ما را در فضای مجازی دنبال کنید

برای دیدن نمونه کفش ها، کانال ما را در پیام رسان های زیر دنبال کنید:

روبیکا1روبیکاایتا1ایتاتلگرام1تلگرام

عرضه کننده چرم گاوی اصل

آنچه در این مقاله می خوانید...

مقایسه کیفی چرم گاوی با سایر چرم هاخرید بی واسطه چرم گاوی اصل

چرم گاوی اصل چیست؟ بهترین عرضه کننده چرم گاوی اصل را از کجا پید کنیم؟

چرم گاوی از مواد اولیه ای قدیمی است که حتی انسان های اولیه نیز با آن لباس و کفش برای خود تهیه می کردند. چرم گاوی اصل دارای نشانه های چون نا همواری سطح و استقامت بالا می باشد که عرضه کننده با توجه به نشانه های شناخت اصل بودن چرم آن را به متقاضیان خود ارائه می دهد. چرم گاوی نسبت به سایر چرم ها فراوان تر بوده و به دلیل دسترسی آسانی که دارد قیمت عرضه آن به خریدار نیز ارزانتر و با تنوع بالاتری به وفور یافت می گردد.

عرضه کننده چرم گاوی اصل

مقایسه کیفی چرم گاوی با سایر چرم ها

مقایسه کیفی چرم گاوی با سایر چرم ها چرم های زیادی در دنیا وجود دارند که از حیوانات مختلفی چون گاو، اسب، شترمرغ و مار و بز و.. می باشند این چرم ها هر کدام دارای ویژگی های متنوعی می باشند اما در میان آنها می توان گفت که چرم گاوی از کیفیت عالی تری برخوردار بوده و قیمت آن نیز ارزانتر از دیگر محصولات بوده است.

عرضه چرم اصل گاوی با رنگ بندی مختلفی است که فرد هر نوع آن را می تواند برای دوخت کیف یا کفش در نظر بگیرد اما دیگر محصولات تنوع رنگ بندی کمتری را یه خود اختصاص داده اند. چرم گاوی دارای تیکه های بزرگی بوده که می توان وسایل بزرگ را بدون تکه تکه کردن آن ساخت و حتی دور ریز نداشته و از قطعات ریز هم استفاده شده و در نتیجه صرفه اقتصادی خوبی داشته اما در سایر محصولات این ویژگی وجود ندارد و نمی توان از تمامی تکه های آن استفاده کرد.

چرم گاوی بهترین مقاومت را دارد و برای ساخت کیف یا کاپشن چرمی و کفش بهتر است و پاره شدن یا پرز شدن در آن وجود ندارد اجسام تیز نمی توانند به آن ضربه ای وارد کنند ولی در چرم های دیگر مثل چرم بز نمی توان این انتظار را داشت چون طاقت فشار یا سنگینی را نداشته و ممکن است پاره شود.

خرید بی واسطه چرم گاوی اصل

خرید بی واسطه چرم گاوی اصل برای تهیه لباس های چرمی یا وسایل تزیینی بهتر است از چرم اصل گاوی استفاده کنید تا عمر مفید بالایی داشته باشد.
برای خرید چرم اصل نیازی نیست راه دوری را بپیمایید و فقط کافی است که آن را از طریق سایت معتبری که این کالا را بدون واسطه عرضه می کند سفارش دهید تا آن را با بهترین قیمت و بهترین پست برای شما ارسال کنند.

خرید بی واسطه چرم این امکان را به مشتری می دهد که آن را به صورت ضمانتی خریداری کند و از قیمت واقعی آن اطلاع داشته باشد و نیازی به خرید با هزینه های بالایی نداشته باشد. از دیگر مزیت های که می توان برای خرید بی واسطه گفت صرفه جویی در زمان بوده و آن را در زمان معین شده تحویل می گیرید.

مشاور فروش: مهندس اکبرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

آرسس گام شما را به خرید عمده انواع کفش دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Call Now Buttonتماس بگیرید