ما را در فضای مجازی دنبال کنید

برای دیدن نمونه کفش ها، کانال ما را در پیام رسان های زیر دنبال کنید:

روبیکا1روبیکاایتا1ایتاتلگرام1تلگرام

شرکت صادرات چرم براق ورنی

آنچه در این مقاله می خوانید...

نحوه تولید چرم براق ورنی صادراتیصنعت صادرات چرم مرغوب
چرم براق ورنی گاوی

چرم براق ورنی، یکی از انواع چرم طبیعی می باشد و به نام چرم لاکی هم شناخته می شود. از پوست گوساله و گاو تهیه می شود. برای اینکه ظاهر و سطح آن براق شود با لاک های خاصی روی آن را از لعاب، پوشش می دهند .این چرم الیافی بسیار فشرده دارد و این ویژگی سبب مقاومت بالای آن شده است. از این چرم بیش تر برای تولید کفش استفاده می شود و بعد از آن در محصولا تی مانند :کیف، دستکش، کاپشن، پالتو، کیف پول، کمربندکاربرددارد.چرم براق ورنی گاوی

 

نحوه تولید چرم براق ورنی صادراتی

وقتی که پوست حیواناتی مثل گاو و گوساله را دباغی می کنند روی آن را با نوعی لاک، لعاب می دهند، این لاک باعث می شود تا این چرم، براق و شفاف شود. چرم براق ورنی را با ظاهر براق آن می شناسند و در انواع رنگی و بی رنگ تولید می شود که رنگ مشکی آن طرفداران زیادی دارد. کارخانه های زیادی برای تولید کیف و کفش از آن استفاده می کنند و این چرم، به ویژه رنگ مشکی آن جزء کالا های فاخر و لوکس و پر طرفدار می باشد.

این چرم، بیشتر به صورت رسمی و مجلسی استفاده می شود و به علت دوام زیاد، سال های زیادی همراه شما، در میهمانی ها و مجالس می باشد. وبا پرداخت هرینه بالا در یک خرید، محصولی دارید که تا مدت ها می توان از آن استفاده کرد. چرم براق ورنی در دونوع نرم و خشک تولید می شود و با گذشت زمان حالت خودش را از دست نمی دهد و از رنگ و رو نمی افتد. این چرم با دو نوع لاک شیمیایی و طبیعی لعاب کاری می شود. چرمی که بالاک طبیعی لعاب کاری شده با کیفیت تر از چرمی است که با لاک شیمیایی لعاب کاری شده است. این چرم در سراسر دنیا، محبوب و پر طرفدار می باشد.خرید چرم براق ورنی

صنعت صادرات چرم مرغوب

چرم گاوی ورنی یا چرم براق ورنی، به علت ظاهر خاصش هم چنان پر فروش و پر طرفدار می باشد. کیفیت بالای این محصول، موجب شده تا در سال های اخیر، بالاترین صادرات را به خود اختصاص دهد.به دلیل مقاومت و استحکام زیاد، این چرم از بهترین چرم ها در جهان به حساب می آید. از چرم گاوی ورنی، در روکش صندلی اتومبیل های لوکس نیز استفاده می شود.

پوسته پوسته شدن چرم ها، از مشکلاتی بوده که مصرف کنندگان چرم، از آن شکایت داشته اند اما با آمدن چرم های گاوی این مشکل برطرف شده است .تولید بالای چرم براق صادراتی در کشور ما و در کشور های دیگر، باعث اشتغال زایی جوان ها شده است و این اتفاق بسیار خوبی است.

مشاور فروش: مهندس اکبرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

آرسس گام شما را به خرید عمده انواع کفش دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Call Now Buttonتماس بگیرید