ما را در فضای مجازی دنبال کنید

برای دیدن نمونه کفش ها، کانال ما را در پیام رسان های زیر دنبال کنید:

روبیکا1روبیکاایتا1ایتاتلگرام1تلگرام

صادر کننده عمده چرم گاوی طرح دار

آنچه در این مقاله می خوانید...

مراحل ایجاد طرح بر روی چرم طبیعیتولید عمده چرم گاوی طرح دار

تولید چرم گاوی در بازار به دو صورت چرم گاوی ساده و چرم گاوی طرح دار است . که هر کدام طرفداران مخصوص به خود را دارند. شیک ترین تولیدات محصولات چرمی را ، چرم گاوی طرح دار به خود اختصاص داده است . ویژگی های آن نیز منحصر به فرد است. در بازار چرم گاوی با کیفیت و درجه یک به مشتریان عرضه می شود. بهترین شرکت های صادر کننده چرم دارای تجربه ی بسیار بالایی هستند. و به عنوان برترین صادر کننده ها در کشور شناخته شوند. برخی شرکت ها در حوزه ی صادرات چرم ، فعال هستند . و تولیدات خود را به انواع کشور ها از جمله کشور های اروپایی صادر می کنند .

صادر کننده عمده چرم گاوی طرح دار

مراحل ایجاد طرح بر روی چرم طبیعی

مراحل ایجاد طرح بر روی چرم گاوی در برخی از کارخانه ها به وسیله دستگاه پرس طرحی را به صورت دائمی بر روی چرم ایجاد می کند. به نقاشی و طراحی و دیگر نقش ها روی چرم های خام ، طراحی روی چرم می گویند. چینی ها و مصریان باستان اولین کسانی بودند ، که روی پوست حیوانات نقش می انداختند. امروزه در صنایع نساجی نیز روی کیف، کفش، پالتو و بارونی که با چرم گاوی درست شده اند را طراحی می کنند ، و نقش و نگار می اندازند. چرم گاوی که در دو نوع نرم و خشک است ، و از مقاومت بیشتری برخوردار است ، طراحی و نقش و نگار بیشتری را به خود جذب می کند. و طرح نهایی روی آن بسیار زیبا می شود.

برای طرح انداختن روی چرم های گاوی از دو نوع رنگ کردن استفاده می کنند. رنگ های حلال در تینر بسیار بادوام تر و ماندگار تر هستند. قبل از رنگ کردن و طرح انداختن روی چرم گاوی ابتدا با رزین که شبیه چسب چوب است ، روی چرم را می پوشانند و با قلم مو نقاشی و طراحی را روی چرم انجام می دهند. و پس از پایان کار بوسیله یک نوع لاک ویژه پوشانده می شوند. چون اگر از این لاک استفاده نشود ، تمام رنگ های روی چرم از هم پاشیده می شوند. از دیگر وسایلی که برای طراحی و نقش و نگار روی چرم های طبیعی ، از جمله چرم گاوی استفاده می شود. می توان قلموهایی که با موی طبیعی حیوانات ساخته شده اند ، کاغذ پوستی ، کالک ، کاربن و دیگر ابزار طراحی نام برد . این نوع روش در طراحی را سنتی می گویند . که بیشتر تولید کنندگان چرم گاوی طرح دار این روش را به روش های مدرن طراحی ترجیح می دهند.

تولید عمده چرم گاوی طرح دار

تولید عمده چرم گاوی طرح دار تولید کننده عمده چرم طرح دار گاوی ، کارخانه های مختلفی را در شهر های ایران راه اندازی کرده اند. چرم گاوی طرح دار یکی از بهترین و قوی ترین مدل های چرم است ، که به طور عمده به رنگ های سفید و مشکی و قهوه ای تولید می کنند. امروزه تجارت عمده چرم طرح دار رواج بسیاری دارد. چرم گاوی به صورت عمده در سراسر کشور تولید می شود.

مشاور فروش: مهندس اکبرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

آرسس گام شما را به خرید عمده انواع کفش دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Call Now Buttonتماس بگیرید