ما را در فضای مجازی دنبال کنید

برای دیدن نمونه کفش ها، کانال ما را در پیام رسان های زیر دنبال کنید:

روبیکا1روبیکاایتا1ایتاتلگرام1تلگرام

خرید کلی چرم گاوی درجه یک

آنچه در این مقاله می خوانید...

بررسی کیفیت چرم گاوی درجه یکتشخیص طبیعی بودن چرممرکز خرید چرم درجه یک گاوی

چرم گاوی درجه یک را می توان از محصولات قدیمی در ایران یاد برد، که هنوز هم آوازه‌ی آن در بازار های جهانی پیچیده است. اما نکته‌ی مهمی که باید آن را رعایت کرد تشخیص چرم است. برای خرید کلی چرم گاوی باید نکاتی را رعایت کنید که بسیار مهم و ضروری است که در ادامه بیشتر به آن می پردازیم.

خرید کلی چرم گاوی درجه یک

بررسی کیفیت چرم گاوی درجه یک

برای بررسی کردن کیفت چرم درجه یک باید مراحلی را طی کرد که در ادامه آمده است، اما لازم به ذکر است که تشخیص چرم درجه یک کار آسانی نیست و نیاز به تجربه و شناخت این بازار وسیع دارد.

قبل از پرداختن به بررسی کیفیت چرم گاوی درجه یک باید نکاتی را توجه کنیم که فرایند کار بهتر و تشخیص راحتتر صورت گیرد. باید بدانیم که اصلا چرم چیست و چرم درجه یک چگونه ساخته می شود، و اینکه چرم مصنوعی چگونه به وجود می آید. قبل از توانایی انسان در بافت محصولات از الیاف گیاهی و مصنوعی، چرم جایگاه ویژه‌ی در زندگی انسان‌ها داشته است و مشکلات زیادی را برای انسان حل کرده است. که مهمترین آن استفاده از چرم در پوشش بدن انسان است.

چرم گاوی درجه یک را می توان بافتی طبیعی و سه بعدی خواند که عایق بسیار خوبی برای برق و دما است، همچنین درحالی که بخار آب را از خود عبور می دهد، در مقابل آب و هوا نیز بسیار کارامد است.

چرم مصنوعی نیز ویژگی و خصوصیات خود را داراست که می توان آن را محصولی از یک لایه روکش به نام skin و یک لایه اسفنجی شکل از جنس های pvc یا pu در نظر گرفت. محصول چرم مصنوعی شباهت زیادی با چرم درجه یک دارد که همان احساس و رنگ را متوجه می شویم.

چرم گاوی درجه یک

تشخیص طبیعی بودن چرم

و اما تشخیص چرم گاوی درجه یک که از شش روش می توانیم تا حدودی کیفیت را بررسی کنیم:

۱٫ لمس کردن چرم : می توانیم با حس لامسه گرمی را بر روی پوست چرم اصل احساس کنیم، درحالی که همین حس در چرم مصنوعی وجود ندارد، چرم مصنوعی سخت تر و سردتر است. چرم مصنوعی گرما را نگاه نمی دارد اما چرم طبیعی گرما را تا حدودی در خود حفظ می کند. لازم به ذکر است که چرم مصنوعی هم گرم می شوند اما مثل چرم طبیعی هنگام گرم شدن خشک نمی ماند.

۲٫ سوزاند چرم: چرم درجه یک به سادگی آتش نمی گیرد و زمانی هم در معرض حرارت قرار بگیرد جمع نمی شود و مثل چرم مصنوعی که از الیاف نفتی ساخته شده است بوی پلاستیک نداده و بویی شبیه به سوختن مو می دهد.

۳٫ ظاهر چرم: سطح چرم دارای خطوط و بلندی و پستی فراوانی است. اما چرم غیر طبیعی خطوط یکدست و قابل مشخصی داراست.

۴٫ استفاده از نور: اگر چرم گاوی درجه یک طبیعی را زیر نور بگیرید، انعکاس نور به طور یکدست نیست.

۵٫ بوی چرم: بوی چرم مصنوعی بسیار مشخص است، بوی چرم مصنوعی بوی پلاستیک است.

۶٫ پشت چرم: پشت چرم طبیعی حالتی جیر مانند دارد درحالی که پشت چرم مصنوعی حالتی پارچه ای شکل دارد.

مرکز خرید چرم درجه یک گاوی

در روش های گفته شده در بالا می توانیم تا حدودی از اصل بودن و طبیعی بودن چرم گاوی درجه یک اطمینان حاصل کنیم، اما این روش‌ها هم زمان بر و هم هزینه بر است. تنها راه استفاده از تجربیات است، شما می توانید که از تجربیات افراد مطمئن برای خرید چرم طبیعی استفاده کرده که هم در زمانتان صرفه جویی کرده هم هزینه‌ی برای شما ندارد. فقط کافی است که از تجربیات مشاوران ما استفاده کرده تا خریدی سریع و مطمئن و در عین حال لذت بخش را داشته باشید.

مشاور فروش: مهندس اکبرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

آرسس گام شما را به خرید عمده انواع کفش دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Call Now Buttonتماس بگیرید