ما را در فضای مجازی دنبال کنید

برای دیدن نمونه کفش ها، کانال ما را در پیام رسان های زیر دنبال کنید:

روبیکا1روبیکاایتا1ایتاتلگرام1تلگرام

شرکت تامین چرم گاوی تزیینی

آنچه در این مقاله می خوانید...

انواع مدل های جدید چرم زیبا و طرحدارپخش کننده بهترین چرم گاوی تزیینی
چرم گاوی تزیینی

چرم گاوی تزیینی یکی از محصولات محبوب در صنعت پوشاک ، کیف و کفش و صنعت مبلمان و همچنین زیباسازی دکوراسیون داخلی منازل می‌باشد. چرم از دباغی پوست حیواناتی مانند گاو، گوسفند، بز و غیره بدست می‌آید. چرم گاوی دارای دوام بالایی می‌باشد و تولید کننده و شرکت تامین چرم، این محصول را با بهترین مرغوبیت در سراسر بازارهای داخلی و خارجی توزیع و عرضه می‌کند. پخش کننده چرم از جمله چرم گاوی تزیینی را به صورت عمده و جزیی در اختیار خریداران قرار می‌دهد.

شرکت تامین چرم گاوی تزیینی

انواع مدل های جدید چرم زیبا و طرحدار

چرم گاوی تزیینی

چرم گاوی تزیینی در طرح‌ها و رنگ‌ها و اندازه‌های مختلفی تهیه و تولید می‌شود. اندازه‌ی چرم گاوی در اندازه‌های کوچک، متوسط و بزرگ هستند و در رنگ‌های کرمی،سفید، مشکی و قهوه‌ای تیره و روشن در بازار موجود می‌باشد. امروزه علاوه بر مدل‌های ساده چرم گاوی از چرم‌های طرح‌دار نیز استفاده می‌شوند که طرح‌های موجود در چرم طبیعی می‌باشند‌. از چرم گاوی تزیینی به عنوان فرش چرمی نیز استفاده می‌شود. چرم گاوی جز محصولات شیک و با ارزش می‌باشد و از قیمت بالایی برخوردار هستند که ضخامت این چرم از چرم‌های دیگر بیشتر بوده و در تولید کیف و کفش و پوشاک و همچنین در ساخت مبل کاربرد دارد.

تولید کنندگان چرم‌های گاوی را در سه درجه، یک، درجه دو و درجه سه تولید می‌کنند که چرم‌های درجه یک از کیفیت و مرغوبیت بالایی برخوردار بوده و دارای دوام و طول عمر بیشتری نسبت به دیگر چرم‌ها دارند. چرم‌های گاوی تزیینی، با طرح‌های طبیعی بدن گاو به عنوان فرش چرمی در کف سالن انداخته می‌شوند و یا بر روی دیوار نصب می‌شوند. یکی از کاربردهای دیگر انواع مختلف مدل‌های چرم گاوی این است که به عنوان قالیچه بر روی مبلمان منازل و صندلی‌های ماشین مورد استفاده قرار می‌گیرد. چرم‌های گاوی در ساخت مبلمان شیک و لوکس چرمی نیز پرکاربرد می‌باشد.

امروزه انواع مدل‌های جدید چرم گاوی را می‌توان در مغازه‌ها و فروشگاه‌های مربوطه مشاهده کرد که از نظر کیفیت، قیمت ، طرح و اندازه با هم متفاوت هستند. خریداران می‌توانند این محصولات را در طرح های مورد پسند و در ابعاد بزرگ و کوچک از مراکز تولید و فروشگاه‌ها خریداری نمایند.

پخش کننده بهترین چرم گاوی تزیینی

پخش کننده بهترین چرم گاوی تزیینی

بسیاری از شهرهای ایران بخصوص شهر تبریز در تهیه و تولید انواع چرم‌ها از جمله چرم گاوی فعالیت می‌کنند‌. انواع چرم‌های گاوی توسط مراکز تولید در کیفیت‌ها و قیمت‌های مختلف در سراسر کشور توزیع و عرضه می‌شود. خریداران می‌توانند با خرید حضوری از مراکز تولید، انواع چرم را تهیه کنند. همچنین می‌توانند از طریق خرید غیر حضوری از فروشگاه‌ها و سایت‌های اینترنتی مانند همین سایت انواع چرم‌های تزیینی را با قیمت مناسب خریداری نمایند.

مشاور فروش: مهندس اکبرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

آرسس گام شما را به خرید عمده انواع کفش دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Call Now Buttonتماس بگیرید