ما را در فضای مجازی دنبال کنید

برای دیدن نمونه کفش ها، کانال ما را در پیام رسان های زیر دنبال کنید:

روبیکا1روبیکاایتا1ایتاتلگرام1تلگرام

خرید چرم گاوی هورس | فروش عمده آن

آنچه در این مقاله می خوانید...

اطلاعات بیشتر درباره این چرمخرید چرم گاوی هورس از تولیدی آن
خرید چرم گاوی هورس

خرید چرم گاوی هورس چگونه انجام میشود؟ آیا فقط به صورت عمده این چرم به فروش میرسد؟ از چه مرکزی باید خرید کنم تا سود بالایی ببرم؟ این محصول کاربرد خاصی هم در تولید محصولات دارد؟ بهترین و با کیفیت ترین چرم گاوی هورس در کدام مرکز در حال عرضه است؟

 

قبل از اینکه به  این سوالات پاسخ دهیم باید شما را با چرم گاوی هورس بیشتر آشنا کنیم. اگر تا به حال با این چرم تولیدی انجام نداده اید پس حتماً این مقاله را به دقت مطالعه کنید تا بیشتر با این چرم آشنا شوید.خرید چرم گاوی هورس

اطلاعات بیشتر درباره این چرم

چرم هورس گاوی یکی از با کیفیت ترین و مرغوب ترین چرم ها  در کشور ایران و در خارج از ایران محسوب می شود. تنوع رنگی بسیار بالایی دارد و با انواع پوست ها قابل تولید است، ولی چرمی که از پوست گاوی در طرح هورس تولید می شود بسیار زیبا و بی نظیر است.

شاید با خود فکر کنید که شباهت ظاهری با  نبوک دارد. ولی باید بدانید که چرم گاوی هورس همان چرم گاوی نبوک نیست و این چرم دیگری است و پروسه تولید آن با چرم نبوک فرق دارد.

عمده افرادی که قصد تولید کیف و کفش دارند از این چرم استفاده می کنند. پس کاربرد آن را متوجه شدید. البته توجه داشته باشید که فقط در تولید این دو محصول این چرم را استفاده نمی کنند بلکه در تولید محصولات این چنینی و محصولات خاص این چرم قابل استفاده است. به دلیل بالا بودن تنوع چرم گاوی هورس در زمان خرید چرم گاوی هورس باید اطلاعات کامل را به فروشنده یا مدیر فروش آن شرکت و بازرگانی بدهید تا چرم مرغوب و مناسبی را به شما عرضه کنند.

البته چرم گاوی هورس مدل دیگری به نام چرم هورس تزئینی یا همان چرم مویی تزئینی هم دارد که فقط برای تزئین منازل و بعضی مکان ها، از آن استفاده می شود.

قابل توجه تان باشد که نوع تزیینی آن را به عنوان فرش منازل هم می توانید استفاده کنید.خرید چرم گاوی هورس

خرید چرم گاوی هورس از تولیدی آن

چرم گاوی هورس در کیفیت های مختلفی به بازار عرضه می شود تولیدکنندگانی که در تیراژ بالا خرید خود را انجام می دهند به هیچ وجه از مراکز واسطه ای نباید خریدی را انجام دهند. بلکه به شرکت های بازرگانی باید مراجعه کنید که خودشان در حال تولید هستند و به صورت مستقیم از تولیدی چرم، انواع چرم را به شما می فروشند.

اگر در تشخیص چرم هورس گاوی مرغوب دچار تردید هستید باید بدانید که چرمی مرغوب است که سوراخ نداشته باشد و دارای زدگی یا کارد مال نباشد و ایستایی خوبی داشته باشد آن وقت می توان به آن چرم گفت چرم مرغوب، حتما در هنگام خرید چرم گاوی هورس به این مسئله دقت کنید.

ما با چند سال تجربه این چرم را به صورت عمده به فروش می رسانیم شما می توانید به قیمت تولید این چرم را از ما به صورت عمده خریداری کنید و سود و بهره زیادی را از این خرید ببرید.

 

مشاور فروش: مهندس اکبرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

آرسس گام شما را به خرید عمده انواع کفش دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Call Now Buttonتماس بگیرید