ما را در فضای مجازی دنبال کنید

برای دیدن نمونه کفش ها، کانال ما را در پیام رسان های زیر دنبال کنید:

روبیکا1روبیکاایتا1ایتاتلگرام1تلگرام

خرید چرم گاوی کمربندی ضخیم

آنچه در این مقاله می خوانید...

چه ضخامتی این چرم دارد؟خرید چرم گاوی کمربندی از تولید کنندهخرید چرم گاوی کمربندی بدون واسطه
خرید چرم گاوی کمربندی

تولید کنندگان انواع کمربند زنانه و مردانه خرید چرم گاوی کمربندی را از مراکز معتبر ای انجام می دهند. کمربند امروزه به یکی از محصولاتی تبدیل شده که ما همیشه و همه جا به آن نیاز داریم و تولید آن از سالیان پیش در حال انجام بوده و در حال حاضر هم تولید بسیار زیادی دارد. تمامی تولیدکنندگانی که انواع اکسسوری را تولید می‌کنند حتماً زمانی وارد حوزه تولید کمربند چرم گاوی خواهند شد. و این به دلیل بازار داغ چرم و کمربند است.خرید چرم گاوی کمربندی

چه ضخامتی این چرم دارد؟

در هر پارت از تولید ضخامت های مختلفی اندازه گیری می شود و به عنوان مثال یک چرم کمربندی از ضخامت بالای دو و نیم شروع میشود و تا حد ۵ یا ۶ هم وجود دارد. افرادی می‌خواهند کمربند را تولید کنند و مجبور هستند که دو طرف کمربند را چرم و وسط آن را یک لایه بگذارند.

ولی ما این مشکل را حل کردیم و در پارت تولیدی شرکت خودمان تولید چرم گاوی کمربندی را جزو اولویت های شرکت قرار داده ایم چون بسیاری از تولید کنندگان کمربند با ما در حال کار هستند و چرم با ضخامت های بالا را از ما خریداری می‌کنند.

خرید چرم گاوی کمربندی عمده بسیار به صرفه تر از خرید چرم طبیعی ساده برای تولید کمربند خواهد بود.

خرید چرم گاوی کمربندی

خرید چرم گاوی کمربندی از تولید کننده

اگر در حال تولید کمربند و تولید کننده کمربند هستید متوجه خواهید بود که تولیدکننده کمربند تیراژهای بالای ۵۰۰۰ یا ۱۰ هزار فوت را برای تولید خودش باید خریداری کند برای همین بهترین راه، خرید چرم گاوی کمربندی از تولید کننده است.

البته نه به صورت مستقیم از خود تولیدکننده بلکه از شرکت بازرگانی یا دفترهای فروش که بازهم همان شرکت های بازرگانی محسوب می شوند می توانید خرید خود را انجام دهید.

 

البته بعضی از افراد در طرح و رنگ های خاصی می‌خواهد چرم آنها تولید شود و در حد ضخامت کمربندی باشد برای همین ما بستری را فراهم کردیم که به صورت اینترنتی بتوانید تمامی اطلاعات و عکس ها را به ما بدهید و ما بررسی کامل انجام دهیم و پیگیری کنیم که آیا با این طرح و رنگ شما میشود چرم را تولید کرد و بعد از آن تولید برای شما انجام خواهد شد.خرید چرم گاوی کمربندی

خرید چرم گاوی کمربندی بدون واسطه

خرید چرم گاوی کمربندی را شما باید بدون واسطه انجام دهید چرا که تمامی دقت مردم در خرید کمربند قیمت آن است و اگر کمربند قیمت بالایی تولید شود باعث می شود که سود بالایی از آن نبرید و مشتریان هم از شما این چرم را نخرند. با این مثال هایی که برای شما زدیم حتماً پی می برید که باید از چه مرکزی خرید خود را انجام دهید.

ما در ۲۴ ساعت شبانه روز آماده دادن مشاوره رایگان در خرید چرم گاوی کمربندی و انواع چرم های کمربندی به شما هستیم حوزه فعالیت ما فقط چرم طبیعی است و ما چرم مصنوعی به هیچ عنوان کار نمی‌کنیم.

سالیان سال است با کسب تجربه فراوان توانسته ایم کمک زیادی به تولیدکنندگان کمربند کرده باشیم. در حال حاضر تعداد زیادی از تولید کنندگان کمربند با ما در حال همکاری هستند و چرم های با کیفیتی را از ما خریداری می‌کنند و کمربند های ارزان و مناسبی را به بازار عرضه می کنند.

مشاور فروش: مهندس اکبرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

آرسس گام شما را به خرید عمده انواع کفش دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Call Now Buttonتماس بگیرید