ما را در فضای مجازی دنبال کنید

برای دیدن نمونه کفش ها، کانال ما را در پیام رسان های زیر دنبال کنید:

روبیکا1روبیکاایتا1ایتاتلگرام1تلگرام

عرضه عمده چرم گاوی مبلی

آنچه در این مقاله می خوانید...

نحوه شستشوی چرم طبیعیتولیدکنندگان چرم گاوی مبلی رنگی

چرم های گاوی انتخاب مناسبی برای مبلمان نیز هستند، شاید تصور کنید که چرم های طبیعی به دست آمده از پوست گاو تنها برای ساخت پوشاک و کیف استفاده شده در صورتی که اینطور نیست بلکه این نوع چرم انتخاب مناسبی برای انواع مبلمان بوده که امروزه بسیار پرکاربرد می باشد. مبل های راحتی و اسپرت تماما از چرم های به دست آمده از حیواناتی همچون گاو و گوسفند بهره می گیرند. عرضه عمده چرم گاوی مبلی در اندازه های دلخواه توسط مشتری انجام شده و شما در این زمینه انتخاب های زیادی خواهید داشت.

عرضه عمده چرم گاوی مبلی

نحوه شستشوی چرم طبیعی

نحوه شستشوی چرم گاوی مبلی چرم های گاوی تماما با روش های یکسانی مورد شستشو قرار می گیرند، برخی از تولیدی های چرمی همچون کفش، کیف و کاپشن از واکس های مخصوصی بهره می گیرند ک ه برای جلابخشی به آن ها می توان از واکس های مخصوص آن استفاده کرد. علاوه بر استفاده از واکس های براق کننده می توان آن ها را به صورت اصولی مورد شستشو قرار داد.

برخی از مبل ها به نحوی طراحی شده اند که بخش رویی و چرمی آن به راحتی قابل جداسازی بوده که در این صورت شما می توانید آن ها را مورد شستشو قرار دهید، برای شستن چرم های گاوی بهتر از از آب با دمای بالاتر از ۳۰ درجه استفاده نشود زیرا ممکن است به بافت چرم آسیب برساند.

شستشوی چرم های مبلی می تواند از طریق مواد شوینده نیز انجام شود، شوینده های چرمی به صورت مایع و پودر در بازار وجود داشته که برای شستشوی چرم های مصنوعی و طبیعی از آن ها استفاده می شود، مبل ها از تجهیزاتی هستند که در مقایسه با سایر لوازم بیشتر در معرض کثیفی قرار گرفته و ممکن است مایعات و یا غذا بر روی آن ریخته شود، در این صورت شما طی چند ماه و یا به صورت سالانه می توانید چرم های مبل را شستشو دهید.

تولیدکنندگان چرم گاوی مبلی رنگی

تولیدکنندگان چرم گاوی مبلی رنگی تولیدکنندگان چرم گاوی رنگی از ضخیم ترین چرم ها برای مبل تهیه و تولید می کنند به گونه ای که به راحتی دچار پارگی و یا ترک نشود، به همان اندازه که خرید یک چرم گاوی ضخیم و باکیفیت حائز اهمیت است، نحوه نگهداری آن ها نیز اهمیت بسیار زیادی داشته و باید به شکل صحیحی از آن مراقبت کرد.

فروش چرم گاوی در ابعاد و اندازه های دلخواه و متناسب با سفارش مشتریان انجام می شود، شما می توانید چرم های دباغی شده گاوی که هر یک در رنگ مختلفی تولید شده را خریداری و در بخش های مبلمان استفاده کنید، برای تهیه این نوع چرم ها با ما ارتباط بگیرید.

مشاور فروش: مهندس اکبرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

آرسس گام شما را به خرید عمده انواع کفش دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Call Now Buttonتماس بگیرید