ما را در فضای مجازی دنبال کنید

برای دیدن نمونه کفش ها، کانال ما را در پیام رسان های زیر دنبال کنید:

روبیکا1روبیکاایتا1ایتاتلگرام1تلگرام

صادرات انواع چرم گاوی کمربندی

آنچه در این مقاله می خوانید...

بررسی کیفی در خرید چرم طبیعی عمدهخرید ارزان چرم گاوی کمربندی

چرم گاوی کمربندی ضخیم ترین نوع چرم طبیعی می باشد که برای تولید منسوجات چرمی مورد استفاده قرار داده می‌شود و در رنگ بندی های متنوعی هم با طرحهای زیبا وجود دارد چرم گاوی کمربندی مناسب برای تولید انواع کمربندهای چرمی می باشد که در ابعاد و ضخامت های خیلی خوبی وجود دارد.

صادرات انواع چرم گاوی مخصوص کمربند در درجه کیفیت بالا به صورت داخلی و خارجی انجام می گیرد و به خاطر کاربرد فراوانی که دارد زمینه صادرات آن بسیار گسترده می باشد.

صادرات انواع چرم گاوی کمربندی

بررسی کیفی در خرید چرم طبیعی عمده

بررسی کیفی چرم گاوی عمده انواع چرم گاوی رنگی از نظر کیفیت ممکن است که با هم دارای تفاوت هایی باشد و دلیل این تفاوت ها می توانند مربوط به پوست گاوی می باشد که برای تولید چرم استفاده شده است و قطعاً هر چه که ضخامت و مقاومت چرم و همینطور انعطاف‌پذیری آن بالاتر باشد از نظر کیفی مناسب تر خواهد بود و می توان از آن کالاهای چرمی گوناگونی را تهیه کرد.

چرم گاوی باید در کنار این که بسیار سفت و سخت باشد دارای انعطاف پذیری هم باشد زیرا در این صورت می توان آن را به راحتی به شکل های مختلفی حالت داد و با آن منسوجات مختلفی را تهیه کرد در واقع منعطف بودن جنس چرم گاوی باعث می شود که عمل دوخت آن خیلی بهتر و مناسب‌تر انجام شود در نتیجه کالایی که از آن دوخته می‌شود بسیار باکیفیت خواهد بود.

ضخامت و قطر بیشتر چرم گاوی که بیانگر مقاومت و کیفیت بیشتر چرم خواهد بود ه می‌شود که امروزه از چرم‌ گاوی بیشتر برای تولید کالاهایی مانند کفشهای چرمی که اتفاقاً بسیار گران قیمت هستند استفاده می‌شود البته تولید پالتو و کاپشن های چرمی و همینطور کمربند و کیف از دیگر مواردی هستند که از این نوع چرم برای دوخت آنها استفاده می شود و به خاطر داشتن کیفیت و مقاومت زیادی که دارند می توان تا مدت‌های طولانی از آنها استفاده کرد.

خرید ارزان چرم گاوی کمربندی

خرید ارزان چرم گاوی کمربندی برای خرید چرم گاوی کمربندی با قیمت ارزان می توان این مرکز را انتخاب کرد که همیشه های باکیفیت چرم را با قیمتی مناسب عرضه می کند تا مشتریان بتوانند توان خرید آن را داشته باشند و آن را در هر مقدار مورد نیازی تهیه کنند و برای خرید این چرم انواع مختلفی از رنگ های آن را فراهم می کند.

فروش چرم گاوی با قیمت ارزان نشان دهنده بی کیفیت بودن آن نیست بلکه در بسیاری از موارد فروشندگان این جنس سعی دارند برای جذب مشتریان بیشتر چرم با کیفیت را با قیمتی مانند قیمت تولیدی عرضه کنند همچنین روش‌های مختلفی را انتخاب می کنند مشتریان بتوانند چرم گاوی مورد نظر خود را انتخاب کنند.

مشاور فروش: مهندس اکبرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

آرسس گام شما را به خرید عمده انواع کفش دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Call Now Buttonتماس بگیرید