ما را در فضای مجازی دنبال کنید

برای دیدن نمونه کفش ها، کانال ما را در پیام رسان های زیر دنبال کنید:

روبیکا1روبیکاایتا1ایتاتلگرام1تلگرام

صادر کننده بهترین چرم گاوی شرانگ

آنچه در این مقاله می خوانید...

همه چیز درباره  این نوع چرمپخش عمده چرم گاوی شرانگ
چرم گاوی شرانگ

چرم گاوی شرانگ چیست؟ چند نوع چرم داریم؟ این ها مواردی هستند که قبل از هر کاری تولید کنندگان و مصرف کنندگان باید در این رابطه به صورت کامل مطلع باشند. چرم در واقع همان پوست طبیعی برخی از حیوانات می باشد که در فرایندهای قرار می گیرد و شکل محصولی مانند چرم در می آید و در اختیار مصرف کننده گان در زمینه های مختلف از جمله تولیدات مبل و کیف و کفش و … استفاده شود.

انواع چرم بخش گشترده ای دارد مانند چرم سبک، چرم نیمه سنگین، چرم سنگین، چرم مصنوعی، چرم گیاهی، چرم جوشانده، چرم اشبالت، چرم جیر، چرم نوبوک، چرم ورنی، چرم شرانگ، چرم میلینگ، چرم هورس، چرم پوست مار و مارمولک، چرم مراکشی، چرم روسی ، چرم اسپانیایی.

چرم گاوی شرانگ

همه چیز درباره  این نوع چرم

چرم گاوی شرانگ یکی از نوع های چرم چرم گاوی شرانگ می باشد که این نوع چرم طرح ریز و خاص و ظریفی دارد که این نوع چرم را از سادگی در آورده و زیبایی و جلوه بی نظیری به آن بخشیده است.

چرم شرانگ بافت طبیعی خود را حفظ کرده و ظاهر آن تغییری نداشته اما نوعی چاپ بر روی آن درج شده است. در واقع شرانگ نام نوعی چاپ به شکل منقوط می باشد که از آن بیشتر بر روی چرم هایی مانند چرم گاوی و چرم بزی اعمال می گردد. بافت دانه دانه و سنگی و وجود رگه رگه در چرم از ویژگی های اصلی این چرم می باشد که این دانه ها بر اساس صفحه دستگاه انجام می شود و قابل سایز بندی می باشد.

پخش عمده چرم گاوی شرانگ

پخش عمده چرم گاوی شرانگ چرم شرانگ یکی از پرطرفدار ترین چرم ها می باشد. این چرم جدا از ظاهر زیبا یکی از مرغوب ترین نوع چرم گاوی می باشد. چرم شرانگ با توجه به کیفیت بسیار بالایی که دارد بسیار گران قیمت می باشد. به همین خاطر هنگام خرید باید به کیفیت و مرغوبت آن توجه ویژه ای شود. از آنجا که در اجناس لوکس امکان تقلبی بودن آن ها زیاد است.

بهترین روش در تهیه و خرید چرم شرانگ این است که از مراکز معتبر پخش چرم الخصوص مراکز پخش عمده چرم خریداری شود تا این دچار این قیبل مشکلات نگردند. صادرات چرم گاوی شرانگ به کشور های مختلف باعث شده است تا بازار این محصول به صورت چشمگیری پیشرفت داشته باشد از این رو صادر کننده چرم باید از صادر کردن چرم بی کیفیت خود داری نمایید تا وجه کشور و تولید کنندگان ان در کشور های مصرف کننده خراب نشود. به عنوان مثال ایتالیا یکی از مقاصد صادراتی چرم گاوی شرانگ می باشد.

مشاور فروش: مهندس اکبرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

آرسس گام شما را به خرید عمده انواع کفش دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Call Now Buttonتماس بگیرید