ما را در فضای مجازی دنبال کنید

برای دیدن نمونه کفش ها، کانال ما را در پیام رسان های زیر دنبال کنید:

روبیکا1روبیکاایتا1ایتاتلگرام1تلگرام

خرید چرم گاوی نبوک | قیمت عمده آن

آنچه در این مقاله می خوانید...

خرید چرم گاوی نبوک عمده از کارخانهکاربرد این چرم و توضیحات بیشترخرید چرم گاوی نبوک به صورت عمده و بدون واسطه
خرید چرم گاوی نبوک

بهترین کار برای یک تولید کننده، خرید چرم گاوی نبوک به صورت عمده از تولیدی یا شرکت بازرگانی که چرم ها را به صورت مستقیم از تولیدی پخش میکند است. این چرم شباهت خاصی به چرم جیر دارد ولی از لحاظ دوام، چرم نبوک از جیر دوام بیشتری دارد. از این لحاظ ظاهری هم می توان به یکی از زیباترین چرم گاوی آن را شباهت داد. واقعا چرم گاوی نبوک در کنار کیفیت بالا، زیبایی منحصر به فردی را دارد. البته باید بدانید که فرق آن با جیر این است که چرم نبوک را از بیرونی ترین لایه پوست گاو تولید می کنند. برای همین نبوک مرغوبیت بیشتری را داراست.خرید چرم گاوی نبوک

خرید چرم گاوی نبوک عمده از کارخانه

فروش عمده این چرم از کارخانه توسط شرکتی انجام می شود که نمایندگی آن کارخانه را دارد یا پخش مستقیم آن را به عهده خود گذاشته است. به معنای دیگر کارخانه تولیدی چرم گاوی نبوک تمامی تولیدات خود را به این شرکت سپرده تا با همان قیمت تولید چرم ها را به بازار عرضه کند البته این مورد را هم بدانید که چرم نبوک از پوست درجه یک و مرغوب تولید می شود و دارای سطح ناهمواری است.

اگر تمیزی چرم برای شما مهم است باید بدانید که چرم گاوی نبوک با این همه مزیتی که دارد، ولی در برابر آلودگی‌های مختلف مقاومت زیادی ندارد و شاید لک شود و باید برای این چرم حساسیت بیشتری در مراقبت از آن به خرج داد.

سطح چرم گاوی نبوک سطحی یک رنگ و نرم است. ما می توانیم این جرم را در رنگی که مد نظر دارید تولید کنیم برای اینکه قابل تولید با تمامی رنگ های موجود است.


خرید چرم گاوی نبوک

کاربرد این چرم و توضیحات بیشتر

تمامی افراد تازه کار به دنبال آن هستند که بدانند کاربرد چرم گاوی نبوک چیست؟  اول برای شما توضیح میدهیم که از لحاظ سطح این چرم سطح کاملاً نرمی را داراست و در الیاف آن تغییر جهت را حس خواهید کرد. شما با دستتان اگر چرم نبوک را مالش دهید رنگ آن تغییر می‌کند و پرزهای کوتاهی که بر روی سطح این چرم هستند تغییر جهت می دهند.

البته زمانی که خرید چرم گاوی نبوک را انجام می دهید بدانید که در زمانی که استفاده طولانی مدت از این چرم کنید این چرم شاید پینه ببندد ولی با یکبار سنباده زدن کاملاً این مشکل هم رفع خواهد شد.

 

حالا رسیدیم به بخش کاربرد چرم گاوی نبوک که کاربرد آن در تولید محصولات مختلفی مثل:

  1. کفش چرمی و کیف چرمی
  2.  انواع کاپشن چرمی
  3.  کیف چرمی مسافرتی
  4.  در موارد زیادی در تولید مبلمان
  5.  کفش هایی مثل بوت و نیم بوت

استفاده می شود.

آخرین نکته در بخش توضیحات بیشتر این چرم این است که باید بدانید، بیشتر افراد ثروتمند و معروف از این چرم استفاده می کنند برای همین باعث شده تا این چرم به یک چرم لوکس و خاص تبدیل شود. برای همین قیمت آن هم کمی بالاتر از دیگر چرم ها است.خرید چرم گاوی نبوک

خرید چرم گاوی نبوک به صورت عمده و بدون واسطه

چرم گاوی نبوک، همانطور که گفته شد جزو چرم‌های لوکس است و اگر بخواهید مدل باکیفیت آن را خریداری کنید باید به قیمت های بالا این جرم را بخرید و اگر می‌خواهید مدل های ضعیف تر آن را بخرید، کیفیت های پایین این چرم هم موجود میباشد و در قیمت های پایین قابل عرضه است.

 ولی پیشنهاد ما به شما تولید کننده عزیز خرید چرم گاوی نبوک به صورت عمده و بدون واسطه از شرکت تولیدی چرم آرسس می باشد. تلاش ما این بوده که بتوانیم قیمت این چرم را کاملا منصفانه به بازار ارائه کنیم و برای تولید کنندگان عزیز تخفیفاتی را برای خرید عمده در نظر بگیریم.

تخفیفات فقط شامل خرید عمده می شود و اگر شما خرید چرم گاوی نبوک را به صورت جزئی به خواهید انجام دهید باید حداقل سه پوست خریداری کنید و هیچ تخفیفی شامل خرید شما نخواهد شد.  در سفارشات عمده قیمت را برای تولیدکننده قیمت نهایی را کمتر حساب خواهیم کرد.

مشاور فروش: مهندس اکبرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

آرسس گام شما را به خرید عمده انواع کفش دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Call Now Buttonتماس بگیرید