ما را در فضای مجازی دنبال کنید

برای دیدن نمونه کفش ها، کانال ما را در پیام رسان های زیر دنبال کنید:

روبیکا1روبیکاایتا1ایتاتلگرام1تلگرام

شرکت فروش چرم گاوی تهران

آنچه در این مقاله می خوانید...

مزایای استفاده از چرم با اصالتقیمت عمده چرم گاوی تهران

چرم گاوی تهران از معروف ترین نوع چرم ها در ایران محسوب می شود که به علت کیفیت و استحکام بالایی که دارد، به فراوانی در بازار های داخلی و خارجی به فروش می رسد.

شرکت فروش چرم گاوی اصل بهترین مکان برای خرید این نوع چرم محسوب می شود که به راحتی می توانید انواع چرم محبوب خود را با کیفیتی بالا و قیمتی بسیار مناسب به علت عدم وجود واسطه از آنجا خریداری کنید.

شرکت فروش چرم گاوی تهران

مزایای استفاده از چرم با اصالت

مزایای استفاده از چرم گاوی اصل چرم گاوی تهران در مقایسه با سایر انواع چرم ها یک سری مزایا دارد که در ادامه تعدادی از مهمترین آنها را برای شما بیان کرده ایم:

  • اولین مزیت استفاده از این نوع چرم، استحکام بالای آن در مقابل سوراخ شدن و پارگی می باشد. همین موضوع باعث شده است که این نوع چرم یک ماده اولیه مناسب برای دوخت انواع البسه که برای سالیان زیادی مورد استفاده قرار می گیرند، باشد.
  • دومین مزیت این نوع چرم خاصیت کشسانی بی نظیر آن می باشد که همین موضوع بر دوام آن افزوده است.
  • سومین مزیت این نوع چرم ها این است که عایق حرارتی می باشند و در فصل های سرد سال، در برابر ورود سرما مقاومت کرده و بدن را گرم نگه می دارند.
  • چهارمین مزیت چرم گاوی تهران اصل، قیمت مناسب تر آن در مقایسه با سایر انواع چرم ها می باشد. کیفیت بالای این نوع چرم اصل گاوی با وجود قیمت مناسب آن، باعث شده است که به یک انتخاب مناسب برای استفاده در انواع لباس ها محسوب شود.

قیمت عمده چرم گاوی تهران

قیمت عمده چرم گاوی تهران به نظر شما قیمت چرم گاوی طبیعی تحت تاثیر چه پارامتر هایی تغییر می کند؟

در پاسخ به این سوال در ادامه مهمترین پارامتر های موثر روی قیمت این نوع چرم را برای شما بیان می کنیم، پس با ما همراه باشید:

  • اصل بودن چرم گاوی: همانطور که می دانید چرم گاوی تهران نیز مانند هر نوع چرم دیگری در انواع طبیعی و مصنوعی به بازار عرضه می گردد. انواع طبیعی این محصول در مقایسه با انواع مصنوعی آن از قیمت بالاتری برخوردار می باشد.
  • فروش چرم به صورت عمده یا تک: یکی دیگر از عوامل تاثیرگذار روی قیمت چرم گاوی نحوه فروش آن می باشد. چرم گاوی به دو صورت تک و عمده به فروش می رسد که معمولا قیمت فروش عمده این نوع چرم در مقایسه با قیمت فروش تک آن کمتر می باشد.
  • کیفیت چرم: چرم گاوی را می توانید در انواع کیفیت بالا، متوسط و پایین در بازار های داخلی و خارجی بیابید که قیمت انواع کیفیت بالای چرم گاوی در مقایسه با انواع کیفیت پایین آن بیشتر می باشد.
مشاور فروش: مهندس اکبرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

آرسس گام شما را به خرید عمده انواع کفش دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Call Now Buttonتماس بگیرید