ما را در فضای مجازی دنبال کنید

برای دیدن نمونه کفش ها، کانال ما را در پیام رسان های زیر دنبال کنید:

روبیکا1روبیکاایتا1ایتاتلگرام1تلگرام

خرید چرم گاوی کریزی هورس عمده

آنچه در این مقاله می خوانید...

ویژگی های چرم گاوی کریزی هورسخرید عمده انواع چرم هورس گاوی با بهترین قیمت
چرم گاوی کریزی هورس

تاریخچه مصرف چرم به انسان های اولیه برمی گردد پس می توان مدعی شد این محصول هرگز دچار از مد افتادگی نمی شود. چرم حاصل پوست حیوانات است به همین دلیل در بازار شاهد انواع چرم های مختلف بود. یکی از چرم هایی که بخش اعظمی از بازار مصرف داخلی و خارجی را به خود اختصاص داده است، چرم گاوی است. چرم گاوی نیز به دسته های متعددی تقسیم می شود که یک نمونه از آن چرم گاوی کریزی هورس است.

چرم گاوی کریزی هورس

ویژگی های چرم گاوی کریزی هورس

چرم گاوی کریزی هورس

در اثر زدن یک واکس مخصوص بر سطح براق چرم گاوی، چرم گاوی کریزی هورس ایجاد می شود. این واکس سطح براق را به سطحی مخملی و پرزدار، شبیه به چرم اسبی، تبدیل می کند. این تغییر ظاهر علاوه بر چندین برابر کردن زیبایی چرم گاوی، موجب افزایش براقیت و دوام آن نیز شده است. شکل ظاهری این چرم باعث شده است که بانوان به استفاده از چرم گاوی هورس تمایل بیشتری نشان دهند به همین دلیل بازار مصرف این چرم در محصولات زنانه گرم تر است.

خرید عمده انواع چرم هورس گاوی با بهترین قیمت

چرم گاوی کریزی هورس

کیفیت و زیبایی چرم گاوی کریزی هورس موجب گرم شدن بازار خرید و فروش این محصول شده است. تشخیص و تمایز بین اصل و بدل این چرم کار مشکلی است به همین دلیل بهترین راهکار خرید از یک شرکت معتبر است. شرکت چرم آرسس ارائه دهنده انواع چرم گاوی از جمله چرم گاوی هورس است. این تولید کننده محصولات خود را به صورت عمده به فروش می رساند بنابراین بهای تمام شده آنها بسیار پایین است. در نهایت با توجه به رواج خرید اینترنتی و استقبال از این سبک خرید، چرم آرسس امکان فروش اینترنتی محصولات خود را نیز فراهم کرده است پس هر ایرانی فارغ از مسافت می تواند از یک خرید با کیفیت و ارزان بهره ببرد.

مشاور فروش: مهندس اکبرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

آرسس گام شما را به خرید عمده انواع کفش دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Call Now Buttonتماس بگیرید