ما را در فضای مجازی دنبال کنید

برای دیدن نمونه کفش ها، کانال ما را در پیام رسان های زیر دنبال کنید:

روبیکا1روبیکاایتا1ایتاتلگرام1تلگرام

خرید چرم گاوی کمربندی طبیعی | قیمت آن

آنچه در این مقاله می خوانید...

چرم گاوی و کاربرد های آنخرید عمده چرم گاو کمربندی در تبریزکاربرد های چرم گاوی کراستفروش چرم گاوی طبیعی مخصوص کمربند با نازلترین قیمتچرم رنگی کمربندینمایندگی عرضه چرم خام گاوی قهوه ایلیست قیمت روز چرم گاوی کمربندی
چرم گاوی

بازار فروش چرم گاوی خام بسیار گرم است زیرا ضخامت متغیر این نوع از چرم شرایطی را برای تولید محصولات متنوع ایجاد کرده است. اما آنچه در انتخاب چرم طبیعی اهمیت دارد اصل و طبیعی بودن آن است. افرادی که علاقمند به خرید چرم کمربندی گاوی و یا طبیعی هستند باید به ضخامت آن توجه ویژه داشته باشند. ضخامت نقش مهمی را در کیفیت و دوام ایفا چرم ها می کند.

 

چرم گاوی

چرم گاوی و کاربرد های آن

چرم خام گاوی مخصوص کمربند یکی از بهترین و محبوب ترین چرم های طبیعی است. علت توجه ویژه به این چرم ضخامت و دوام بالای آن می باشد که منجر به افزایش طول عمر محصول است. به طور کلی چرم گاوی بر محور های تولیدی و صنایع کشور بسیار تاثیر گذر است.

 

با توجه به اینکه چرم طبیعی به عنوان لایه اصلی در صنایع به کار می رود تشخیص اصل و بدل بودن آن بسیار اهمیت دارد. تشخیص چرم اصل کار تخصصی است که کمتر کسی از پس آن بر می آید.

 

پوست حیوان در حالت عادی قابلیت فاسد شدن دارد به همین دلیل فرایند دباغی برای آن  الزامی است. در طی فرایند دباغی پوست به محصولی طبیعی و بادوام تبدیل می شود. پوست گاو نیز بعد از پشت سر گذاشتن دباغی به چرم خام گاو تبدیل می شود.

 

با استفاده از تاکسیدرمی می توان از پوست، سر و قسمت های مختلف بدن حیوانات استفاده کرد. در بسیاری از مواقع برای تولید چسب و ژلاتین نیز از پوست حیوانات استفاده می شود.

 

بر اساس روش تولید، از چرم خام گاو ۴ نوع چرم  زیر حاصل می شود:

  1. چرم جیر: از لایه زیرین بخش گوشتی پوست، چرم جیر به دست می آید. این چرم به صورت مخملی و نرم است.
  2. چرم نبوک:  از نظر ظاهری چرم نبوک و جیر با یکدیگر تفاوت چندانی ندارند اما این چرم از لایه بالای پوست به دست می آید. تفاوت چرم نبوک با جیر در لکه و خال های موجود بر روی آن است.
  3. چرم آنیلین: این نوع چرم در واقع حاصل کل قسمت های پوست است.
  4. چرم ناپا: این چرم به علت لطافت و خاصیت کشسانی بالا از گرانترین چرم های موجود در بازار به حساب می آید. برای تهیه این نوع چرم نیز از پوست به صورت کامل استفاده می شود.

 

 

چرم گاوی

خرید عمده چرم گاو کمربندی در تبریز

خرید عمده چرم گاوی دارای محاسن بسیاری از جمله پایین بودن قیمت تمام شده محصول است.  وجود محاسن بی شمار این شیوه خرید، موجب شده است که مردم از خرید عمده چرم گاوی کمربندی استقبال ویژه ای کنند. شهر تبریز به عنوان معتبرین عرضه‌کننده چرم گاوی کمربندی شناخته شده است. در این مجموعه شرایطی برای فروش عمده چرم تبریز ایجاد شده است.

 

چرم گاوی

کاربرد های چرم گاوی کراست

با استفاده از چرم گاوی کراست می توان محصولات گوناگونی را تولید کرد که در زیر به برخی از آنها اشاره می شود:

  • کیف
  • کفش
  • کمربند چرم
  • کت چرم مردانه
  • کت چرم زنانه
  • کلاه
  • روکش مبل
  • روکش صندلی خودرو

 

چرم گاوی

فروش چرم گاوی طبیعی مخصوص کمربند با نازلترین قیمت

چرم گاوی کمربندی لازم است ضخامت زیادی داشته باشد. از نظر رنگی نیز تنوع آن بسیار اهمیت دارد به همین دلیل در بازار می توان شاهد انوع رنگ های قهوه ای، مشکی و سورمه‌ای بود. از آنجایی که ضخامت در تولید کمربند حرف اول را می زند بهترین چرم طبیعی برای تولید این محصولات چرم گاو یا شتر است.

 

چرم گاوی

چرم رنگی کمربندی

با توجه به اهمیت تنوع رنگی، چرم خام گاو نیز با رنگ های متنوع در اختیار مشتریان قرار گرفته است. وقتی چرم از نظر ضخامت به حد مورد نظر برسد قابلیت رنگ پذیری پیدا می کند و می توان در کنار حفظ کیفیت، آن را به رنگ مورد نظر رساند.

 

چرم گاوی

نمایندگی عرضه چرم خام گاوی قهوه ای

چرم گاوی خام قهوه ای طرفداران بسیاری در داخل کشور دارد به گونه‌ای که این رنگ از پرفروش ترین رنگ ها به حساب می آید. چرم گاوی قهوه ای در برابر خش و پارگی مقاومت بالایی دارد. به همین دلیل در صنایع ساخت کمربند، کیف، کفش و …. مورد توجه قرار گرفته‌است.

 

خوشبختانه در کشور عزیزمان کارخانه و تولیدی های فراوانی در عرصه تولید چرم گاو خصوصا چرم گاوی قهوه ای فعال هستند. این کارخانه‌ها بعد از تولید محصولات با کیفیت آن ها را به دست شرکت ها برای فروش و عرضه می رسانند.

 

چرم گاوی

لیست قیمت روز چرم گاوی کمربندی

تنوع چرم طبیعی در ایران بسیار بالا است. گران ترین چرمی که در بازار یافت می شود مربوط به چرم شترمرغ است.  تنوع قیمت در دنیای چرم بسیار زیاد است. به طور مثال: بر اساس نوع کیفیت، مورد مصرف و … می توان شاهد قیمت های متنوعی از چرم گاو بود.

 

متداول ترین روش قیمت گذاری چرم، متر مربع است. به طور کلی قیمت چرم متاثر از عوامل بسیاری است که از جمله‌ی آن می توان به نوسانات دلار اشاره کرد. در نهایت باید گفت چرم گاوی خام در ایران جایگاه ویژه ای دارد و توانسته است بخش مهمی از صادرات را به خود اختصاص دهد.

 

چرم گاوی

مشاور فروش: مهندس اکبرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

آرسس گام شما را به خرید عمده انواع کفش دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Call Now Buttonتماس بگیرید