ما را در فضای مجازی دنبال کنید

برای دیدن نمونه کفش ها، کانال ما را در پیام رسان های زیر دنبال کنید:

روبیکا1روبیکاایتا1ایتاتلگرام1تلگرام

عرضه کننده چرم خام گاوی صادراتی

آنچه در این مقاله می خوانید...

کیفیت چرم خام گاوی صادراتیتولید انواع چرم خام گاوی صادراتی

عرضه کننده چرم خام گاوی صادراتی چرم گاو را با بهترین کیفیت و مرغوب ترین چرم محصولات خود را تولید و در بازار توزیع می کند. چرم گاو صادراتی به صورت انبوه و فراوان در کشور ایران تولید می‌شود؛ و از صادرات آن سود بسیار خوبی حاصل می‌شود، چرا که پر مصرف ترین و بهترین انواع چرم چرم گاوی می‌باشند. دوم و چند در ایران تولید می‌شود چرم صنعتی و چرم کاملا طبیعی که هرکدام خصوصیات منحصر به فرد دارند.

عرضه کننده چرم خام گاوی صادراتی

کیفیت چرم خام گاوی صادراتی

کیفیت چرم خام گاوی صادراتی کیفیت چرم خام گاوی صادراتی بسیار پر اهمیت می باشد. قبل از آن که صحبت از کیفیت به میان بیاید دلیل محبوبیت چرم خام گاوی صادراتی به خصوصیات ذاتی چرم گاو بر می‌گردد، چرا که چرم گاو به نوعی منحصر به فردترین و پر طرفدار ترین از انواع چرم ها می باشد.

که مورد استقبال بسیاری از افراد دنیا قرار گرفته است. چرم خام گاوی با کیفیت چرمی می باشد؛ که دارای مقاومت و استحکام بسیار بالایی باشد. و این موضوع به خاطر تراکم بالای الیاف های چرم گاو می باشد. سطح چرم گاو کاملاً صاف و یکدست می باشد.

همین طور هیچ گونه پارگی را در سطح چرم مشاهده نخواهید کرد. پشته چرم گاو مرغوب از پرزهای ریز و یکسانی پر شده است. ضخامت چرم خام گاوی صدراتی بسیار بالا است؛ که البته با توجه به موارد مصرف و کارآیی آن می توان تغییر داد.

همه این دلایل و خصوصیات خاص چرم خام گاوی باعث می شود. که چرمی بسیار پر کاربرد برای تهیه انواع محصولات استفاده می شود. که محصولات چرمی معمولا برای کیف، کفش ، کمربند، اکسسوری ها و غیر… برای تهیه مبلمان های جرمی در اداره و یا خانه استفاده می شود.

تولید انواع چرم خام گاوی صادراتی

تولید انواع چرم خام گاوی صادراتی تولید انواع چرم خام گاوی صادراتی با تنوع بسیار زیاد در طرح های گوناگون تولید و روانه بازار می شود. ایران بهترین و با کیفیت ترین انواع چرم خام گاوی صادراتی را تولید می کند، و برای صادرات به کشورهای دیگر صادر می‌کند، و علاوه بر آن نیاز عمده کشور را با تولیدات خود برطرف می سازند. تولید چرم به وسیله پوست حیوانات و جانوران با استفاده از یک سری مواد شیمیایی و اعمال های فیزیکی که روی آن انجام می شود.

باعث می‌شود، پوست از حالت ابتدایی که قبلاً داشته از خارج شود و تبدیل به پوست می‌شود؛ که تحت هیچ عنوان و فاسد نمی شود، به صورت کاملا ثابت می ماند. وقتی که چرم را در کارهای چوبی تلفیق شود، به نوعی پایه فناوری های باستانیان را شکل داده است.

مواد خامی که در چرم صنعتی استفاده می‌شود از محصولات فرعی صنعت گوشت هستند. چرم صنعتی سعی و تلاش خود را می کند که چرم گاوی را با کیفیت بسیار بالا تولید کند. آن قدر این تولیدات چرم ایران معروف می باشد، دارای مشتریان بسیار زیادی هرساله برای این محصول خاص و بسیار منحصر به فرد می باشد.

مشاور فروش: مهندس اکبرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

آرسس گام شما را به خرید عمده انواع کفش دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Call Now Buttonتماس بگیرید