ما را در فضای مجازی دنبال کنید

برای دیدن نمونه کفش ها، کانال ما را در پیام رسان های زیر دنبال کنید:

روبیکا1روبیکاایتا1ایتاتلگرام1تلگرام

صادرات انواع چرم گاوی ناپا

آنچه در این مقاله می خوانید...

بررسی کیفی چرم گاوی اصلقیمت عمده چرم گاوی نایا

صادرات انواع چرم گاوی نایا به کشور های متقاضی در حجم های بسیار زیادی انجام می پذیرد و از آنجایی که این محصولات به عنوان بهترین چرم های طبیعی مورد استفاده قرار می گیرند تقاضا برای خرید آنها بسیار زیاد است. با صادرات انواع چرم گاوی نایا به دیگر کشور ها اشتغال زایی خوبی برای تولید کنندگان این محصولات در سراسر کشور ایجاد می گردد.

صادرات انواع چرم گاوی نایا

بررسی کیفی چرم گاوی اصل

بررسی کیفی چرم گاوی اصل انواع چرم گاوی به عنوان ضخیم ترین چرم های طبیعی در تولید منسوجات و کالاهای مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند و از آنجایی که تولید این محصولات در حجم و تعداد بسیار زیاد انجام می پذیرد، قیمت‌های مناسب‌تری در مقایسه با دیگر چرم های طبیعی از آن خود می نمایند.

در زمینه بررسی کیفی چرم گاوی اصل پارامترهای بسیار زیادی مورد توجه قرار می‌ گیرند که مهمترین آنها شامل موارد زیر می شود:

  • نوع فرایند های دباغی این نوع کالاها در این زمینه از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می باشد. معمولاً از فرآیندهای دباغی گیاهی و فرایند های دباغی شیمیایی برای تولید این نوع چرم های طبیعی استفاده می‌شود که در هر یک از این فرایند ها مراحل به خصوصی مورد توجه قرار می گیرند و در نهایت کیفیت این نوع کالاها با یکدیگر کاملا متفاوت است.
  • میزان ضخامت و میزان مقاومت چرم های گاوی در مقابل عوامل جوی مختلف از دیگر عوامل موثر در تعیین کیفیت این نوع کالاها است که در زمان خرید مورد توجه متقاضیان قرار می‌گیرد، هر چقدر ضخامت چرم‌های گاوی بیشتر باشد، مسلماً کیفیت بالاتر و مقاومت بیشتری را از آن خود می نمایند.
  • طرح و رنگ های این چرم های طبیعی از دیگر پارامترهای تاثیرگذار بر روی کیفیت نهایی این نوع کالاها است. به نوعی که بعضی از چرم های گاوی با رنگ‌ های مختلف کیفیت بالاتری را از آن خود می نمایند و با قیمت‌های فروش بالاتری نیز به فروش می‌رسند.

قیمت عمده چرم گاوی نایا

قیمت عمده چرم گاوی نایا قیمت عمده چرم گاوی نایا برای خریدار هایی که به صورت انبوه نسبت به تهیه این محصولات اقدام می نمایند، مناسب‌تر اعلام می گردد. به عنوان مثال برای صادرات چرم گاوی قیمت های عمده این نوع کالاها در رقم های مقرون به صرفه برای بازرگانی های صادراتی اعلام می‌گردد و همین پارامتر باعث می‌شود که تمایل این فعالان برای صادرات این کالاها به دیگر کشورها بیشتر شود.

قیمت چرم گاوی نایا همانند دیگر چرم های طبیعی بر اساس کیفیت ضخامت و میزان مقاومت این کالاها مشخص می گردد و حتماً باید در زمان تهیه و حتی صادرات این محصولات به دیگر کشورها پارامترهای گفته شده مورد بررسی قرار می‌گیرند تا در نهایت خرید مطمئن و آگاهانه انجام پذیرد.

مشاور فروش: مهندس اکبرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

آرسس گام شما را به خرید عمده انواع کفش دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Call Now Buttonتماس بگیرید