ما را در فضای مجازی دنبال کنید

برای دیدن نمونه کفش ها، کانال ما را در پیام رسان های زیر دنبال کنید:

روبیکا1روبیکاایتا1ایتاتلگرام1تلگرام

سفارش خرید چرم گاوی اشبالت

آنچه در این مقاله می خوانید...

بیان چگونگی تولید چرم طبیعی پرزداربازار فروش چرم گاوی اشبالت ارزان
چرم گاوی اشبالت

چرم گاوی اشبالت دارای ویژگی منحصر به فرداست، کیفیت فوق العاده ای دارد و در طولانی مدت قابلیت استفاده دارد، از این رو پرطرفدار می باشد.
در سفارش خرید چرم شما می توانید نوع گاوی اشبالت را به صورت عمده و مستقیم انجام دهید تا بتوانید قیمت مناسب برای محصولات با کیفیت پرداخت کنید.

سفارش خرید چرم گاوی اشبالت

بیان چگونگی تولید چرم طبیعی پرزدار

تولید چرم گاوی اشبالت امروزه شما انواع چرم ها را می توانید، در بازار مشاهده کنید که دارای تنوع بسیار می باشند و آشنایی بیشتر با آنها می تواند به شما کمک کند که نوعی را خریداری کنید که متناسب با نیاز شما باشد، در این قسمت قصد داریم، در رابطه با چرم گاوی صحبت کنیم، فرآیند تولید نمونه این گونه است که:

  • ابتدا پوست حیوانات را خریداری می‌کنند، آن را در آب خیس کرده و اجازه می دهند تا چربی ها و موادی که در آن وجود دارد، خارج شود و آهک به آنها اضافه می‌کنند تا موهای آن کنده شود، این حالت را چند بار تکرار می‌کنند تا کاملاً پوست آماده شود.
  • سپس مواد اسیدی را برای نمونه در نظر می گیرند تا هنگامی که از آنها استفاده می کنند، بتوانند نمونه های مرغوب را تولید کنند.
  • بعد از این که لایه های چربی و گوشت ها از پوست جدا شدند، مرحله ای فرا می‌رسد که در این قسمت به آن دباغی می‌گویند، دباغی توسط مواد شیمیایی صورت می‌گیرد و کلاژن هایی که در چرم وجود دارد، به گونه‌ای تغییر می دهند که در مقابل عوامل دمایی و محیطی مقاوم شود.
  • مرحله تراشیدن پوست صورت می‌گیرد تا ضخامت مورد نظر آنها مشخص شود، آن را رنگ می کنند و نمونه‌ها را در یک مکان قرار می‌دهند تا کاملا خشک شود و سپس آنها را در دستگاه قرار می‌دهد که صیقل دهند و آن را صاف و نرم می‌کنند.
  • انعطاف‌پذیری را در نمونه به وجود می‌آورند، (از طریق ماساژ دادن) که بتوانند در موارد مختلف کاربرد داشته باشند و سپس آنها را به بازار عرضه می کنند.

بازار فروش چرم گاوی اشبالت ارزان

بازار فروش چرم گاوی اشبالت ارزان در بازار فروش چرم نوع چرم گاوی اشبالت را شما می توانید، به صورت عمده و مستقیم خریداری کنید، تا قیمتی ارزان و مقرون به صرفه برای آن پرداخت نمایید.
در بازار فروش راهنمایانی حضور دارند که شما را در امر فروش چرم گاوی به صورت مستقیم، انواع چرم گاوی و غیره هدایت می‌کنند و راهنمایی آنها باعث می‌شود که شما انتخاب مناسب در این زمینه داشته باشید و بتوانید، آنها را برای خود در نظر بگیرید که متناسب با نیاز شما می باشد.
در بازار فروش چرم، راهنمای خرید چرم را شما می توانید، دریافت کنید و اطلاعاتی در رابطه با چگونگی ارتباط برقرار کردن با فروشندگان چرم، تولیدکنندگان چرم کسب کنید و این راهنما به صورت تصویری می باشد و اطلاعات کاملی را در اختیار شما قرار خواهد داد.

مشاور فروش: مهندس اکبرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

آرسس گام شما را به خرید عمده انواع کفش دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Call Now Buttonتماس بگیرید