ما را در فضای مجازی دنبال کنید

برای دیدن نمونه کفش ها، کانال ما را در پیام رسان های زیر دنبال کنید:

روبیکا1روبیکاایتا1ایتاتلگرام1تلگرام

صادرات عمده چرم گاوی ضخیم

آنچه در این مقاله می خوانید...

آشنایی با خصوصیات این چرم با ضخامتعمده فروشی چرم گاوی ضخیم

قبل از هر چیز لازم است بدانیم اصلا چرم گاوی ضخیم چیست چیست؟ در اینجا به صورت اجمالی توضیحاتی در این خصوص به شما دوستان عزیز خواهیم داد. پوست حیوانات مختلف مانند: گاو، گاومیش و گوسفند و غیره را با انجام فرآیندی در صنعت تبدیل به چرم می نمایند. پوست حیوان از سه بخش رویی ، میانی، زرین تشکیل شده است که قسمت میانی پوست ضخیم بوده دارای بافت های مختلف، ریشه مو و مواد زاید می باشد که جهت تولید چرم باید عملی هایی صورت گیرد که به مجموعه این کارها دباغی گفته می شود.

در تولید چرم گاوی پروسه طولانی ای انجام میشود. چون چرم گاوی به راحتی تولید نمیشود و واقعا کار سخت و طاقت فرسایی است.

اکثر تولید کنندگان چرم گاوی زمان تولیدی را برای خود در نظر میگیرند مثلا زمان دو ماهه یا یک ماهه را حتما در نظر میگیرند چون واقعا زمان طولانی ای را تولید چرم از انسان میگیرد. مثلا همین چرم گاوی ضخیم که خیلی تولید ان سخت است یکی از این نمونه هاست.

صادرات عمده چرم گاوی ضخیم

آشنایی با خصوصیات این چرم با ضخامت

آشنایی با خصوصیات چرم گاوی ضخیم

اگر موهای قیمت دباغی شده پوست به صورت کامل از بین رود به این محصول بدست آمده چرم گفته می شود که در تولید محصولات مختلف مانند تولید کیف و کفش چرمی، کت چرم ، کاپشن و مبلمان و کمربند و … استفاده می گردد. در ادامه به برخی از خصوصیات چرم ها از جمله چرم گاوی ضخیم که نسبت به سایر چرم ها از ضخامت بالاتری برخوردار است می پردازیم.

چرم که از پوست طبیعی بدن برخی از حیوانات تولید می شود و محبوبت ترین چرم در بازار چرم گاوی می باشدکه تولید و صادرات چرم گاوی ضخیم در دنیای امروزی دارای تکنیک های خاص و متنوعی می باشد.

خصوصیات چرم گاوی ضخیم شامل مقاومت و دوام چرم، انعطاف پذیری، ضد آب بودن و پوشیدن راحت و بسیاری از ویژگی های دیگر که در تولید چرم طبیعی مد نظر تولید کنندگان قرار می گیرد.

کیفیت چرم تولیدی ایرانی با در نظر گرفتن اقلیم و شرایط مختلف باعث گشته است که ایران یکی از برترین تولید کنندگان چرم طبیعی بوده و سالیانه صادرات چرم از ایران به سایر نقاط جهان بخش چشمگیری از قسمت تولید و فروش چرم و صادرات آن را در برگرفته است.

عمده فروشی چرم گاوی ضخیم

عمده فروشی چرم گاوی ضخیم

خرید عمده چرم  گاوی ضخیم باعث گردیده که تولیدات در این بخش بالا رفته و در بسیاری از بخش های تولیدی از چرم ضخیم گاوی استفاده نمایند.

چرم گاوی بسیار مقاوم می باشد و هرچه زمان میگذرد زیبایش بیشتر نمایان می گردد. چرم گاوی به ذلیل ویژگی های منحصر به فرد بسیار سبک بوده و هوا به راحتی از آن داخل و خارج می گردد. انواع چرم به صورت نرم و خشم در بازار وجود داشته که نوع خشک آن به دلیل داشتن ضخمات بیشتر در تولید چرم گاوی ضخیم استفاده می گردد. تولید کنندگان بسیاری در این زمینه فعالیت دارند که برترین مراکر تولید چرم گاوی را می توانید با یک جستجوی ساده بیابید و اگر به دنبال راه اندازی کسب کار تولیدی مانند کیف و کفش و محصولاتی که نیاز منده چرم می باشند می توانید با تهیه چرم از عمده فروشان استفاده نمایید.

مشاور فروش: مهندس اکبرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

آرسس گام شما را به خرید عمده انواع کفش دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Call Now Buttonتماس بگیرید