ما را در فضای مجازی دنبال کنید

برای دیدن نمونه کفش ها، کانال ما را در پیام رسان های زیر دنبال کنید:

روبیکا1روبیکاایتا1ایتاتلگرام1تلگرام

صادرات کلی چرم گاوی خام عمده

آنچه در این مقاله می خوانید...

مشخصات ظاهری چرم طبیعی عمدهتوزیع کننده عمده چرم گاوی خام عمده

در دنیای امروز تجارت و بازار داغ چرم گاوی خام عمده صادراتی اوضاع عالی دارد. تولید کننده ها و شرکت های عرضه کننده بسیاری هستند که از مدل های چرم گاوی صادراتی برای تولید مبل، کیف، کفش و موارد دیگر استفاده میکنند.

زیاد شدن خریداران، طرفدارن، و متقاضیان چرم از جمله دلایل رونق گرفتن بازار چرم می باشد. به همین دلیل فروشگاه های زیادی ساخته شده اند و شروع به کار کرده اند که محصولات خود را با قیمت های‌متفاوت به بازار عرضه می کنند.

برای به دست آوردن لیست مراکز توزیع چرم می توان جست و جویی کوتاه در اینترنت داشت.

صادرات کلی چرم گاوی خام عمده

مشخصات ظاهری چرم طبیعی عمده

مشخصات ظاهری چرم گاوی خام عمده چرم خام یا چرم طبیعی از پوست حیواناتی به دست می آید که توسط اشخاص به روش سنتی یا دستگاه برش خورده و از لاشه جدا شده پس با این حساب ضخامت آن یکسان نیست.

چرم طبیعی گاو در بحث درشتی و نرمی چرمی میان رده محسوب می شود، چرم گاوی داری مقاومت بسیار بالایی می باشد، به مرور زمان روی آن ها خط نمی افتد و ظاهر خود را حفظ می کند.

این مدل از چرم در حالت خام نیز زیبایی خود را دارد و وقتی دباغی می شود زیبایی بسیار چشمگیری به دست می آورد، به طور طبیعی رطوبت را دفع می کند، در برابر نور خورشید، گرما، سرما مقاومت بالایی دارد، ایستایی زیادی دارد به راحتی خم نمی شود و مستحکم است.

موارد مصرف چرم طبیعی گاوی: جهت دوخت لباس، جهت روکش مبل، صندلی، کیف زنانه و مردانه، انواع کفش، کمربند، چرم گاوی رنگ نشده مخصوص حکاکی، ساخت تسمه ها و قطعات در دستگاه های صنعتی

توزیع کننده عمده چرم گاوی خام عمده

توزیع کننده عمده چرم گاوی خام عمده چرم گاوی تولید شده در ایران دارای بالاترین و بهترین کیفیت می باشد و خریدارن عمدا و جزئی این محصول بسیار زیاد است.

صادرات چرم در ایران نیز رواج دارد زیرا ایران بهترین نوع چرم خام گاو را دارا می باشد و کشورهای زیادی طالب چرم ایران هستند زیرا دچار فرسودگی نمی شود و دوام آن بالا است.

برای آگاهی از لیست توزیع کنندگان چرم گاوی خام به صورت عمده و جزئی و هم چنین برای خرید مناسب می توان به سایت های فروش اینترنتی مراجعه کرد.

در خرید اینترنتی شما می توانید در وقت و زمان خود صرفه جویی کنید و با صرف زمانی بسیار کوتاه به مقایسه ی کیفیت و قیمت در فروشگاه های اینترنتی مختلف بپردازید و به خریدی با کیفیت عالی و قیمت مناسب دست پیدا کنید.

برخی از فروشگاه های اینترنتی نیز مزایای ویژه ای در اختیار مشتریان خود قرار می دهند از جمله: پرداخت وجه بعد از تحویل کالا، ارسال رایگان، شرکت در قرعه کشی های سالانه و مختلف و موارد بسیار زیاد دیگر

مشاور فروش: مهندس اکبرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

آرسس گام شما را به خرید عمده انواع کفش دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Call Now Buttonتماس بگیرید