ما را در فضای مجازی دنبال کنید

برای دیدن نمونه کفش ها، کانال ما را در پیام رسان های زیر دنبال کنید:

روبیکا1روبیکاایتا1ایتاتلگرام1تلگرام

عرضه مستقیم چرم نبوک گاوی

آنچه در این مقاله می خوانید...

روش تمیز کردن چرم طبیعیصادرات کلی چرم نبوک گاوی

چرم نبوک گاوی بهترین نوع چرم است. به همین اندازه از کیفیت درجه یک برخوردار است و جز گران قیمت ترین چرم ها در زمینه کیف و کفش هست.این چرم در کشتارگاه ها صنعتی تهیه می گردد. عرضه مستقیم چرم نبوک گاوی بدلیل زیبایی و کیفیت خاصی که دارد متوجه تولیدکنندگان و خریداران قرار گرفته است.برای دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه چرم نبوک گاوی با ما تا انتها همراه باشید.

عرضه مستقیم چرم نبوک گاوی

روش تمیز کردن چرم طبیعی

روش تمیز کردن چرم نبوک گاوی چرم نبوک از نوع پرز دار و مخملی هست. اگر دارای کیف و یا کفش چرم هستید مواظب باشید آب باران با کفش شما در تماس نباشد حتی اگر چرم نبوک ضد آب باشد. بهتر است این چرم دور از تابش مستقیم خورشید قرار بگیرد. روش تمیز کردن چرم نبوک گاوی به این شکل هست که با یک برس تمیز و خشک از گردوغبار پاک شود همچنین برای پاک کردن آن می توان از واکس چرم نبوک استفاده کرد.

امکان استفاده از اسپری مخصوص چرم نبوک وجود دارد حتی در صورت نبود برس از سنگ پا جهت ساییدن و پاک کردن بکار می رود برای از بین بردن لکه می توان از یک پارچه خشک لکه گیری کنید سپس جوهر مخصوص چرم را استفاده نمائید. خرید و فروش این محصول به صورت خام رواج بسیاری داشته است که بهترین به صرفه ترین نوع معامله هست.این چرم بسیار مقاوم و محکم هست . صادرات چرم نبوک در حال حاضر به صورت ارسال به تمام نقاط دنیا امکان پذیر است.

صادرات کلی چرم نبوک گاوی

صادرات کلی چرم نبوک گاوی چرم نبوک از سالهای قبل رونق زیاد داشته است این چرم در بازار داخلی خریداران زیادی دارد که با قیمت مناسبی توزیع می شود این نوع چرم به صورت ورق ورق شده برای تولید انواع پالتو، کیف و کفش بکار می رود. محصولاتی که از آن استفاده می گردد متنوع است. عرضه چرم در شهرهای مشهد، تبریز و ورامین هست. می توان از چرم مشهد به عنوان یکی از تامین کنندهای اصلی چرم در کشور نام برد که امکان ارسال به کشورهای اطراف مشهد و حتی کشورهای غربی مثل ترکیه و عراق فراهم شده است.

از خواص چرم نبوک گاوی می توان به مقاوم بودن در برابر شعله آتش،نگهداری بخار و رطوبت،مقام در برابر مواد شیمیایی می توان نام برد. در این فروشگاه انواع چرم در رنگها و طرحهای متنوع عرضه می گردد همچنین امکان خرید به صورت تخفیف فراهم شده است. همچنین امکان خرید انواع چرم به صورت سبک و نیمه سبک و سنگین وجود دارد که جداسازی آن بخاطر جثه حیوان می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص انواع چرم و قیمت روز آن می توانید با کارشناسان ما در بخش فروش در ارتباط باشید.

مشاور فروش: مهندس اکبرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

آرسس گام شما را به خرید عمده انواع کفش دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Call Now Buttonتماس بگیرید