ما را در فضای مجازی دنبال کنید

برای دیدن نمونه کفش ها، کانال ما را در پیام رسان های زیر دنبال کنید:

روبیکا1روبیکاایتا1ایتاتلگرام1تلگرام

خرید چرم گاوی ورنی | قیمت خرید عمده

آنچه در این مقاله می خوانید...

ویژگی های چرم گاوی ورنیخرید چرم ورنی عمده با بهترین قیمت
چرم گاوی ورنی

بسیاری از محصولات چرمی موجود در بازار از چرم گاوی تولید می شود. خصوصیات ذاتی چرم گاوی مانند مقاومت بالا، دوام، انعطاف پذیری  و … موجب محبوبیت این نوع چرم طبیعی شده است به گونه ای که بیشترین آمار مصرف جهانی چرم به چرم گاوی اختصاص دارد. تولید کنندگان چرم گاوی در راستای رضایت مشتریان و جلب رضایت سلیقه های متفاوت چرم های متنوعی را تولید کرده اند که یک نمونه از آن چرم گاوی ورنی است.چرم گاوی ورنی

ویژگی های چرم گاوی ورنی

چرم گاوی ورنی

چرم گاوی ورنی یا چرم گاوی لاکی همان چرم گاو است که روی آن با لاک و یا لعاب مخصوص پوشانده شده است. استفاده از لاک و لعاب علاوه بر براق کردن چرم گاوی موجب افزایش مقاومت و دوام آن نیز می شود. چرم گاوی ورنی به علت ظاهر متفاوتی که دارد به محبوبیت بسیار زیادی دست یافته است به همین دلیل  از آن برای تولید انواع کیف، کفش، کت، کمربند و … استفاده می شود. لازم به ذکر است بیشترین آمار مصرف این نوع چرم به صنعت کفش اختصاص دارد.

خرید چرم ورنی عمده با بهترین قیمت

چرم گاوی ورنی

همانطور که گفته شد چرم گاوی ورنی به علت ظاهر زیبا و منحصر به فردی که دارد مورد توجه واقع شده است به همین دلیل در بازار فروش آن می توان شاهد حضور اجناس تقلبی نیز بود. تمایز دادن چرم ورنی اصل از بدل کار تخصصی است به همین دلیل بهترین راهکار برای تولید کنندگان این عرصه خرید از چرم فروشی معتبری همچون چرم آرسس است. خرید از چرم آرسس دارای مزایای بیشماری است که از جمله آن می توان به فروش عمده و حذف واسطه های فروش اشاره کرد. علاوه بر ارزانی حاصل از فروش عمده، این شرکت بازرگانی امکان خرید و فروش اینترنتی را نیز فراهم کرده است تا مسافت های طولانی محدودیتی برای تجربه یک خرید ارزان و با کیفیت را ایجاد نکند.

مشاور فروش: مهندس اکبرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

آرسس گام شما را به خرید عمده انواع کفش دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Call Now Buttonتماس بگیرید