ما را در فضای مجازی دنبال کنید

برای دیدن نمونه کفش ها، کانال ما را در پیام رسان های زیر دنبال کنید:

روبیکا1روبیکاایتا1ایتاتلگرام1تلگرام

شرکت توزیع چرم طبیعی شرانگ گاوی

آنچه در این مقاله می خوانید...

مراحل تولید چرم طبیعیعرضه عمده چرم طبیعی شرانگ گاوی
چرم طبیعی شرانگ گاوی

چرم طبیعی شرانگ گاوی چرمی است بسیار با کیفیت که پس از طی عملیات دباغی، بافت طبیعی و شکل اولیه خود را حفظ میکند. این چرم دارای بافتی نقطه نقطه ای است که مشخصه اصلی چرم شرانگ است و بوسیله آن از بقیه چرمها قابل تشخیص است. به دلیل بازارپسندی بالای این چرم شرکتهای بازرگانی بسیاری در زمینه توزیع چرم طبیعی شرانگ گاوی در سراسر ایران فعالیت میکنند.

چرم طبیعی شرانگ گاوی

مراحل تولید چرم طبیعی

تولید چرم طبیعی شرانگ گاوی پوست قبل از دباغی شامل سه بخش بیرونی، میانی و داخلی است، لایه میانی پوست پس از یکسری فرایندهای شیمیایی و فیزیکی و تحت شرایط دمایی خاص تبدیل به چرم میگردد. ضخامت پوست در همه نقاط آن یکسان نیست برای اینکه محصولاتی زیبا از جنس چرم تولید گردد باید مواد اضافی لایه های بیرونی و داخلی را حذف نمود و چرم را با ضخامت ایده آل برش زد. چرم شرانگ از قسمت بیرونی لایه میانی پوست تهیه میگردد که اصطلاحا به آن فول گیرین میگویند. سپس چرم دباغی شده را برای پرداختهای نهایی جداسازی میکنند.

در چرم شرانگ بر خلاف چرمهای دیگر پرداختی انجام نمیگردد و پوست گاو را برای چاپی به نام شرانگ به چاپخانه مخصوص میفرستند. در واقع چرم طبیعی شرانگ گاوی چرمی است که به وسیله دستگاه چاپ ، نقوش ریز و ظریفی بر روی آن نقش میبندد. بسته به طرح دستگاه چاپ این نقاط اندازه های مختلفی دارند. این چرم به دلیل اینکه کمترین عملیات پرداخت روی آن انجام گرفته دارای عمری طولانی بوده و بسیار با کیفیت است. چرم شرانگ و فلوتر از نظر ظاهری بسیار به هم شباهت دارند.

چرم شرانگ گاوی به دلیل داشتن نقاط ریز و رگه دار، دارای بافتی زیبا و جذاب است و به همین دلیل در تولید انواع کیف، کفش و کمربند کاربرد دارد. از این چرم همچنین در تولید مبلمان و تودوزی خودروهای لوکس و گرانقیمت نیز استفاده میگردد.

عرضه عمده چرم طبیعی شرانگ گاوی

چرم طبیعی شرانگ گاوی چرمها دارای تنوع بسیار زیادی هستند و هر نوع چرم کاربری مخصوص به خود را دارد و معمولا مشتریان بر اساس سلیقه خود اقدام به خرید مینمایند. چرم شرانگ گاوی جز چرمهایی است که در صنعت مد جایگاه ویژه ای دارد. این چرم به دلیل کیفیت بالا، زیبایی و تنوع رنگی بالایی طرفداران بسیاری در میان اقشار مختلف جامعه دارد.

با توجه به اینکه چرم شرانگ گاوی از قیمت نسبتا بالایی برخوردار است خرید عمده و کلی آن باعث کاهش قیمت کل گردیده و به نفع خریدارن و تولیدکنندگان محصولات چرمی خواهد بود. عرضه چرم طبیعی شرانگ گاوی از تمام نقاط ایران در اکثر مراکز و شرکتهای توزیع چرم به صورت حضوری و غیر حضوری عرضه میگردد و اکثر خریداران به آن دسترسی دارند.

مشاور فروش: مهندس اکبرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

آرسس گام شما را به خرید عمده انواع کفش دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Call Now Buttonتماس بگیرید