ما را در فضای مجازی دنبال کنید

برای دیدن نمونه کفش ها، کانال ما را در پیام رسان های زیر دنبال کنید:

روبیکا1روبیکاایتا1ایتاتلگرام1تلگرام

صادر کننده عمده چرم رویه گاوی

آنچه در این مقاله می خوانید...

همه چیز درباره چرم رویه گاوپخش مستقیم چرم رویه گاوی
چرم رویه گاوی

این روزها شرکت صادر کننده چرم رویه گاوی این محصول را با ضمانت کیفیت به بسیاری از کشورهای همسایه مانند ترکیه، افغانستان، ارمنستان و … صادر می کند که به دلیل کاربرد فراوان و کیفیت بالا در آنجا نیز بسیار پرفروش است و دارای طرفداران زیادی می باشد. صادرات انواع چرم علاوه بر سود مطلوب برای شرکت های بازرگانی باعث ارزآوری خوبی برای کشور می شود و در بهبود روابط تجاری ایران با سایر کشورهای مقصد مؤثر است.

چرم رویه گاوی

همه چیز درباره چرم رویه گاو

چرم رویه گاوی چرم رویه گاوی دارای سطحی پرزدار و مخملی می باشد و از نرمی و لطافت خاصی برخوردار است. این چرم ضخامت و ایستایی بسیار خوبی دارد و دارای دوام و ماندگاری بالایی است و امروزه در دوخت انواع کیف و کفش و …. مورد استفاده قرار می گیرد.

چرم گاوی از تراکم و انعطاف پذیری بالایی برخوردار می باشد و یکی از محکم ترین چرم طبیعی‌ به شمار می آید که با توجه به ویژگی های مثبت فراوان و کارایی مناسب توانسته است مورد پسند مشتریان زیادی واقع شود و فروش بالایی را به خود اختصاص دهد. این چرم در برابر سایش و پارگی بسیار مقاوم و پایدار است و امروزه بسیاری از کارخانه های تولید کننده پوشاک، کیف و کفش و .. از خریداران عمده این چرم زیبا و شیک می باشند.

چرم رویه گاوی از خارجی ترین لایه پوست گاو به دست می آید و در شرکت های تولید کننده عملیات فرآوری و تمیز کردن آن بوسیله دستگاه های مدرن و پیشرفته به شیوه ای کاملا بهداشتی انجام می شود و در رنگبندی زیبا و متنوع و با بهترین ضخامت راهی بازار فروش در داخل و خارج از کشور می گردد.

پخش مستقیم چرم رویه گاوی

امروزه پخش مستقیم چرم رویه گاوی به شیوه های گوناگون در سطح کشور انجام می شود و همان طور که می‌دانید در خرید و فروش مستقیم و بدون واسطه به دلیل دخالت نداشتن واسطه ها قیمت مناسب و مقرون به صرفه تر است. امروزه اغلب افراد این نوع خرید را ترجیح می دهند. یکی از معتبرترین مراکز فروش و پخش چرم گاوی با بهترین کیفیت و قیمتی ایده آل همین شرکت می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه سفارش و ارسال محصول با کارشناسان واحد فروش در تماس باشید و آنها راهنمایی لازم را برای خریدی بهتر و مناسب تر به مشتری ارائه می کنند تا بتواند با شناخت کامل اقدام به خرید نماید و پس از ثبت کردن سفارش محصول به نشانی مورد نظر ارسال خواهد شد که این امر باعث صرفه جویی در وقت و هزینه ایاب و ذهاب می شود.

مشاور فروش: مهندس اکبرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

آرسس گام شما را به خرید عمده انواع کفش دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Call Now Buttonتماس بگیرید