ما را در فضای مجازی دنبال کنید

برای دیدن نمونه کفش ها، کانال ما را در پیام رسان های زیر دنبال کنید:

روبیکا1روبیکاایتا1ایتاتلگرام1تلگرام

عرضه کننده چرم گاوی هورس

آنچه در این مقاله می خوانید...

مشخصه های بارز چرم گاوی هورسبازار پخش چرم گاوی هورس

چرم گاوی هورس یکی از بهترین چرم های موجود در بازار است که طرفداران بسیاری را به خود جذب کرده است خرید چرم‌گاوی هورس امروزه بسیار آسان است و مانند زمان های گذشته دشوار نیست مرکز خرید چرم گاوی به دنبال آن می باشد تا این محصول زیبا و بی نظیر و درجه یک را به سراسر کشور ارسال نماید تا همه بتوانند از این محصول با کیفیت نهایت استفاده را کنند.

عرضه کننده چرم گاوی هورس

مشخصه های بارز چرم گاوی هورس

مشخصه های بارز چرم گاوی هورس چرم گاوی هورس کاربردهای متفاوتی دارد در تهیه کفش های زنانه و مردانه انواع کیف های زنانه و بچگانه و مردانه دست کش های زمستانه و در لباس های گروه های ایمنی مورد استفاده قرار می گیرد. از چرم گاوی تهیه می شوند و در سایز بندی های مختلف وجود دارد. کیف مدارک و پاسپورتی که هرکدام طرفداران ویژه خود را دارند چرم گاوی هورس در مقایسه با چرم بزی و گوسفندی دارای ضخامت بیشتری است. به همین علت ماندگاری و دوام بالاتری نسبت به چرم بزی و گوسفندی دارا می باشد.

این نوع چرم ممکن است در قسمت‌ هایی از آن که دارای پوست نازک و ضخامت کمتری باشد ولی با دباغی قطر مناسب با کیفیت و درجه بالایی متعادل می گردد. چرم گاوی هورس در رنگ های مختلف وجود دارد و کاربردهای فراوانی دارد. کاربردی ترین و پر مصرف ترین نوع چرم در دنیا چرم گاوی هورس است و این امر به سبب خصوصیات ذاتی چرم‌گاوی کاربرد های بسیاری دارد و بسیار مرغوب و با کیفیت است و نسبت به چرم های دیگر بسیار مقاوم است. دارد آن صاف و یکدست و عاری از هرگونه پارگی می‌باشد و پشت کار از پرز های یکنواختی تولید شده است

کارایی نسبتا بالایی که دارد و همین امر موجب شده است به خارج از ایران ارسال گردد و در خارج هم طرفدارن زیادی داشته باشد. این محصول در رنگ بندی های متفاوتی طراحی شده است و به آسانی تهیه می گردد. این محصول در بسته بندی های زیبا و زیادی وجود دارد که افراد با توجه به علاقه خود آن را سفارش می دهند.

بازار پخش چرم گاوی هورس

بازار پخش چرم گاوی هورس بازار پخش چرم هورس در این مجموعه بسیار پر رونق است. تولید کنندگان انواع بهترین چرم گاوی به دنبال آن است تا این چرم زیبا را به تمامی نقاط ارسال کنند برای سفارش این محصول فقط کافی است با شماره تلفن های موجود در سامانه اینترنتی مرکز تماس حاصل کنید و با مشاورین فروش‌ این مرکز در رابطه با نحوه ثبت سفارش و قیمت چرم هورس صحبت کنید تا شما را به بهترین شکل راهنمایی ‌کنند و در خرید چرم گاوی هورس درجه یک به شما کمک می کنند و به این ترتیب می توانید سفارش خود را ثبت نمایید و در کوتاه‌ترین زمان ممکن این محصول را دریافت کنید.

مشاور فروش: مهندس اکبرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

آرسس گام شما را به خرید عمده انواع کفش دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Call Now Buttonتماس بگیرید