ما را در فضای مجازی دنبال کنید

برای دیدن نمونه کفش ها، کانال ما را در پیام رسان های زیر دنبال کنید:

روبیکا1روبیکاایتا1ایتاتلگرام1تلگرام

عرضه چرم گاوی تزیینی مویی

آنچه در این مقاله می خوانید...

موارد استفاده چرم گاوی تزیینیقیمت روز چرم گاوی تزیینی

چرم محصولی طبیعی است، که آن را از طریق دباغی کردن پوست بدن حیوانات مختلف تولید می کنند. چرم گاوی مویی یک نوع بخصوص از این محصول می باشد، که در تولید آن از پوست بدن گاو و گوساله استفاده شده است. چنین محصولی به دلیل ویژگی های منحصر به فردی که دارد، برای ساخت وسایل زینتی به کار می رود. عرضه چرم گاوی تزیینی مویی، توسط شرکت های پخش عمده این محصول در کشور انجام می شود.

عرضه چرم گاوی مویی تزیینی

موارد استفاده چرم گاوی تزیینی

موارد استفاده چرم گاوی تزیینی برای تولید کردن چرم گاوی مویی، عملیات دباغی و فراوری کردن پوست حیوان را با نهایت دقت، ظرافت و حساسیت انجام می دهند، تا پوست حالت، رنگ بندی، شکل و موهای روی سطح خود را از دست ندهد و تمام زیبایی آن حفظ شده و حالت طبیعی داشته باشد.

در ادامه این مطلب چند نمونه از موارد استفاده از چرم گاوی تزیینی را خدمت شما عزیزان عرض خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

  • از این وسایل زیبا، برای تولید کردن انواع مبلمان و صندلی های راحتی چرمی شیک و لوکس استفاده می شود.
  • در برخی موارد این نوع چرم ها را برای ساخت فرش و زیر انداز های چرمی استفاده می کنند. یا اینکه آن ها را به همان صورت بر روی زمین پهن می کنند، تا جلوه و نمای فضا تغییر پیدا کند.
  • می توان این نوع بخصوص از چرم گاوی را بر روی میز، مبلمان و مخده ها نیز پهن کرد.

این محصول به دلیل روش مخصوصی که در تولید و فراوری آن به کار برده می شود و حفظ تمام ظرافت ها و رنگ بندی طبیعی که دارد، به عنوان یک محصول لاکچری شناخته می شود و دارای ارزش خیلی زیادی در بازار های مصرف می باشد.

قیمت روز چرم گاوی تزیینی

قیمت روز چرم گاوی تزیینی به روز ترین نرخ و قیمت چرم تزیینی گاوی بر اساس چند فاکتور تعیین می شود، که شامل اندازه ضخامت چرم و ابعاد آن هستند. اما مراکزی که آن را به صورت مستقیم و بدون واسطه، از تولید به مصرف در بازار عرضه می کنند، معمولا سود بسیار کمی برای فروش در نظر گرفته و آن را با نرخ مناسب تری ارائه می دهند.

اگر قصد خرید چرم گاوی مویی تزیینی از مراکز پخش مستقیم آن را دارید، اما امکان دسترسی به این شرکت ها برای شما وجود ندارد، می توانید بدون هیچ مشکلی و با استفاده از بستر فضای مجازی به خرید این محصول بپردازید.

همکاران ما نیز در این مجموعه برای ارائه هرچه بهتر و بیشتر خدمات به شما عزیزان، امکان سفارش و خرید انواع چرم تزئینی را برای شما عزیزان فراهم کرده اند، که تا حد زیادی از زحمات شما می کاهد.

مشاور فروش: مهندس اکبرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

آرسس گام شما را به خرید عمده انواع کفش دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Call Now Buttonتماس بگیرید