ما را در فضای مجازی دنبال کنید

برای دیدن نمونه کفش ها، کانال ما را در پیام رسان های زیر دنبال کنید:

روبیکا1روبیکاایتا1ایتاتلگرام1تلگرام

عرضه کنندگان بهترین چرم فلوتر گاوی

آنچه در این مقاله می خوانید...

مشخصات این چرم را بررسی کنید.تولید انبوه چرم فلوتر گاوی
چرم فلوتر گاوی

عرضه کنندگان چرم فلوتر گاوی سعی در ارائه این چرم با کیفیت با مناسب ترین قیمت را دارند. این چرم به دلیل مقاومت بالا و قیمت به صرفه ای که دارد در اکثر صنایع جایگاه ویژه ای دارد. مراکز فروش چرم فلوتر در سراسر کشور به صورت حضوری و اینترنتی اقدام به فروش این چرم می کنند.

چرم فلوتر گاوی

مشخصات این چرم را بررسی کنید.

چرم فلوتر گاوی آیا تا به حال نام چرم فلوتر را شنیده اید؟

آیا تفاوت چرم فلوتر با سایر چرم ها را می دانید؟چرم فلوتر یکی از انواع چرم های طبیعی بز یا گاو است که مراحل دباغی متفاوتی نسبت به سایر چرم ها دارد. این چرم پس از اتمام کلیه مراحل دباغی، داخل یک ماده شیمیایی به مدت ۱ روز کامل قرار می گیرد تا بافت آن نرم تر شده و قابلیت انعطاف آن بیشتر شود. این چرم دارای برآمدگی های کوچک قابل لمس بوده و با وجود نرم بودن مقاومت نسبتا بالایی در برابر ساییدگی دارد.

سایز این برجستگی ها ممکن است ریز و یا درشت باشد. این چرم کاربردهای زیادی در صنایع تولید کیف، کفش، کمربند، دستکش، روکش صندلی ماشین، وسایل زینتی، چمدان و مبلمان دارد و در رنگ های متنوع تولید می شود و در بین خانم ها و آقایان بسیار شناخته شده و پر طرفدار است. این چرم همچنین به عنوان چاپ بر روی سایر چرم ها مورد استفاده قرار می گیرد و روی آنها پرس می شود.

از مهم ترین ویژگی هایی که می توان چرم فلوتر با کیفیت را با آن تشخیص داد می توان به یکدست بودن چاپ آن، لطافت سطح، ضخامت مناسب، وزن کم، داشتن تاچ طبیعی، درخشندگی کافی اشاره کرد.

تولید انبوه چرم فلوتر گاوی

تولید انبوه چرم فلوتر گاوی تولید چرم به صورت انبوه این روزها به دلیل افزایش تقاضای مصرف کنندگان در سراسر دنیا رو به افزایش است و کابردهای زیادی نیز دارد. تنوع رنگ بندی و داشتن کیفیت و ضخامت مناسب و در نتیجه دیرتر آسیب دیدن این چرم باعث این همه محبوبیت آن شده است. با افزایش سرعت زندگی مدرن امروزه خرید این محصول را نیز می توانید به صورت اینترنتی انجام دهید.

یکی از نکات بسیار مهم در هنگام خرید چرم فلوتر گاوی یافتن مرجعی مطمئن برای خرید است که هم خیال شما را از کیفیت محصول راحت کند و هم تجربه لازم در زمینه تولید و خرید و فروش چرم را داشته باشد چرا که نوع تقلبی این محصول بسیار زیاد است. سایت ما چرم اصل گاوی را با قیمتی مناسب و تنوع رنگی بالا در اخیتار شما قرار می دهد. شما میتوانید به سادگی پش از مقایسه قیمت ها و انتخاب مدل مورد نظر محصول انتخابی را سفارش داده و در اسرع وقت تحویل بگیرید.

مشاور فروش: مهندس اکبرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

آرسس گام شما را به خرید عمده انواع کفش دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Call Now Buttonتماس بگیرید