ما را در فضای مجازی دنبال کنید

برای دیدن نمونه کفش ها، کانال ما را در پیام رسان های زیر دنبال کنید:

روبیکا1روبیکاایتا1ایتاتلگرام1تلگرام

شرکت توزیع چرم گاوی اشبالت

آنچه در این مقاله می خوانید...

نکاتی برای تهیه و تولید چرم گاوی اشبالتخرید عمده چرم گاوی اشبالت و مراحل فرآوری
چرم گاوی اشبالت

چرم گاوی اشبالت نوعی چرم گاوی است که قسمت براق و صاف ان برداشته شده و به صورت سطحی پرزدار باقی می ماند . در واقع به سطح زیرین پوست گاو چرم اشبالت میگویند. اشبالت طبیعی دارای سطح معمولا ضخیم و جنسی بسیار محکم است که با عملیات دباغی و رنگ امیزی در کارخانجات چرم سازی جلوه ای بسیار زیبا به نیز به آن اضافه شده است . این تعریف چرم گاوی اشبالت است .

چرم گاوی اشبالت

نکاتی برای تهیه و تولید چرم گاوی اشبالت

چرم گاوی اشبالت چرم اشبالت، چرمی شبیه جیر است که از برش دادن چرم های ضخیم گاوی به دست می آید . چرم اشبالت نسبت به چرم جیر در کیفیت پایین تری محسوب و طبقه بندی میشود.

چرم اشبالت طبیعی دارای سطحی ضخیم و خیلی محکم بوده که در مراحل دباغی و رنگ امیزی در تولیدی چرم سازی ظاهری بسیار دیدنی به خود گرفته است .

روی چرم گاوی و  همان محل رویش مو بهترین بخش چرم بوده است.  اکثرا چرم‏‏‌های رویه و نبوک از این بخش بوجود می‌آید. به این بخش از چرم فول گرین گفته می‌شود. بخش دوم چرم کمی پایین تر از فول گرین است و به آن تاپ گرین میگویند . اما قسمت تحتانی پوست چرم که قاعدتا از مرغوبیت کمی را داراست، جیر یا به انگلیسی suede نامیده می‌شود.

 

چرم گاوی اشبالت از این بخش بوجود می‌آید. البته پس از آن که سطح این قسمت صیقل داده شد و حالتی مخملی را به خود گرفت. به همین دلیل اشبالت شبیه به چرم جیر است، ولی تفاوت این دو این است که اشبالت نسبت به جیر در سطح کیفیت پایین تری حساب  میشود.

اشبالت در صنایع کیف، چرم دست دوزی، کفش، مبلمان، صندلی اداری و… استفاده میشود. در محصولاتی که با اشبالت ساخته می شود  زیبایی و استحکام و مقاومت را با هم در اختیار خواهیم داشت . نگه داری از محصولات با اشبالت تولید شده و تمیزکردن آن روش خاصی دارد که با استفاده از آن می توان مدت بسیار زیاد تری از آن استفاد نمود و زیبایی و خود محصول را نیز نگه داشت .

خرید عمده چرم گاوی اشبالت و مراحل فرآوری

مراحل فرآوری چرم گاوی اشبالت:

  1. خیسانیدن و شستشو: در این مرحله پوست خام در درام  یا حوضچه هایی که دارای پره برای جابجا شدن پوست هستند، قرار می گیرند. عملیات شستشو و موگیری به مدت حدود یک روز انجام می شود.
  2. مرحله آهک دهی: مرحله آهک دهی برای ضعیف کردن ریشه موی پوست و بالا بردن PH و از طرفی از بین بردن و یا کمک به از بردن پروتیین های بد و چربی از پوست چرم است.
  3. مرحله لش زدایی: مرحله لش گیری برای حذف کامل بافت های غیر لازم پوست که در سطح درونی و بدون موی پوست وجود دارد، می باشد و بعد از مرحله آهک دهی انجام میشود.
  4. مرحله موگیری: در این مرحله برای موگیری پوست های چرم سنگین مثل گاو، گوساله و گاو میش، مو برداری همراه با تجزیه و از بین بردن کامل ساختار مو انجام می پذیرد. و مراحل دیگری هم دارد که تا اینجا را برای شما آوردیم.

 

خرید عمده چرم اشبالت بدون واسطه و با با کیفیت عالی و قیمت مناسب از سایت ما انجام میگیرد. برای خرید عمده این چرم درجه یک با ما تماس بگیرید تا بهترین چرم را برای شما ارسال  نماییم.

مشاور فروش: مهندس اکبرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

آرسس گام شما را به خرید عمده انواع کفش دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Call Now Buttonتماس بگیرید