ما را در فضای مجازی دنبال کنید

برای دیدن نمونه کفش ها، کانال ما را در پیام رسان های زیر دنبال کنید:

روبیکا1روبیکاایتا1ایتاتلگرام1تلگرام

شرکت توزیع چرم گاوی هورس عمده

آنچه در این مقاله می خوانید...

مشخصات انواع چرمبازار فروش چرم گاوی هورس عمده

چرم هورس گاوی عمده یکی از انواع چرم های طبیعی در بازار به شمار می رود که برای موارد متعدد مورد استفاده قرار می گیرد. شرکت توزیع چرم گاوی هورس عمده این محصول را در رنگ های متفاوت مانند رنگ های مشکی، قهوه ای و غیره به بازار عرضه می نماید. این شرکت توزیع معمولاً محصولات مورد نظر مشتریان را در رنگ های متفاوت و با کیفیت های مختلف به بازار عرضه می کند و به دلیل قیمت مناسب محصولات مشتریان زیادی دارد‌.

شرکت توزیع چرم گاوی هورس عمده

مشخصات انواع چرم

مشخصات انواع چرم گاوی هورس چرم گاوی هورس عمده در صنایع مختلف مانند صنعت کیف سازی و کفش سازی مورد استفاده قرار می گیرد از جمله مشخصات این محصول می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • رنگ کدر: شاید تاکنون انواع مختلفی از چرم های را دیده باشید که دارای رنگ های روشن و براق هستند، اما یکی از مشخصات انواع چرم گاوی این است که انواع مختلف این محصول دارای رنگ های کدر و گرفته هستند و دلیل این موضوع را می توان استفاده از نوعی واکس مرغوب در مراحل اولیه تولید این محصول دانست‌.
  • انعطاف مناسب: برعکس رنوار چرم هایی که از انعطاف پذیری مناسبی برخوردار نیستند ممکن است در هنگام استفاده به راحتی از بین برود اما چرم گاوی هورس با دارا بودن میزان انعطاف پذیری مناسب می تواند برای انواع کیف و کفش مورد استفاده قرار گیرد بدون آنکه به این محصول آسیبی وارد شود.
  • قطر مناسب: یکی دیگر از مهم‌ترین مواردی که در مورد این محصول می‌توان به آن پرداخت این است که چرم گاوی معمولاً دارای قطر مناسبی است و همین موضوع باعث می‌شود این محصول بیش از اندازه نازک باشد و به راحتی پاره نشود به علاوه این محصول بیش از اندازه کلفت نیست و در هنگام رفت و آمد به راحتی نمی شکند.

بازار فروش چرم گاوی هورس عمده

بازار فروش چرم گاوی هورس عمده در بازار فروش چرم گاوی هوس عمده می توانید انواع متفاوتی از این محصول را با کیفیت بسیار بالا و قیمت مناسب خریداری کنید این بازار فروش به صورت ۲۴ ساعته محصولات مورد نظر مشتریان را در رنگ های مختلف و متفاوتی به آنها عرضه می نماید که از جمله پرفروش ترین رنگ ها می توان به رنگ‌های قهوه ای و مشکی اشاره نمود.

خرید چرم گاوی از بازار فروش عمده باعث صرفه جویی اقتصادی در هزینه های خرید محصول می شود به مشتریان این کمک را می کند که بتوانند محصول مورد نظر خود را با قیمتی بسیار مناسب تر از قیمت های موجود در بازار خریداری نمایند.

اگر به دنبال خرید این محصول از بازار فروش عمده هستید می توانید محصولات خود را از سایت ما خریداری کنید.

مشاور فروش: مهندس اکبرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

آرسس گام شما را به خرید عمده انواع کفش دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Call Now Buttonتماس بگیرید