ما را در فضای مجازی دنبال کنید

برای دیدن نمونه کفش ها، کانال ما را در پیام رسان های زیر دنبال کنید:

روبیکا1روبیکاایتا1ایتاتلگرام1تلگرام

عرضه کننده چرم گاوی ورنی

آنچه در این مقاله می خوانید...

مراحل تولید چرم براقشرکت فروش چرم‌ گاوی ورنی
 چرم گاوی ورنی

چرم گاوی ورنی درجه یک در مقایسه با دیگر چرم ها جزء مرغوب ترین و مستحکم ترین چرم ها محسوب می‌ شود. کاربرد های فراوان در زمینه پوشاک از جمله کاپشن، کمربند، انواع کیف های اداری، پاسپورتی، دوشی، دستی، کیف پول، جاکارتی و امثال این محصولات ارائه و به دست مشتریان می رسد. امروزه این صنعت بیش از پیش درمیان مردم رایج شده و طرفداران زیادی را به خود جذب نموده است، که خواهان کیفیتی دقیق، محصولی مرغوب و اصالتی ماندگار هستند.

 چرم گاوی ورنی

مراحل تولید چرم براق

این نوع چرم گاوی ورنی در دو صورت وارد بازار می شود:

– به صورت طبیعی

– به صورت مصنوعی

برای شناخت چرم گاوی ورنی طبیعی از مصنوعی می توان از روی قیمت و کیفیت به این موضوع پی برد. راه حلی دیگر برای تشخیص این است که شعله ای را زیر چرم قرار دهیم اگر چرم به سرعت شروع به سوختن کرد محصول غیر طبیعی و مصنوعی می باشد، اگر شعله ی آتش چرم را نسوزاند محصول طبیعی و اصل می‌باشد.

چرم مصنوعی خیلی نازک است ولی نوع طبیعی آن با توجه به موضوع مرقوبیتش از کیفیت بالا و انعطافی خوب و مستحکم برخوردار است. چرم اصل معمولا از قسمت پای گاو جدا می شود و اگر آن را به صورت مستطیل بخواهیم اندازه بگیریم به طول و عرضی بیشتر از ۲۰ سانت نمی رسد، ولی چرم مصنوعی در بازار ها و مغازه های خرازی سطح شهر ها به صورت متری به فروش می رسد.

چرم گاوی ورنی پس از استفاده از آن مشکل و خط هایی روی آن ایجاد نمی شود و این مسئله نشان دهنده کیفیت بسیار عالی ای است که از آن برخوردار میباشد.خرید و فروش این محصول هم به صورت عمده و هم به صورت تکی است، که از خرید عمده استقبال بیشتری و تکی استقبال کمتری می شود. عرضه این محصول در بازار های ایرانی و خارجی بسیار است و طرفداران مخصوص خود را دارد. طرفداران خاص، با نگرشی دقیق بر این موضوع انتخابی درست دارند.

شرکت فروش چرم‌ گاوی ورنی

تولید تولید کننده چرم گاوی ورنی در عرصه تولید چرم بسیار در رقابت با رقبای بازار های داخلی و خارجی خود در حال فعالیت است، در تلاش تحویل محصولی با بهترین متد های روز دنیا در عرضه و فروش چرم گاوی ورنی به مشتریان می باشد تا لبخندی رضایت بخش بر لبان شما مشتریان عزیز پدیدار شود.

همچنین تولید کنندگان ما تمامی تلاش خود را میکنند که عرضه چرم اصل ظبیعی را به صورت مستقیم و بدون هیچ واسطه ای و از همه مهم تر به صورت عمده و کلی به سراسر کشور ارسال کنند.

مشاور فروش: مهندس اکبرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

آرسس گام شما را به خرید عمده انواع کفش دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Call Now Buttonتماس بگیرید