ما را در فضای مجازی دنبال کنید

برای دیدن نمونه کفش ها، کانال ما را در پیام رسان های زیر دنبال کنید:

روبیکا1روبیکاایتا1ایتاتلگرام1تلگرام

سفارش عمده چرم فلوتر گاوی

آنچه در این مقاله می خوانید...

خصوصیات این چرم چیست؟مراکز عرضه چرم فلوتر گاویتولید و فروش عمده چرم فلوتر گاوی

چرم ها از پوست حیوانات زیادی تولید می شوند و چرم گاوی یکی از بهترین انواع چرم می باشد. چرم فلوتر گاوی یکی از انواع چرم گاوی است که دارای طرح های ریز بر روی خود می باشد که در نتیجه یک عمل شیمیایی بر روی چرم بر روی سطح چرم به وجود آمده است. چرم فلوتر گاوی یکی از چرم های پر استفاده در انواع صنایعی می باشد که ماده اولیه آن ها چرم است. سفارش چرم فلوتر بیشترین تقاضا را در صنایع تولید انواع پوشاک چرمی دارد.

سفارش عمده چرم فلوتر گاوی

خصوصیات این چرم چیست؟

چرم فلوتر گاوی چه خصوصیاتی دارد؟ بعد از این که چرم فلوتر گاوی به طور کامل دباغی شد، به مدت بیست و چهار ساعت در یکی محلول شیمیایی قرار می گیرد. گاهی این مدت زمان قرار گیری بیشتر نیز می شود تا طرح روی چرم به طور کامل و محسوس ایجاد شود و چرم کاملا منعطف و نرم شود.

این مرحله یکی از طولانی ترین مراحل در تولید چرم می باشد. می توان فلوتر نام نوعی چاپ است که بر روی چرم زده می شود. چاپ فلوتر می تواند در اندازه های گوناگون کوچک، متوسط و بزرگ انجام شود. در هنگام خرید محصولی که با چرم گاوی تولید شده است، اگر بر روی بافت چرم دست بکشید به راحتی بافت این نوع چرم را زیر دست خود حس می کنید.

این نوع چرم گاوی بسیار نرم و منعطف می باشد و برای دوخت انواع پوشاک مانند دستکش، کلاه، پالتو، کت و کفش از آن استفاده کرد. از چرم فلوتر برای رویه مبل نیز استفاده می شود زیرا علاوه بر منعطف و نرم بودن مانند سایر چرم های گاوی بسیار بادوام می باشد.

مراکز عرضه چرم فلوتر گاوی

مراکز عرضه چرم فلوتر گاوی محصولات زیادی از جنس چرم فلوتر گاوی می باشند و در مراکز معتبر عرضه محصولات چرمی می توان آن ها را یافت کرد. همچنین با پیشرفت چشم گیری که در طی چند سال اخیر در صنعت تولید چرم به وجود آمده است، دباغی و تولید چرم های فلوتر توسط دستگاه های صنعتی انجام می شود. این محصولات توسط تولیدی ها و کارخانجات در سراسر ایران تولید می شوند.

ایران یکی از قطب های اصلی تولید انواع چرم علی الخصوص چرم گاوی می باشد. عرضه چرم فلوتر در بازار ایران به خوبی انجام شده و اغلب این چرم ها ایرانی می باشند و گاهی چرم های وارداتی نیز در بین عرضه شده و به فروش می رسند.

در سراسر ایران نمایندگی های فروش چرم فلوتر گاوی را می توان یافت کرد و تولیدی ها و صنایع می توانند به راحتی آن را تهیه کرده و برای تولید محصولات خود از آن استفاده نمایند. مخصوصا در حال که اینترنت راه دسترسی بدون واسطه به چرم ها را فراهم کرده است.

تولید و فروش عمده چرم فلوتر گاوی

شما با خرید چرم فلوتر گاوی به صورت عمده می توانید سود زیادی را نصیب خودتان کنید و در خروجی محصول تولید شده سود زیادی را دریافت کنید. چرم گاوی در رنگ بندی های مختلف قابل تولید می باشد.

این چرم دارای چند نوع چاپ ریز یا درشت می باشد که بر اساس سفارش شما می توانیم چرم گاوی را در رنگبندی مورد نظر و در طرح مورد نظر شما تولید نماییم.
این چرم برای تولید انواع اکسسوری ها قابل استفاده می باشد. این چرم جنبه صادراتی نیز داشته و به کشورهای مختلف نیز صادرات می شود و افرادی که برای صادرات هم چرم عمده نیاز دارند ما این چرم را تولید می‌کنیم.

مشاور فروش: مهندس اکبرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

آرسس گام شما را به خرید عمده انواع کفش دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Call Now Buttonتماس بگیرید