ما را در فضای مجازی دنبال کنید

برای دیدن نمونه کفش ها، کانال ما را در پیام رسان های زیر دنبال کنید:

روبیکا1روبیکاایتا1ایتاتلگرام1تلگرام

صادر کننده انواع چرم گاوی ضخیم

آنچه در این مقاله می خوانید...

بهترین مکان برای نگهداری از چرم طبیعیپخش مستقیم چرم گاوی ضخیم

چرم گاوی در نمونه های مختلف از نظر ضخامتی که دارند با همدیگر فرق دارند و نمونه بارز چرم گاوی ضخیم می باشد که مورد توجه مشتریان زیادی قرار می گیرد. این محصول از بهترین و با کیفیت ترین نوع چرم است و ضخامت بالایی دارد. عرضه کننده چرم گاوی ضخیم این محصول طبیعی را با بهترین قیمت به مصرف کننده عرضه می کند.

صادر کننده انواع چرم گاوی ضخیم

بهترین مکان برای نگهداری از چرم طبیعی

بهترین مکان برای نگهداری از چرم گاوی ضخیم جنس چرم نیز به سه گونه ی اشبالت، میلینگ و شرانگ تقسیم بندی می شود که هر کدام دارای ویژگی هایی به شرح زیر می باشند: چرم اشبالت:همان چرم گاوی است که هر دو سوی آن پرز دار بوده و دارای رنگی یکدست و به اصطلاح مغز رنگ می باشد.این چرم خود به دو نوع گاوی و بزی تقسیم می شود .

چرم میلینگ:نوعی از چرم گاوی ضخیم ،بزی یا گوسفندی است که یک طرف آن صاف و طرف دیگر آن پرز دار است. از این نوع چرم بیشتر جهت تهیه کیف، روکش مبلمان و در صورت نازک بودن جهت تهیه لباس استفاده می‌گردد.

چرم شرانگ:همان چرم گاوی است که بافت طبیعی دارد و بر روی آن یک نوع چاپ یا نقش به شکل نقطه نقطه ایجاد شده است .محصولات تهیه شده از چرم دارای زیبایی خاص و منحصر بفردی بوده و از این رو نیازمند دانستن راه های نگهداری از لباس چرم و مراقبت از آن می باشید .آشنایی با اصول نگهداری از چرم می تواند در افزایش دوام و ماندگاری این محصولات نقش موثری داشته و از کیفیت این محصولات تا پایان عمر مفید آن ها به خوبی محافظت نماید .

پخش مستقیم چرم گاوی ضخیم

پخش مستقیم چرم گاوی ضخیم

جنس چرم نیز به سه گونه ی اشبالت، میلینگ و شرانگ تقسیم بندی می شود که هر کدام دارای ویژگی هایی به شرح زیر می باشند: چرم اشبالت:همان چرم گاوی است که هر دو سوی آن پرز دار بوده و دارای رنگی یکدست و به اصطلاح مغز رنگ می باشد.این چرم خود به دو نوع گاوی و بزی تقسیم می شود .

چرم میلینگ:نوعی از چرم گاوی ضخیم است که نوع گاوی و بزی ان موجود است. برای بیشتر اکسسوری ها استفاده میشود.

چرم شرانگ:همان چرم گاوی است که بافت طبیعی دارد و بر روی آن یک نوع چاپ یا نقش به شکل نقطه نقطه ایجاد شده است .

پخش چرم و صادر کننده چرم در داخل کشور خیلی از تولید کنندگان انجام می دهند . یکی از آن ها آرسس چرم است . شما می توانید برای خرید به سایت www.arcescharm.com مراجعه نمایید .

مشاور فروش: مهندس اکبرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

آرسس گام شما را به خرید عمده انواع کفش دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Call Now Buttonتماس بگیرید