ما را در فضای مجازی دنبال کنید

برای دیدن نمونه کفش ها، کانال ما را در پیام رسان های زیر دنبال کنید:

روبیکا1روبیکاایتا1ایتاتلگرام1تلگرام

خرید چرم گاوی وکیومی عمده از تولیدی

آنچه در این مقاله می خوانید...

انواع چرم مخصوص تولید کیفخرید چرم گاوی وکیومی برای صادراتخرید چرم گاوی وکیومی به قیمت تولیدی
خرید چرم گاوی وکیومی

خرید چرم گاوی وکیومی برای تولیدی های بزرگ و برای صادرات توسط تاجران انجام می شود‌. شرایط سفارش این چرم در تیراژهای بسیار بالا برای صادرات می باشد ولی برای بازار داخل حداقل فروش آن یک بسته است.  این چرم بیشتر برای تولید کیف استفاده می‌شود و در بعضی موارد برای تولید کفش هم می توان از آن استفاده کرد.خرید چرم گاوی وکیومی

انواع چرم مخصوص تولید کیف

خبر خوش این است که چرم‌ گاوی تنوع بسیار بالایی در طرح و رنگ دارد. برای همین تولیدکنندگانی که قصد تولید اکسسوری هایی دارند که می خواهند برای تولید آن از چرم گاوی استفاده کنند می توانند انواع چرم را انتخاب کنند.

از بین این چرم ها، چرم گاوی وکیومی که کیفیت بالایی دارد قابل استفاده از بهترین نوع است چرم هایی است که برای صادرات هم استفاده میشود. برای تولید کیف صادراتی می توانید از چرم گاوی وکیومی استفاده کنید.

خرید چرم گاوی وکیومی از مراکزی باید صورت بگیرد که کیفیت آنها بسیار بالا و اعلا باشد. به عنوان مثال می‌توانید از شرکت ما چرم گاوی وکیومی را بخرید تا متوجه کیفیت بالای این محصول شوید.

خرید چرم گاوی وکیومی

خرید چرم گاوی وکیومی برای صادرات

چرم گاوی وکیومی جنبه صادراتی بسیار بالایی دارد چون با دستگاه وکیوم فرآوری می‌شود‌‌.

در تولید آن مهندسان بسیار زیادی در حال بررسی بالا بردن کیفیت آن هستند و هر روز که می‌گذرد کیفیت چرم گاوی وکیومی بالا تر از قبل می شود.

در حال حاضر که صادرات سالامبور متوقف شد، صادرات چرم گاوی وکیومی و همان چرم گاوی فینیش شده زیاد شد و در حال حاضر کشور ایران صادرات چرم گاوی فینیش شده یا همان رنگ آمیزی شده را انجام میدهد، ولی این چرم رنگ آمیزی شده باید دارای کیفیت بالایی باشد و اگر کیفیت ضعیفی در تولید چرم استفاده شود. به معنای دیگر عواملی در تولید چرم رخ دهد که کیفیت آن ضعیف شود، دیگر جنبه صادراتی نخواهد داشت.

بنابراین خرید چرم گاوی وکیومی خود را از یک مرکزی که سابقه صادرات داشته یا در حد کیفیت صادراتی چرم را تولید میکند، انجام بدهید.

خرید چرم گاوی وکیومی

خرید چرم گاوی وکیومی به قیمت تولیدی

چرم گاوی وکیومی خصوصیات بسیار زیادی دارد و یکی از مزیت‌های آن ایستایی بسیار بالای آن می باشد. بیشتر محصولات لاکچری و به روز در حال حاضر نیاز به چرمی دارند که ایستایی بسیار بالایی دارد برای همین از این چرم برای تولید این محصولات استفاده می شود.

 

از نظر ظاهری که بخواهید بررسی بکنید ظاهراً چرم ساده‌ای است و رویه آن کاملاً ساده بوده ولی در رنگ بندی خاصی وجود دارد. خرید چرم گاوی وکیومی در شرکت ما به صورت عمده انجام می شود.

 

به عنوان مثال برای چرمی که موجود باشد، حداقل حدود ۱۲۰ فوت باید خریداری شود. ۱۲۰ فوت حدوداً یک بسته میشود. برای تولیدکنندگانی که درخواست تولید این چرم را می دهند، پارت تولیدی باید بررسی شود، به عنوان مثال برای هر چرم تفاوت دارد شاید برای چرم گاوی ساده حداقل هزار پا می توانید سفارش بدهید و برای چرم گاوی وکیومی ۱۵۰۰ پا باید سفارش انجام شود تا تولید برای شما انجام بشود. البته همه این مباحث را باید با مشاوره فروش مجموعه در میان بگذارید.

مشاور فروش: مهندس اکبرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

آرسس گام شما را به خرید عمده انواع کفش دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Call Now Buttonتماس بگیرید