ما را در فضای مجازی دنبال کنید

برای دیدن نمونه کفش ها، کانال ما را در پیام رسان های زیر دنبال کنید:

روبیکا1روبیکاایتا1ایتاتلگرام1تلگرام

شرکت تولید چرم گاوی طبیعی عمده

آنچه در این مقاله می خوانید...

اطلاعاتی درباره انواع چرم گاویخرید ارزان چرم گاوی طبیعی عمده

چرم یکی از انواع محصولات ایرانی و جهان می باشد که کاربرد زیادی در صنایع دارد، در ایران انواع چرم وجود دارد که می‌توان به چرم گاو، چرم آهو و غیره اشاره کرد، چرم در اصل از پوست حیوانات درست می شود که محبوبیت بسیاری دارد، چرم در صنایع گوناگون مورد استفاده قرار می گیرد و شرکت های تولیدی و شرکت های زیادی هستند که از چرم به کلی ساختی محصولات خود استفاده می کنند، بیشتر شرکت های چرم سازی در ایران در شهر های تبریز، اهواز، زنجان و تهران می باشد که بهترین نوع چرم گاوی طبیعی عمده متعلق به شهر تبریز می باشد که از کیفیت بالایی برخوردار است.

شرکت تولید چرم گاوی طبیعی عمده

اطلاعاتی درباره انواع چرم گاوی

اطلاعاتی درباره انواع چرم گاوی از انواع چرم گاوی می توان به چرم گاوی قهوه ای، چرم گاوی براق و چرم گاوی کدر اشاره نمود، بیشتر مصرف چرم در صنعت مبل سازی و کمربند سازی است و از آنجایی که طرفداران بسیاری هم دارد مصرف چرم در ایران بسیار بالا می باشد و شرکت های صادراتی هستند که با استفاده از این محصولات چرمی توانسته اند رتبه بالایی را در داخل و خارج از کشور به خود اختصاص دهند.

چرم کاربرد های زیادی دارد و برای ساخت مبل، لباس، انواع گرمکن، کفش.ک، بند ساعت و کمربند و غیره از چرم گاوی طبیعی استفاده می شود، هم چنین چرم ظاهری بسیار زیبا دارد و به همین دلیل اغلب علاقه مندان به این نوع محصولات چرمی جوانان هستند.

چرم از نظر رنگ بندی به رنگ های مشکی، قهوه ای سوخته، قهوه ای روشن و دیگر نوع رنگ ها تقسیم می شود ولی رنگ اصلی خود چرم گاوی با دیگر نوع چرم های طبیعی متفاوت است و از نظر کارایی با هم متفاوت هستند.

در زمان های گذشته از چرم برای نامه نوشتن و یا ساخت زره استفاده می شده و کارایی بسیاری هم داشته ولی امروزه برای تولید لباس و پوشاک از آن استفاده می شود.

خرید ارزان چرم گاوی طبیعی عمده

خرید ارزان چرم گاوی طبیعی عمده برای خرید ارزان چرم گاوی طبیعی عمده باید به مراکز فروش چرم عمده مراجعه کرد و با مطالعه دفترچه های راهنما بهترین نوع چرم را انتخاب و خریداری کرد، چرم انواع مختلفی دارد و شرکت های صادراتی در تلاش هستند بهترین نوع چرم گاوی عمده را به صورت بسته بندی و عمده به دیگر کشور های خارجی صادر و عرضه کنند.

صادرات چرم گاوی عمده به عواملی مانند نوع چرم، اندازه چرم، میزان مصرف آن و هزینه تولید آن بستگی دارد، قیمت این نوع چرم ها گاوی متفاوت می باشد و با هم دیگر فرق دارند و از نظر کیفیتی هر چرم با چرم دیگر قیمتی جداگانه دارد.

مشاور فروش: مهندس اکبرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

آرسس گام شما را به خرید عمده انواع کفش دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Call Now Buttonتماس بگیرید