ما را در فضای مجازی دنبال کنید

برای دیدن نمونه کفش ها، کانال ما را در پیام رسان های زیر دنبال کنید:

روبیکا1روبیکاایتا1ایتاتلگرام1تلگرام

صادرات چرم گاوی درجه یک

آنچه در این مقاله می خوانید...

پروسه تولید چرم گاوی درجه یکمراکز عرضه چرم گاوی درجه یک

چرم گاوی درجه یک یک محصول کاربردی است که از میزان لطافت و انعطاف پذیری بسیار زیادی برخوردار است. این محصول به صورت انبوه و کلی در کشور تولید می شود. تولید بالای این کالا باعث شده تا بخش مهمی از این محصولات به دیگر کشور های جهان صادر شود. صادرات چرم گاوی یکی از مهمترین منابع درآمدی ایران می باشد که سالانه درآمد بسیار زیادی از طریق وارد کشور می شود.

صادرات چرم گاوی درجه یک

پروسه تولید چرم گاوی درجه یک

پروسه تولید چرم گاوی درجه یک چرم یک محصول ارزشمند است که از زمان های گذشته تا به امروز در زمره مهمترین و گرانترین کالای تجارتی محسوب می شود. این محصول دارای انواع و نمونه های متفاوتی است که از این موارد می توان به چرم های طبیعی و مصنوعی اشاره کرد.

چرم گاوی طبیعی از پرفروش ترین و محبوب ترین نمونه های چرم می باشد که دارای کیفیت بسیار عالی است. از این محصول در تولید فرآورده های مختلفی از جمله کیف و کفش استفاده می شود. تولید این نوع چرم طی پروسه های مختلفی انجام می شود که از اصلی ترین و مهمترین آنها می توانیم به گزینه های زیر اشاره کنیم:

  • در مرحله اول برای تولید این محصول پوست حیوانات پرورده می شود و از بدن آنها جدا می گردد. این پوست برای این که طول عمر آن افزایش پیدا کند، در آب نمک خیسانده می شوند.
  • در مرحله بعد زمانی که پوست حیوانات آماده می شود، آنها را رنگ می کنند. بعد از رنگ کردن این مواد آهک زده می شوند تا مو به طور کامل از روی چرم جدا شود.
  • در مرحله بعد انواع چرم در مواد مخصوصی خیسانده می شوند تا به خوبی نرم و لطیف شوند.
  • در این مرحله چرب زدایی از روی چرم انجام می شوند. در این زمان به کمک مواد بخصوصی تمامی چربی های قسمت های مختلف چرم به خوبی گرفته می شود.
  • در این زمان مرحله دباغی انجام می شود. در مرحله دباغی ساختار کلاژن چرم به طور کلی تغییر پیدا می کند.

مراکز عرضه چرم گاوی درجه یک

مراکز عرضه چرم گاوی درجه یک تولید چرم درجه یک گاوی در کشور با استفاده از امکانات با کیفیت و بروز انجام می شود. این محصول از طریق معتبر ترین مراکز عرضه در دسترس مشتریان گرامی و محترم قرار می گیرد. عرضه این کالا در بازار های داخلی به دو صورت کلی و جزئی انجام می شود.

عرضه این کالا به صورت کلی دارای قیمت مقرون به صرفه و منصفانه ای است. این سایت معتبر ترین و بزرگترین مرکز عرضه چرم های گاوی درجه یک در کشور است که این محصولات را با کیفیت بسیار عالی به دست مشتریان و سفارش دهندگان ارجمند و محترم قرار می دهد.

مشاور فروش: مهندس اکبرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

آرسس گام شما را به خرید عمده انواع کفش دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Call Now Buttonتماس بگیرید