ما را در فضای مجازی دنبال کنید

برای دیدن نمونه کفش ها، کانال ما را در پیام رسان های زیر دنبال کنید:

روبیکا1روبیکاایتا1ایتاتلگرام1تلگرام

سفارش تولید چرم گاوی عمده

آنچه در این مقاله می خوانید...

مراحل تولید توسط شرکت مامدت زمان تولید چرم گاوی عمده چقدر است؟
تولید چرم گاوی عمده

تولید چرم گاوی عمده توسط مراکز بازرگانی و کارخانه های معتبر انجام می شود. در بین این دو انتخاب بسیار آسان است مراکز بازرگانی  تنوع بسیار بالایی از محصولات را دارند و به آسانی ارسال به سراسر کشور را انجام میدهند. دارای خدماتی مثل مشاوره رایگان و این که تمامی مراحل را صفر تا صد برای شما انجام داده و شما نیازی به اتلاف وقت و هزینه خود نخواهید داشت.تولید چرم گاوی عمده

مراحل تولید توسط شرکت ما

تولید و سفارش چرم گاوی توسط شرکت ما مراحلی دارد که در این مقاله به صورت اختصار برای شما بیان می کنیم.

اولین کاری که برای سفارش تولید میکنید تماس با مشاور فروش مجموعه است و گرفتن مشاوره رایگان برای انتخاب چرم برای تولید. بعد از این مرحله باید رنگ و طرح و پوستی که می‌خواهید از آن چرم تولید شود را کاملاً به ما اطلاع دهید. باید در این مراحل اطلاعات کامل را به ما بدهید.

به عنوان مثال شما می خواهید در رنج قیمتی ارزان چرم برای شما تولید شود. منظور از اطلاعات کامل این است که آیا پوست صنعتی باشد یا نباشد، مواد آن مواد ایتالیایی و درجه یک باشد یا مواد دیگری در تولید آن استفاده شود. خیلی از موارد دیگر که در این مقاله نمی گنجد.

 

شما حتماً برای سفارش تولید چرم گاوی عمده باید با مشاور فروش مجموعه تماس بگیرید و بعد از مذاکره ما اقدام به تولید چرم مورد نظر شما خواهیم کرد.تولید چرم گاوی عمده

مدت زمان تولید چرم گاوی عمده چقدر است؟

در چندین هزار سال پیش چرم تولید می شده و امروزه به صورت مدرنیته در حال تولید چرم هستیم. و با این مثال می‌توان فهمید که مدت زمان تولید چرم هم کاهش پیدا کرده و به عنوان مثال اگر تولید چرم ۳۰ روز طول میکشید الان در مدت یک الی دو هفته کاری چرم تولید می شود.

 

این به خاطر رشد تکنولوژی و پیشرفت علمی بوده است. البته در حال حاضر با مدرنیته شدن چرم سازی ولی باز هم تولید چرم، کار سختی است و مراحل زیادی دارد و زمان بر است.

شما زمانی که سفارش تولید چرم گاوی عمده را به شرکت ما می دهید ما سریعاً به بخش تولید اعلام کرده و در مرحله تولید قرار می گیرد.

ما سعی می‌کنیم در کوتاهترین زمان ممکن چرم را تولید کنیم و آن را بسته بندی و آماده ارسال کنیم. بعد از تولید با شما هماهنگ می شود و به آدرسی که از قبل قرار گذاشته شده بود، چرم ها را با باربری برای شما ارسال خواهیم کرد.

مشاور فروش: مهندس اکبرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

آرسس گام شما را به خرید عمده انواع کفش دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Call Now Buttonتماس بگیرید