ما را در فضای مجازی دنبال کنید

برای دیدن نمونه کفش ها، کانال ما را در پیام رسان های زیر دنبال کنید:

روبیکا1روبیکاایتا1ایتاتلگرام1تلگرام

خرید چرم گوسفندی + قیمت سال ۱۴۰۰

آنچه در این مقاله می خوانید...

این نوع چرم سبک چه کاربردهایی دارد؟خرید چرم گوسفندی عمدهقیمت چرم گوسفندی ارزانسایت فروش عمده چرم گوسفندی
قیمت چرم طبیعی کفش

خرید چرم گوسفندی را میتوانید با بهترین قیمت ممکن در شرکت چرم‌ آرسس انجام دهید. اگر به دنبال قیمت سال ۱۴۰۰ هستید باید بدانید که قیمت های چرم گوسفندی، امسال از حدود ۱۸ هزار تومان تا ۴۰ الی ۵۰ هزار تومان متغیر است. آیا علت این همه تفاوت قیمت را می دانید؟ آیا قیمتی که ۱۸ هزار تومان است چه قیمتی با چرمی میکند که ۴۰ هزار تومان است؟ آیا واسطه ها در قیمت تاثیر گذار هستند؟ چرم گوسفندی چه کاربردهایی دارد؟خرید چرم گوسفندی را با بهترین قیمت از چرم آرسس انجام دهید.

این نوع چرم سبک چه کاربردهایی دارد؟

در بین چرم های که در کشور ایران تولید میشود، چرم گوسفندی تولید بسیار زیادی دارد. به طور کلی کشور ایران در زمینه تولید چرم سبک بسیار فعالیت بیشتری نسبت به تولید چند سنگین دارد. تاجران خارج از کشور هم در تعداد بسیار بالا خرید چرم گوسفندی را از کشور ایران انجام میدهند و ایران یکی از صادر کننده های چرم گوسفندی خام می باشد.

 

حال می خواهیم به شما اعلام کنیم که آیا چرم گوسفندی را در تولید چه محصولاتی به کار می‌برند؟ یا اگر شما تولید کننده هستید، می توانید در تولید چه محصولاتی از این چرم استفاده کنید؟

 

چرم گوسفندی علاوه بر اینکه وزن سبکی دارد، ضخامت بسیار کمتری نسبت به چرم گاوی دارد. خاصیت لطافت و کشسانی آن بسیار عالی میباشد. این چرم در رنگ بندی های مختلفی به بازار عرضه می‌شود. قبل از اینکه فصل سرما و زمستان شروع شود، تولید کنندگان از این چرم برای تولید کاپشن و پالتو استفاده می‌کنند.

 

آیا علاوه بر تولید کاپشن و پالتو کاربردهای دیگری ندارد؟ در خرید چرم گوسفندی دقت کنید که کاربردهای این چرم بسیار بالا است و در محصولات مختلفی از این چرم بهره می گیرند. اگر خواسته باشیم برای شما مثال بزنیم کلاه های چرمی را نگاه کنید که استفاده بسیار زیادی در بین قشر جوان دارد. این کلاه ها از چرم گوسفندی تولید می‌شوند.

 

انواع دستکش، کیف پول، اثاثیه منزل، روکش صندلی ماشین، نیمکت و … محصولاتی هستند که با خرید چرم گوسفندی می توانید آنها را تولید کنید. چرم گوسفندی دوام بسیار زیادی دارد و این یکی از مزیت‌های شده که بیشتر تولید کنندگان از این چرم در حال استفاده هستند.

قبل خرید چرم گوسفندی باید از کاربرد آن آگاه باشید.

خرید چرم گوسفندی عمده

اگر در حوزه تولید محصولات چرمی قصد فعالیت دارید و یا در حال فعالیت و کسب اطلاعات بیشتر هستید، باید بدانید که اگر به دنبال سود های بالا هستید باید خرید چرم گوسفندی را به صورت عمده انجام دهید. دلیل اینکه به شما اعلام می‌شود که به صورت عمده خرید انجام دهید این است که زمانی که در تعداد و در فوتاژ بالا خرید را انجام می دهید، قیمت برای شما بسیار مناسب تر حساب می شود.

 

زمانی که برای یک تولید کننده قیمت بسیار مناسب مقرون به صرفه باشد، تولید کننده محصولات خود را با قیمت های بسیار کمتر به بازار روانه خواهد کرد و این باعث خواهد شد تا دست دلال‌های محصولات چرمی کوتاه شود.

