ما را در فضای مجازی دنبال کنید

برای دیدن نمونه کفش ها، کانال ما را در پیام رسان های زیر دنبال کنید:

روبیکا1روبیکاایتا1ایتاتلگرام1تلگرام

عرضه کننده چرم اشبالت گاوی

آنچه در این مقاله می خوانید...

کیفیت انواع چرم اشبالت گاویسفارش عمده چرم اشبالت گاوی

چرم اشبالت گاوی از جمله چرم های می باشد که لایه های میانی پوست گاو بدست می آید و به همین جهت دارای حالت پرزداری می باشد و براق نیست و به همین دلیل استفاده بسیاری زیادی در تولید انواع اکسسوری ها و وسایل مختلف از آن می گردد. بنابراین با توجه به استفاده بسیار زیادی که از این چرم در انواع محصولات می شود تقاضا برای خرید آن بسیار بالا می باشد و عرضه کننده چرم اشبالت گاوی به شیوه های مختلفی به توزیع این محصول در بازار می پردازد.

عرضه کننده چرم اشبالت گاوی

کیفیت انواع چرم اشبالت گاوی

کیفیت انواع چرم اشبالت گاوی درباره چرم اشبالت گاوی چه می دانید؟ ویژگی های چرم اشبالت گاوی خوب چیست؟

چرم اشبالت گاوی در حقیقت از دباغی نمودن پوست های ضخیم گاو و گوساله که تقریبا ۶ تا ۸ میلیمتر می باشد حاصل خواهد شد و با برش لایه های روی چرم گاو به قسمت زیرین و تحتانی آنها می رسند که همان چرم اشبالت می باشد.

معمولا چرم های اشبالت در هر دو طرفشان دارای حالت پرزدار هستند اما قسمت رویه آن از نرمی بیشتری برخوردار است و دارای استحکام و دوام بالایی نیز خواهد بود.

امروزه از چرم اشبالت گاوی استفاده های بسیار زیادی می نمایند که از جمله می توان استفاده در تولید انواع کیف و کفش اشاره کرد.

همچنین این چرم ها را در تولید انواع لباس ها، ساخت کابین خودروها، تولید مبلمان ها و … نیز به کار می گیرند.

معمولا انواع چرم اشبالت گاوی داری کیفیت و مقاومت بسیار زیادی هستند و به همین جهت در تولید انواع این وسایل مورد استفاده قرار می گرند.

این چرم ها به راحتی برش می خورند و از انعطاف بالایی برخوردار هستند و فرم پذیری بالایی دارند و به سادگی به شکل قالب در خواهند آمد.

معمولا چرم اشبالت گاوی در رنگ های مختلفی تولید می گردد و به نوعی دارای چهل رنگ می باشد و به همین جهت قدرت انتخاب بیشتری را به مشتریان می دهد تا جهت تولید انواع محصولات خود از این جرم های رنگارنگ استفاده نمایند.

از جمله انواع چرم های اشبلت گاوی موجود در بازار می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • چرم اشبالت گاوی طبیعی
  • چرم اشبالت گاوی مصنوعی
  • چرم سوپر طبیعی اشبالت

سفارش عمده چرم اشبالت گاوی

سفارش عمده چرم اشبالت گاوی امروزه بسیاری از تولیدکنندگان لباس، انواع کیف و کفش چرمی، تولیدکنندگان مبلمان، کابین خودرو، روکش صندلی ها و … از مشتریان ثابت چرم اشبالت گاوی هستند و همواره خواهان خرید عمده این محصولات می باشند.

بنابراین تولید چرم اشبالت گاوی در حجم بالایی توسط برندهای مختلف انجام می شود تا بتوان نیاز مشتریان به این محصولات را برطرف نمایند.

معمولا سفارش چرم اشبالت گاوی عمده به صورت های سنتی و مدرن مهیا گردیده است که روش های مدرن خرید عمده این محصول با استقبال زیادتر مشتریان مواجه گردیده است چرا که منجر به صرفه جوی در هزینه ها و انرژی آنها می گردد.

مشاور فروش: مهندس اکبرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

آرسس گام شما را به خرید عمده انواع کفش دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Call Now Buttonتماس بگیرید