ما را در فضای مجازی دنبال کنید

برای دیدن نمونه کفش ها، کانال ما را در پیام رسان های زیر دنبال کنید:

روبیکا1روبیکاایتا1ایتاتلگرام1تلگرام

شرکت عرضه چرم گاوی شرانگ

آنچه در این مقاله می خوانید...

همه چیز درباره مشخصات چرم گاوی شرانگصادر کننده انواع چرم گاوی شرانگ

چرم گاوی شرانگ یک نوع چرم گاوی است. چرم گاوی شرانگ که دارای رنگ بندی های مختلفی است. عرضه آن در کشور به صورت بسته های بندی های کارتنی صورت می گیرد. چرم شرانگ هنر شهرهای مختلف کشور است. چرمی با دو رویه پرزدار که در بازارهای امروز بسیار به چشم دیده می شود.

شرکت عرضه چرم گاوی شرانگ

همه چیز درباره مشخصات چرم گاوی شرانگ

همه چیز درباره مشخصات چرم گاوی شرانگ بهترین های چرم گاوی در تولید انواع چرم های مصنوعی کیفی، که در بازار های امروزی دیده می شوند و با کمترین قیمت ممکن در فروشگاه اینترنتی چرم به فروش می رسد. چرمی که مثل پارچه الیافی نرم دارد. گزیده ای از بهترین نوع چرم های مصنوعی که الیاف مصنوعی در آنها وجود ندارد. در اصل این چرم برای تولید پارچه ها مورد استفاده قرار می گیرد.

مشخصه اصلی چرم گاوی شرانگ در نرمی و انعطاف بسیار بالایی این چرم ها خلاصه شده است. البته نباید از نکته ای را قبل از خرید چرم گاوی از نظر دور نگه داشت. آن هم تولید با کیفیت دسته ای مجزا و پنهان این چرم ها در تولید کیف های زنانه است.

از دیگر خصوصیات این چرم ها نوعا استفاده از آنها در تولیدات صنعتی است که در نهایت تولید کیف هایی جا دار و مناسب نگهداری موبایل و انواع کارت های اعتباری شما به حساب می آید. شستشوی آسان و راحت این چرم ها هم دلیل خوبی در استفاده مکرر از آنها خواهد بود.

چرم گاوی شرانگ پر مصرف ترین چرم طبیعی است که ترکیبی از زیبایی و مقاومت و استحکام چندین ماده تولیدی است که نتیجه آن تولید مرغوبی از انواع محصولات چرم در بازارهای امروز دنیا خواهد بود. ترکیبی که نمونه اصلی اش از پوست حیوانات دباغی شده نظیر گوسفند، گاو و بز ساخته می شود.

اصولا این چرم ها نرم هستند آنها برای دوخت انواع لباس های خاص به سفارش گرفته می شوند. همچنین دارای رنگ بندی بسیار متنوعی هستند. اولین پارامتر آنها زیبایی دوخت آنها به شمار می رود. زیره PU مقاوم آنها تهویه مطلوب را میسر می کند و در برابر تماس با انواع مواد مضر شیمیایی بسیار مقاوم هستند.

صادر کننده انواع چرم گاوی شرانگ

صادر کننده انواع چرم گاوی شرانگ صادر کننده چرم کار کشته در زمینه صادرات انواع چرم ها، نیاز به اخذ مجوزهای مربوطه، فراگیری زبان و اصطلاحات بازرگانی، قوانین مربوط به صادرات را دارد. از آنجایی که صادرات یک فرایند چند مرحله‌ای بوده که امکان دارد صادرکننده این چرم ها در یک یا چند مرحله از آن بتوانند ایفای نقش کنند.

یک صادرکننده باید نکات زیادی را مدنظر داشته باشد. آن چیزی که صادرات را پیچیده و البته جذاب می‌کند، بین‌المللی بودن آن است. همین مساله اطلاع از مقررات بین‌الملی، فرهنگ، زبان و سایر ویژگی‌های ملل دیگر را ضروری می‌کند. در این بین صادر کننده این چرم ها با تکیه بر تمامی موارد گفته شده در این زمینه گام بر می دارد.

مشاور فروش: مهندس اکبرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

آرسس گام شما را به خرید عمده انواع کفش دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Call Now Buttonتماس بگیرید