ما را در فضای مجازی دنبال کنید

برای دیدن نمونه کفش ها، کانال ما را در پیام رسان های زیر دنبال کنید:

روبیکا1روبیکاایتا1ایتاتلگرام1تلگرام

عرضه کننده چرم گاوی ضخیم

آنچه در این مقاله می خوانید...

چرم گاوی چه خصوصیاتی دارد؟مرکز پخش چرم گاوی ضخیم

چرم گاوی ضخیم برای تولید منسوجات چرمی از قبیل کیف و کفش و پالتو به کار گرفته می شود زیرا این نوع از چرم مقاومت و ماندگاری بالایی دارد. طیف رنگی چرم گاوی زیاد است به همین دلیل به فراوانی برای تولید منسوجات مختلف استفاده می شود.

عرضه چرم گاوی در ضخامت های متنوع همچنین در رنگ های گوناگون به صورت عمده و جزیی توسط عرضه کنندگان چرم انجام می شود. چرم گاوی از انواع چرم طبیعی است که بر حسب خصوصیات خوبی که دارد به فراوانی نورد استفاده قرار می گیرد.

عرضه کننده چرم گاوی ضخیم

چرم گاوی چه خصوصیاتی دارد؟

چرم گاوی چه خصوصیاتی دارد؟ خصوصیات خوب چرم گاوی باعث شده است که از آن برای تهیه وسایل چرمی استفاده شود از جمله این خصوصیات می توان این گونه بیان داشت که این چرم به دلیل ضخامت زیادی که دارد دارای مقاومت و استحکام بالایی است و در برابر صدمات احتمالی کیفیت خود را حفظ می کند.

چرم گاوی دارای سطحی بسیار صاف و یکنواخت است که همین عامل موجب شده است که منسوجات تهیه شده از آن از ظاهری بسیار شیک برخوردار باشند، سطح پشتی این نوع از چرم دارای پرزهای یکسانی است که وجود آنها باعث می شود که گرما را بیشتر در خود نگه دارد. دارای بو می باشد که این ویژگی نشان دهنده طبیعی بودن آن می باشد و به گونه ای تشخیص آن را راحت تر می کند.

چرم گاوی دارای دو نوع با بافت نرم و بافت خشک می باشد و در صورت استفاده درست از آن کمتر دچار پوسیدگی می شود و کیفیت خود را برای مدت زیادی به خوبی حفظ می کند. با وجود این همه ویژگی خوب دیده می شود که از این چرم طبیعی کالاهای فراوانی تولید می کنند که اتفاقا از نظر قیمت دارای ارزش بسیار بیشتری نسبت به کالاهای مشابه می باشند و شیک بودن ظاهری و همچنین مقاومت زیاد آنها موجب شده که بیشترین میزان خرید را داشته باشند.

مرکز پخش چرم گاوی ضخیم

مرکز پخش چرم گاوی ضخیم در مرکز پخش چرم گاوی، ضخامت های متنوعی از آن موجود است که دارای رنگ بندی های متنوعی می باشند و همینطور از نظر درجه نرمی نیز با هم تفاوت دارند. قیمت چرم گاوی بسته به پارامترهایی همچون ابعاد، ضخامت و کیفیت و مرغوبیت آن ممکن است متغیر باشد بر این اساس مشاهده می شود که برخی از آنها گرانتر و برخی دیگر ارزانتر هستند.

اصولا چرمی که برای تولید کفش استفاده می شود بر اساس این که استحکام فوق العاده بالایی دارد قیمت بیشتری هم خواهد داشت این در حالی است که چرم های با ضخامت کم قیمت مناسب تری دارند. به طور کلی با توجه به تولید فراوان این نوع از چرم در مقایسه با چرم های دیگر دارای قیمت مناسب تری است به همین دلیل بیشترین کاربرد را دارد.

مشاور فروش: مهندس اکبرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

آرسس گام شما را به خرید عمده انواع کفش دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Call Now Buttonتماس بگیرید