ما را در فضای مجازی دنبال کنید

برای دیدن نمونه کفش ها، کانال ما را در پیام رسان های زیر دنبال کنید:

روبیکا1روبیکاایتا1ایتاتلگرام1تلگرام

خرید چرم گاوی ناپا عمده از کارخانه آن

آنچه در این مقاله می خوانید...

این چرم چه خصوصیاتی دارد؟کاربردهای چرم گاوی ناپا چیست؟خرید عمده چرم گاوی ناپا به قیمت کارخانه
خرید عمده چرم گاوی ناپا

خرید چرم گاوی ناپا عمده را در تیراژ موردنظرتان می توانید از شرکت ما انجام دهید. این چرم یکی از چرم های مرغوب گاوی است و بسیار کیفیت بالایی را داراست. و به همین شکل جزو چرم های گران قیمت به شمار می آید. اگر از نزدیک چرم گاوی ناپا را دیده باشید چرمی است با سطحی صاف و زیبا که در نگاه اول می توانید به کیفیت بالای آن پی ببرید. در ادامه با ما همراه باشید که درباره این چرم و نحوه خرید آن با شما صحبت خواهیم کرد.

خرید عمده چرم گاوی ناپا

این چرم چه خصوصیاتی دارد؟

چرم گاوی ناپا را تولیدکنندگانی استفاده می‌کنند که به دنبال تولید محصولی بسیار با کیفیت هستند. چرم گاوی ناپا بسیار نرم است و سطح صاف آن بسیار زیباست. دوام و ماندگاری این چرم بسیار بالا است و از نظر داشتن انعطاف و داشتن کشسانی مناسب بسیار عالی است.

البته ناگفته نماند یکی از مهمترین خصوصیات چرم گاوی ناپا که در زمان خرید چرم گاوی ناپا عمده باید به آن دقت کنید خاصیت ضد آب بودن آن است که این خاصیت تا زمان زیادی همراه این چرم است.

از میان تولیدکنندگان محصولات چرم طبیعی تولید کنندگان کفش بیشتر با چرم گاوی ناپا سر و کار دارند و این چرم برای تولید اکثر کفش ها بسیار مناسب است.

خرید عمده چرم گاوی ناپا

کاربردهای چرم گاوی ناپا چیست؟

چرم گاوی ناپا کاربردهای بسیار بالایی دارد و در تولید محصولات خاصی به کار گرفته می شود.

دلیل استفاده اکثر تولید کنندگان از چرم ناپا به خاطر ماندگاری بسیار زیاد، تا نخوردن چرم،  بیشتر از ۳۰ ساعت ضد آب ماندن آن و یکی از از مزایای مهم چرم ناپا گاوی این است که بدون دو پوستگی است.

به خاطر دلایل بالا که گفته شد زمان خرید چرم گاوی ناپا عمده فراموش نکنید که این چرم بسیار مرغوب و زیباست و در محصولات مختلف مثل : لوازم خودرو، داشبورد خودرو، مبلمان منازل، لباس و پوشاک مثل کت و کاپشن چرمی، انواع کیف های چرمی، کفش های با کیفیت و تهیه دستکش از چرم گاوی ناپا استفاده می شود.

خرید عمده چرم گاوی ناپا

خرید عمده چرم گاوی ناپا به قیمت کارخانه

از میان تولید کنندگان و کارخانجات چرم سازی ایران مراکز انگشت شماری هستند که چرم گاوی ناپا را در حد بسیار عالی و با کیفیت بسیار بالا تولید می کنند. شما در زمان خرید چرم گاوی ناپا عمده میتوانید از تخفیف های شرکت ما بهره مند شوید. ما انواع چرم گاوی ناپا را در رنگبندی های مختلف تولید می کنیم و به سراسر کشور ایران ارسال داریم. این چرم را می توانید در انواع رنگ بندی مشکی اصلی قهوه ای و… از ما خریداری نمایید.

وجه تمایز خرید اینترنتی چرم گاوی ناپا نسبت به خرید های حضوری از مراکزی که اکثراً به صورت واسطه ای کار می کنند این است که، شما چرمی با کیفیت را از مرکزی که به صورت مستقیم و بدون واسطه از کارخانه ارائه می کند خریداری میکنید.

برای افرادی که همیشه عمده در حال خرید چرم هستند این فرصت فرصتی طلایی است تا خرید بدون واسطه داشته باشند.

مشاور فروش: مهندس اکبرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

آرسس گام شما را به خرید عمده انواع کفش دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Call Now Buttonتماس بگیرید