفاده قرار می گیرد. شما می توانید این نوع چرم را به طور غیر حضوری و با مراجعه به سایت های معتبر سفارش دهید و این محصول را با قیمتی مناسب تر خریداری کنید. شما همچنین می توانید چرم گاوی ناپا را به صورت عمده نیز خریداری کنید. در این صورت، می توانید رنگ چرم دلخواهتان را سفارش دهید و از آن برای تولید محصولات چرمی خود استفاده کنید. چرم گاوی ناپا دارای درجه کیفی بالایی می باشد و به همین دلیل، محصولاتی که از این نوع چرم تهیه می شوند نیز از کیفیت بالایی برخوردار هستند.خرید چرم گاوی ناپا

درباره این چرم و خرید آن بیشتر بدانید

چرم گاوی ناپا جزء آن دسته از چرم هایی است که ضد آب می باشد و از نرمی و لطافت خاصی برخوردار است. این نوع چرم فاقد دو پوستگی می باشد و از درجه کیفی بالایی برخوردار است. چرم ناپا از پوست گاوی که در کشتارگاه های صنعتی سلاخی می شود، تولید شده است و ضخامت آن ۱۵ میلی متر می باشد. این نوع چرم برای تولید کفش های ضد آب مورد استفاده قرار می گیرد و می تواند بیشتر از ۳۰ ساعت آب را تحمل کند.

چرم گاوی ناپا جزئی از چرم های فول گرین می باشد که از قسمت رویه چرم تهیه می شود و همچنین دارای درجه کیفی بالایی می باشد. به همین دلیل، قیمت چرم گاوی ناپا گران است.

خرید چرم گاوی ناپا

خرید چرم گاوی ناپا عمده به قیمت تولیدی

خرید چرم گاوی ناپا برای اولین بار در آمریکا انجام شده است. چرم ناپا در سال ۱۸۷۵ در شهر ناپا واقع در کالیفرنیا تولید شده است. این نوع چرم، با استفاده از روش های طبیعی و بدون اینکه هیچ مواد شیمیایی در آن به کار رفته باشد، تولید می شود. در دباغی چرم ناپا، از کروم استفاده می شود و به همین دلیل، این نوع چرم از ظرافت و نرمی خاصی برخوردار است و سطح آن نیز صاف می باشد. چرم ناپا همچنین دارای انعطاف می باشد و خاصیت کشسانی دارد و از مقاومت زیادی برخوردار است. این نوع چرم تا نمی خورد و رطوبت را نیز جذب نمی کند.

شما میتوانید چرم گاوی ناپا را به صورت عمده و بدون واسطه از کارخانه تولیدی آن خریداری نمایید. برای خرید بدون واسطه این چرم به صورت عمده با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید.

مشاور فروش: مهندس اکبرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

آرسس گام شما را به خرید عمده انواع کفش دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Call Now Buttonتماس بگیرید