ما را در فضای مجازی دنبال کنید

برای دیدن نمونه کفش ها، کانال ما را در پیام رسان های زیر دنبال کنید:

روبیکا1روبیکاایتا1ایتاتلگرام1تلگرام

صادرات انبوه چرم گاوی طبیعی

آنچه در این مقاله می خوانید...

ویژگی های چرم گاوی طبیعی چیست؟سفارش عمده چرم گاوی طبیعی
چرم گاوی طبیعی

صادرات انبوه چرم گاوی طبیعی با قیمت باورنکردنی، همین حالا از طریق بزرگترین مرکز فروش انواع چرم گاوی، در بازار تهران، بدون هیچ واسطه ای امکان پذیر می باشد. جهت ثبت فروش، با کارشناسان فروش این مجموعه در ارتباط باشید.

صادرات انبوه چرم گاوی طبیعی

ویژگی های چرم گاوی طبیعی چیست؟

چرم گاوی طبیعی آیا میدانید از چه طریقی میتوان چرم گاوی طبیعی را شناخت؟ و یا ویژگی های چرم گاوی در بازار را میدانید؟ ما در این قسمت بطور مفصل همه اطلاعات در مورد چرم گاوی طبیعی را در اختیارتون قرار خواهیم داد. تا بتوانید در هنگام خرید با خیال راحت خرید نمایید.

چرم گاوی طبیعی را میتوان از روی کیفیت چرم تشخیص داد. و چرم هایی که با کیفیت بالاتر باشند را میتوان گفتن چرم طبیعی و اصل می باشد. و چیزی که خریداران را دچار اشتباه می کند اینست که، چرم پوست گاو که با مو یا بدون مو باشد تاثیری در اصل بودن آن نیست و نمی توانیم این را ملاک ارزیابی خود در خرید قرار دهیم و فقط کیفیت نقش اساسی را در این بین ایفا میکند.

و لازم به ذکر میباشد امروزه چرم گاو در بازار از محبوبیت خاصی برخوردار است و حتی نسبت به چرم های دیگر مانند بز و گاومیش از نظر قیمتی گرانتر می باشد. چرم گاوی طبیعی محصول پوست گاو می باشد که بصورت چرم از آن استفاده میگردد، و ارزانترین چرم در بازار می باشد، و کیفیت چرم بر قیمت نهایی آن تاثیرگذار می باشد و چرم های با کیفیت قیمت های بالاتری دارند.

مزیت های فرآوانی چرم گاوی دارد که در اینجا به آن اشاره خواهیم کرد. نگهداری از پوست گاو در شرایط مختلف راحت می باشد و با کمترین هزینه در دسترس همگان قرار دارد و جزء سنگین ترین چرم ها محسوب میگردد، و مقاوم ترین چرم در برابر شرایط محیطی می باشد و به همین دلیل دوام این نوع چرم ها طولانی مدت می باشد و به راحتی چرم شکسته و از بین نمی رود.

 

سفارش عمده چرم گاوی طبیعی

سفارش عمده چرم گاوی طبیعی

ویژگی های بسیار زیادی چرم گاوی دارد، که در اینجا به تعدادی از آن اشاره خواهیم کرد:

همانطور که می دانید آب در چرم گاوی نفوذ نمی کند و این ویژگی منحصر بفرد چرم گاوی طبیعی می باشد. و ضخامت بالای این چرم ها باعث می شود که به راحتی پاره نشوند و ترک نخورند و با توجه به ضخامتی که دارند به راحتی انعطاف پذیرند و تغییر شکل می دهند.

 

لازم به ذکر می باشد وسعت مراکز خرید چرم با کیفیت مناسب در هر منطقه از کشور با توجه به نیاز خریداران متفاوت می باشد. ویکی از فعالیت های مجموعه صادرات چرم می باشد.

به دلیل نوسان داشتن قیمت ها و تحریم های اقتصادی در چند سال اخیر قیمت چرم نیز دستخوش تغییراتی شده و افزایش قیمت داشته است. و مجموعه ما سعی داشته است توزیع چرم را به قیمت مناسب تر و کیفیتی بالا به خریداران ارائه دهند. و خریداران می توانندجهت سفارش چرم بصورت عمده و خرده با کارشناسان ما در ارتباط باشند.

مشاور فروش: مهندس اکبرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

آرسس گام شما را به خرید عمده انواع کفش دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Call Now Buttonتماس بگیرید