ما را در فضای مجازی دنبال کنید

برای دیدن نمونه کفش ها، کانال ما را در پیام رسان های زیر دنبال کنید:

روبیکا1روبیکاایتا1ایتاتلگرام1تلگرام

شرکت عرضه چرم گاوی مشکی

آنچه در این مقاله می خوانید...

روش نگهداری از چرم طبیعی رنگیپخش کننده بهترین چرم گاوی مشکی

چرم گاوی مشکی یکی از بهترین انتخاب ها برای تولید کمربند، کفش، کیف و غیره می باشد. این نوع چرم به دلیل دوام و استحکام بالا، مورد استقبال مصرف کنندگان قرار گرفته است. این محصول به صورت صاف یا طرح دار تولید می شود. پیشنهاد می کنیم این محصول را از فروشگاه های معتبر تهیه کنید تا از اصل بودن آن مطمین باشید.

شرکت عرضه چرم گاوی مشکی

روش نگهداری از چرم طبیعی رنگی

روش نگهداری از چرم گاوی مشکی همانطور که می دانید محصولاتی که از چرم گاوی تولید می شوند، قیمت بالایی دارد. اگر ازاين محصول به طور صحیح نگهداری کنید، سال ها می توانید از آن استفاده نمایید. در ادامه به چند روش نگهداری از این چرم گاوی مشکی می پردازیم. اگر متوجه گرد و خاک روی چرم شدید، حتما آن را تمیز کنید، زیرا خاک طول عمر آن را کم می کند.

اگر لکه ایی روی چرم ریخته، ابتدا با صابون و اسفنج آن را پاک کرده و در آخر با یک پارچه تمیز خشک کنید. حتما محصولات چرم مانند کفش یا کیف خود را واکس بزنید. البته فراموش نکنید برای برق انداختن چرم از واکسن مخصوص استفاده کنید، زیرا واکس معمولی این محصول را خراب می کند.

توجه داشته باشید بعد از واکس زدن، از محصولات چرمی خود استفاده نکنید؛ زیرا چرم سریع گرد و خاک را جذب کرده و رنگ آن تیره می شود. اگر از کاپشن چرم گاوی مشکی خود مدتی نمی خواهید استفاده کنید، حتما آن را صاف و بدون تا خوردن در کمد نگه دارید. هم چنین داخل کفش چرم خود را با کاغذ پر کنید تا ظاهر خود را از دست ندهد.

پخش کننده بهترین چرم گاوی مشکی

پخش کننده بهترین چرم گاوی مشکی همانطور که قبلا اشاره کردیم محصولات چرم گاوی مشکی به دلیل دوام بالا، محبوبیت زیادی دارند و به همین دلیل عرضه چرم در مراکز مختلف سراسر ایران صورت می گیرد. حتما برای تهیه چرم گاو اصل از مراکز معتبر خرید نمایید. خرید عمده این محصول این مزیت را دارد که می توانید بهترین کیفیت را با قیمت مناسب تری تهیه کنید.

هم چنین در خرید آنلاين از مراکز معتبر، هم در وقت و هزینه خود صرفه جویی می کنید و هم خریدی مطمئن و راحت خواهید داشت. هدف این مجموعه به عنوان پخش کننده چرم اصل و درجه یک با سال ها تجربه، رضایت مشتریان عزیز می باشد. کارشناسان فروش ما آماده پاسخ دادن به سوالات شما عزيزان هستند.

خریداران محترم برای استعلام قیمت و مشاوره جهت صادرات و عرضه داخلی چرم طبیعی و چرم گاوی مشکی به سراسر کشور، کافی است با ما تماس حاصل فرمایند. در صورت تمایل به خرید، کافی است به صورت آنلاين سفارش خود را ثبت کرده تا در سریع ترین زمان برای شما ارسال گردد.

مشاور فروش: مهندس اکبرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

آرسس گام شما را به خرید عمده انواع کفش دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Call Now Buttonتماس بگیرید