ما را در فضای مجازی دنبال کنید

برای دیدن نمونه کفش ها، کانال ما را در پیام رسان های زیر دنبال کنید:

روبیکا1روبیکاایتا1ایتاتلگرام1تلگرام

عرضه چرم طبیعی گاوی الگانت

آنچه در این مقاله می خوانید...

تفاوت چرم گاوی الگانت و فلوترخرید عمده چرم طبیعی گاوی الگانت

عرضه چرم طبیعی گاوی الگانت در رنگ های متنوع و همینطور به صورت عمده توسط فروشنده معتبر انجام می شود. این گونه از کالا، در امور مختلفی به کار می رود و جز بهترین ها نیز محسوب می گردد. به هر حال، چنانچه در حوزه تجارت و همینطور تولید هستید، می توانید از مرکز عرضه چرم گاوی الگانت مرغوب ترین‌ ها را به دست آورید. گفتنی است، ارائه دهنده قیمت چرم الگانت را نیز برای تان‌ اعلام خواهد کرد.

عرضه چرم طبیعی گاوی الگانت

تفاوت چرم گاوی الگانت و فلوتر

تفاوت چرم گاوی الگانت و فلوتر درباره تفاوت چرم گاوی الگانت و فلوتر چه می دانید؟ اینها دو نام گوناگون هستند؛ ولی در اصل از خود پوست گاو به دست می آیند. فرآیند تولید یا همان دباغی شان اندکی فرق می کند. اما برای آشنایی بهتر، ما هر دو را برای تان‌ معرفی می نماییم.

الگانت، مرغوب ترین و در همین حال گران ترین‌ نوع چرم گاوی محسوب می شود. زیرا که از بهترین پوست ها به دست می آید. آنها سطحی صاف داشته و لکه ندارند و همچنین بدون زخم هستند. رخ آنها بافت طبیعی پوست بوده و به مرور زمان نه تنها کیفیت خود را از دست نمی دهد، بلکه زیباتر هم می شد.

البته خصوصیات دیگری هم دارند که می شود به نرمی آن اشاره کرد. باید ذکر نمود که چنین چرمی اندکی آهار هم دارد.

فلوتر، نوع لطیف چرم بوده که در دسته معمولی ها قرار می گیرد. این گونه کالا برجستگی های ملایمی بر روی سطح خود داشته که هنگام لمس کردن، به وضوح مشخص می شوند. آنها در مدل های کژوال و شل بیشتر تولید می گردند. به مانند سایر کالاهای دیگر این خصوصیات را نیز دارا می باشند:

  • در برابر خراش مقاوم اند.
  • در برابر ساییدگی نیز مقاومت بالایی دارند.
  • از رنگ بندی‌ های متنوع برخوردارند.

خرید عمده چرم طبیعی گاوی الگانت

خرید عمده چرم طبیعی گاوی الگانت چنانچه در عرصه تولید اکسسوری، کیف، کفش، کاپشن، پالتوی چرم و سایر محصولات دیگر هستید، می توانید خرید عمده چرم طبیعی گاوی الگانت را از بهترین مجموعه خیلی راحت انجام دهید. به این ترتیب، شما با کاهش هزینه مواجه می شوید و نوع مرغوب را بسیار سریع قادر بوده تا پیدا نمایید.

قابل ذکر است، این گونه‌ از چرم ویژگی های زیادی داشته و برای همین تجار فراوانی هم به دنبال خرید و صادرات آن می باشند. چون که در کشورهای خارجی، از محبوبیت ویژه ای برخوردار است.

در کل، می توانید از طریق همین مجموعه بهترین ها را آسان سفارش دهید. اما جهت اطلاع حاصل نمودن از بهای کالا و همینطور نحوه فروش، خوب است تا با فروشنده تماس گرفته و جزئیات دقیقی به دست آورید. این کار از طریق راه های ارتباطی زیر انجام پذیر می باشد.

مشاور فروش: مهندس اکبرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

آرسس گام شما را به خرید عمده انواع کفش دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Call Now Buttonتماس بگیرید