 

اگر شما بتوانید خرید چرم گوسفندی را به صورت عمده انجام دهید و در تیراژ بالا محصولات چرمی تولید کنید و خودتان بتوانید با قیمت بسیار کمتر از دلال ها به بازار عرضه داشته باشید، به راحتی دست واسطه ها از این میان کوتاه خواهد شد. با این کار قدرت خرید مردم بیشتر می‌شود و مشتریان شما افزایش پیدا می‌کنند و می‌توانید تولید بیشتری داشته باشید.خرید چرم گوسفندی عمده با قیمتی بسیار عالی میتوانید انجام دهید.

قیمت چرم گوسفندی ارزان

قبل از خرید چرم گوسفندی اطلاعات کسب کنید که آیا به نظر شما چرم گوسفندی ارزان کیفیت بالایی دارد؟ اصلا به طور کلی چرم طبیعی که ارزان قیمت باشد کیفیت دارد؟ در این قسمت می خواهیم به شما اعلام بکنیم و اطلاعات بیشتری در این مورد به شما بدهیم. پس با ما همراه باشید.

 

به طور کلی چرم های طبیعی در مدل های مختلف تولید می شوند و طرح و رنگ های مختلفی دارند و هر کارخانه از مواد اولیه مخصوص به خودش استفاده می کند. پارامترهای بسیار زیادی بر روی قیمت چرم گوسفندی تاثیر می‌گذارند که آن را ارزان، یا گران قیمت و لاکچری می کند.

 

به نظر شما چه مواردی بر روی قیمت چرم نوع گوسفندی تاثیر گذار است؟ آیا خرید چرم گوسفندی ارزان قیمت را انجام دهم یا گرانقیمت بهتر است؟ اولین مورد، پوست استفاده شده در تولید چرم می باشد. اگر پوستی که در تولید چرم گوسفندی از آن استفاده می شود پوست خام کشتارگاه صنعتی باشد، قیمت چرم گوسفندی بسیار بالا می شود. چون پوست کشتارگاه صنعتی بسیار صاف و بدون لش و زدگی می باشد.

 

دومین مورد کیفیت مواد اولیه و رنگی که در چرم استفاده میشود است. همانطور که در بالا هم به شما اعلام کردیم، هر کارخانه ای مواد اولیه مخصوص به خودش را دارد و در تولید چرم از آن استفاده می کند. اگر آن کارخانه از مواد اولیه خارجی و به خصوص ایتالیایی استفاده کند، مطمئناً قیمت بالای ۴۰ هزار تومان خواهد شد. اگر کارخانه از مواد های اولیه ضعیف‌تر استفاده کند، قیمت چرم ارزان خواهد بود. البته در رنج قیمتی ۳۰ هزار تومان باید بدانید که مواد اولیه متوسطی در تولید استفاده می شود.

با خرید چرم گوسفندی ارزان به سود میرسید.

سایت فروش عمده چرم گوسفندی

اگر قصد دارید خرید چرم گوسفندی را به صورت عمده انجام دهید، باید به اینترنت مراجعه کنید. زیرا امروز اینترنت بهترین مرجع برای افرادی شده که به دنبال شرکت‌هایی هستند که به قیمت کارخانه، چرم طبیعی را می تواند به آنها ارائه دهد.

 

شرکت های بازرگانی از این نوع هستند و کار آنها، فروش و پخش بدون واسطه انواع محصولاتی است که بر روی آنها کار می کنند. شرکت بزرگ چرم آرسس بر روی پخش بدون واسطه و به قیمت کارخانه انواع چرم طبیعی در حال فعالیت می باشد و با کارخانه‌های بسیار مختلفی قرارداد بسته و در حال همکاری است.

 

شما با یک سرچ میتوانید به سایت ما دسترسی پیدا کنید. ما همیشه پاسخگوی تمامی سوالات شما هستیم و می توانیم در خرید چرم گوسفندی شما را مشاوره رایگان بدهیم. فروش عمده چرم گوسفندی در شرکت ما به قیمت کارخانه و در بعضی از مواقع زیر قیمت کارخانه انجام میشود.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید چرم گوسفندی به صورت عمده می توانید همین الان با ما تماس بگیرید. اطلاعات تماس در پایین همین محتوا درج شده. اگر هم در حال حاضر شرایط تماس ندارید، می توانید فرم های موجود در سایت را پر کنید تا ما با شما تماس بگیریم.

مشاور فروش: مهندس اکبرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

آرسس گام شما را به خرید عمده انواع کفش دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Call Now Buttonتماس بگیرید