ما را در فضای مجازی دنبال کنید

برای دیدن نمونه کفش ها، کانال ما را در پیام رسان های زیر دنبال کنید:

روبیکا1روبیکاایتا1ایتاتلگرام1تلگرام

سفارش عمده چرم گاوی خام

آنچه در این مقاله می خوانید...

تفاوت چرم گاوی و چرم گوسفندیقیمت عمده چرم گاوی خام

چرم گاوی خام عمده کاربرد های فراوانی در بسیاری مشتقات چرمی که امروزه طراحی میشوند دارد و به همین دلیل سفارش عمده چرم گاوی خام بسیار متداول است. قطعا سفارش این محصول به صورت عمده هزینه ی پرداختی برای آن را به حداقل می رساند و تخفیفات ویژه ای را بر قیمت پرداختی برای آن لحاظ می کند. مراکز فروش انواع چرم در کشور می توانند با سفارش عمده این چرم گاو خام از این تخفیفات برخوردار شوند.

سفارش عمده چرم گاوی خام

تفاوت چرم گاوی و چرم گوسفندی

تفاوت چرم گاوی و چرم گوسفندی معمولا چرم ها از پوست حیوانات مختلفی مانند گاو و گوسفند به دست می آیند. این پوست ها پس از طی مراحلی توسط دباغ های سنتی و صنعتی ساخته و پرداخته شده و برای ساخت انواع محصولات چرمی مورد استفاده قرار می گیرند. تفاوت چرم گاوی و چرم گوسفندی را می توان در موارد زیر عنوان کرد:

  • مهم ترین تفاوت این دو نوع چرم گاوی خام عمده و چرم گوسفندی در جنس این دو نوع چرم است، چرم گاوی معمولا ضخیم تر سخت تر است و چرم گوسفندی نرم و نازک و لطیف می باشد.
  • تفاوت دوم این دو نوع چرم در مقاومت و دوام بالاتر انواع چرم گاوی است. به دلیل این که این چرم ضخیم تر و سخت تر می باشد، ماندگاری بالاتری نیز در انواع محصولاتی که از این نوع چرم در آن ها استفاده شده است، وجود دارد.
  • چرم گوسفندی همچنین انعطاف پذیری بالاتری دارد که این به دلیل نرم بودن و لطیف بودن این نوع چرم است که باعث استفاده از این نوع چرم در ساخت انواع پوشاک و پالتو ها و بارانی های چرمی شد است.

قیمت عمده چرم گاوی خام

قیمت عمده چرم گاوی خام سفارش چرم خام معمولا به صورت عمده توسط تولیدی های محصولات چرمی و یا فروشندگان چرم خالص و درجه یک ثبت می شود. این خرید عمده همانطور که گفته شد هزینه ی پرداختی برای این محصول را به حداقل می رساند و مسلما قیمت عمده چرم گاوی خام بسیار مناسب تر از هزینه هایی است که برای خرید جزیی آن پرداخت می شود.

قیمت چرم خام به عوامل متعددی بستگی دارد که فروشندگان آن با در نظر گرفتن همه ی این عوامل که شامل هزینه های اولیه ی ساخت و تهیه ی این محصول می باشد، این قیمت ها را تعیین کرده و تنظیم می کنند.

برای خرید این محصول راه های گوناگونی وجود دارد. در درجه ی اول می توان این محصولات را به صورت حضوری از مراکز و فروشگاه های انواع محصولات چرمی تهیه و خریداری نمود. همچنین می توان از بسیاری سایت های معتبر که برای فروش این قبیل محصولات در نظر گرفته شده اند سفارش این محصول را ثبت کرد.

مشاور فروش: مهندس اکبرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

آرسس گام شما را به خرید عمده انواع کفش دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Call Now Buttonتماس بگیرید